X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΚΛΑΣΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτό είναι το πρωτότυπο της Ford που κάηκε ολοσχερώς στο δρόμο- Τι θα το κάνει ο ιδιοκτήτης

Ford Ghia Probe I 1979 FORD

Πριν λίγες μέρες, ένα ιδιαίτερο πρωτότυπο της Ford του 1979, κάηκε ολοσχερώς στο δρόμο της επιστροφής του από μια εκδήλωση ιστορικών και όχι μόνο αυτοκινήτων στην Καλιφόρνια, όπου είχε βρεθεί για επίδειξη.

Η εικόνα του αυτοκινήτου μέσα στο τρέιλερ όπου κάηκε ολοσχερώς, είναι όπως και να το κάνουμε σοκαριστική για όλους τους petrolheads. Ωστόσο, είναι παρήγορο το γεγονός πως κανείς, ούτε ο οδηγός αλλά και ούτε κάποιος άλλος που βρέθηκε στο δρόμο, δεν έπαθε τον παραμικρό τραυματισμό από το περιστατικό, στο οποίο η έγκαιρη επέμβαση της πυροσβεστικής, απέτρεψε τα χειρότερα μια και συνέβη σε δρόμο που διασχίζει δασική περιοχή.

Το γεγονός γνωστοποίησαν ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου, ένας επιχειρηματίας που ασχολείται με την αναπαλαίωση/ ανακατασκευή αυτοκινήτων και έχει πολύ καλή φήμη παγκοσμίως για την ποιότητα της δουλειάς του. Ο Σκοτ Γκράντφορ, ιδιοκτήτης της Scott Grundfor Company, είχε το δυσάρεστο προνόμιο να είναι από τους πρώτους που αντίκρισαν το θλιβερό αυτό θέαμα του τελείως καμένου πρωτότυπου μοντέλου.

Ford Ghia Probe I 1979 FORD

Ήταν το Ford Ghia Probe I του 1979 ένα από τα πρωτότυπα Probe που είχε δημιουργηθεί για να παρουσιάσει προηγμένα αεροδυναμικά στοιχεία σχεδίασης, με έμφαση στην οικονομία του καυσίμου. Για τη δημιουργία του Probe I χρησιμοποιήθηκε μια τροποποιημένη πλατφόρμα Fox που ήταν ελαφρώς μακρύτερη σε σχέση με την αντίστοιχη της νέας -τότε- Mustang (1979). Ένας turbo τετρακύλινδρος κινητήρας 2,3 λίτρων έδινε κίνηση στους πίσω τροχούς.

Ford Ghia Probe I 1979 FORD


Παρά την προφανή προσοχή που είχε δοθεί στη σχεδίαση του αμαξώματος, ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε και το εσωτερικό του Probe I, καθώς εκεί βρίσκαμε ένα εξαιρετικά πλήρες και τεχνολογικά προηγμένο ταμπλό, με όλη την τεχνολογία της εποχής αλλά και τις “προβλέψεις” των σχεδιαστών για το “μέλλον” με πολλούς διακόπτες στο κεντρικό τμήμα του τιμονιού, επιλογέα ταχυτήτων περιστροφικό στα δεξιά της κολώνας του τιμονιού και προχωρημένης αισθητικής κεντρική οθόνη με πληκτρολόγιο.

Ford Ghia Probe I 1979 FORD


Το ιδιαίτερο αυτό πρωτότυπο, από το οποίο όπως φαίνεται δεν έχει μείνει και τίποτα για να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πιθανή προσπάθεια ανακατασκευής, σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του, θα πάρει τη θέση του ανάμεσα στα υπόλοιπα αντίστοιχα (πρωτότυπα) της συλλογής του, ως ένα αναμνηστικό μια ατυχούς στιγμής! Παρά το γεγονός πως μιλάμε για μια από τις πιο ξακουστές επιχειρήσεις ανακατασκευής αυτοκινήτων των ΗΠΑ, είναι εντυπωσιακό το γεγονός πως δεν υπάρχει -τουλάχιστον μέχρι στιγμής- ούτε σκέψη περί επαναφορά του στην αρχική του κατάσταση.

Ford Ghia Probe I 1979 FORD


Ποιος ξέρει; μπορεί αργότερα ο Σκοτ Γκράντφορ να το ξανασκεφτεί- αν και μάλλον, πριν κάνει τη δήλωση πως δεν πρόκειται να ασχοληθεί, είχε εκτενώς αναζητήσει τις απαντήσεις για το “αν αξίζει” τον κόπο και το -μπόλικο- χρήμα που θα απαιτηθεί στην περίπτωση που θελήσει να το επαναφέρει στην πρόταση κατάσταση. Όπως φαίνεται όμως από τις φωτογραφίες της εποχής, ίσως να έπρεπε η ίδια η Ford να εμπλακεί στην αναδημιουργία του.

TAGS ΚΛΑΣΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ FORD
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ