X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Αυτό λέει ο νέος ΚΟΚ: Υπό προϋποθέσεις νόμιμη η "διήθηση" των μοτοσικλετών ανάμεσα στα αυτοκίνητα

Νεος ΚΟΚ- Διήθηση KBOIDANIS

Ανάμεσα στις διατάξεις του νέου ΚΟΚ που αναμένεται να ψηφιστεί μέσα στο μήνα που διανύουμε, διευκρινίζεται το πότε και υπό ποιες προϋποθέσεις επιτρέπεται στα μηχανάκια να περνούν ανάμεσα από τα αυτοκίνητα.

Αρκετές είναι οι αλλαγές που θα εισαχθούν στην καθημερινότητα των οδηγών από τη στιγμή που θα ψηφιστούν οι νέες διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών που επιλαμβάνεται του θέματος, για πρώτη φορά εδώ και 16 σχεδόν χρόνια (από το 2008) προωθεί κάποιες σημαντικές αλλαγές με στόχο τον περιορισμό των τροχαίων περιστατικών που το τελευταίο διάστημα εμφανίζουν έξαρση και “κοστολογούνται ακριβά” σε ανθρώπινες ζωές.

Νεος ΚΟΚ- Διήθηση KBOIDANIS


Πέραν του ενός από τα σημαντικότερα μέτρα που προωθούνται για εφαρμογή, που είναι ο περιορισμός της ταχύτητας μέσα στους δρόμους της πόλης, ο νέος ΚΟΚ που θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση εντός του μήνα που διανύουμε, φαίνεται πως δείχνει αρκετή “ευαισθησία” στα θέματα που έχουν να κάνουν με την κίνηση των δικύκλων. Σε “συνέχεια” της μείωσης της ταχύτητας στον αστικό ιστό, στα 30 χλμ./ώρα και την αυστηρή επιτήρηση για τη χρήση του κράνους, έρχεται και η υπό προϋποθέσεις “νομιμοποίηση” της “διήθησης”.

Με τον όρο αυτό περιγράφεται από την Τροχαία, η κίνηση των δικύκλων ανάμεσα στις λωρίδες κυκλοφορίας (σε κλήσεις της Τροχαίας, πολλές φορές αναφέρεται πως “το όχημα εκινείτο ιππαστί της διαχωριστικής γραμμής”), κάτι που από τις διατάξεις που θα περιλαμβάνει ο νέος ΚΟΚ, θα επιτρέπεται, μόνο όταν τα αυτοκίνητα στο δρόμο είναι ακινητοποιημένα (συνήθως από τον κυκλοφοριακό φόρτο).

Αυτή είναι η πρώτη φορά που δίνεται ξεκάθαρα η δυνατότητα στους μοτοσικλετιστές, να περνούν ανάμεσα στα σταματημένα αυτοκίνητα και να φτάνουν κοντά στο φανάρι- και αυτό για λόγους ασφαλείας. Αυτό σημαίνει πως με την εφαρμογή του νέου ΚΟΚ τα δίκυκλα θα μπορούν -με την άδεια της αστυνομίας- να περνούν ανάμεσα στα αυτοκίνητα, προκειμένου για την ασφάλειά τους, να παίρνουν θέση μπροστά από τα αυτοκίνητα.

TAGS ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Κ.Ο.Κ. ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ