ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Σχεδίασε το Nissan GT-R του 2050

O Jaebum "JB" Choi σχεδίασε το Nissan GT-R του 2050
O Jaebum "JB" Choi σχεδίασε το Nissan GT-R του 2050 ALL RIGHTS RESERVED/JAY MCNALLY MCNALLY MULTI MEDIA

Τα δημιουργικά τμήματα της Nissan διαμορφώνουν ένα μοντέλο κλίμακας 1:1, βασισμένο στο όραμα ενός σπουδαστή ανώτερου σχεδιασμού, για ένα εξαιρετικά αυτόνομο μέλλον.

Στο μέλλον, σχεδόν τίποτα δεν θα μοιάζει με το παρόν. Ειδικά στον τομέα της αυτοκίνησης, όλα τα είναι τελείως διαφορετικά. Ηλεκτρικά και αυτόνομα αυτοκίνητα, θα αντικαταστήσουν τα σημερινά, συμβατικά με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Και βέβαια, η σχεδίασή τους θα είναι πολύ προχωρημένη για τα σημερινά δεδομένα. Φουτουριστική θα λέγαμε.

O Jaebum "JB" Choi σχεδίασε το Nissan GT-R του 2050
O Jaebum "JB" Choi σχεδίασε το Nissan GT-R του 2050 (C)2018 ALL RIGHTS RESERVED/JAY MCNALLY/MCNALLY MULTI MEDIA


Στη Σεούλ της Νότιας Κορέας, ο μελλοντικός σχεδιαστής αυτοκινήτων Jaebum "JB" Choi, απόφοιτος του ArtCenter College of Design της Πασαντένα (Καλιφόρνια), εκπόνησε την διατριβή του στοχεύοντας το μέλλον, στο 2050. Επέλεξε ένα όχημα με επαναστατικό χαρακτήρα, το Nissan GT-R, για μια μελέτη σχεδιασμού σε μια μελλοντική αυτόνομη εποχή, όταν οι μηχανές θα μπορούν να ενσωματώσουν το συναίσθημα του οδηγού, μέσω μιας φυσικής σύνδεσης.

Ο Choi, ξεκίνησε –εν μέσω πανδημίας- την πρακτική του άσκηση στην Nissan Design America (NDA), στη Λα Χόγια της Καλιφόρνια, κι ιδού το όραμά του, το Nissan GT-R 2050.

O Jaebum "JB" Choi σχεδίασε το Nissan GT-R του 2050
O Jaebum "JB" Choi σχεδίασε το Nissan GT-R του 2050 (C)2018 ALL RIGHTS RESERVED/JAY MCNALLY/MCNALLY MULTI MEDIA


Το ολοκληρωμένο έργο έχει μήκος κάτω των 3 μέτρων και ύψος άνω των 60 εκατοστών. Ο οδηγός και μοναδικός επιβάτης, στηρίζεται οριζόντια σε θέση με τα άκρα εκτεταμένα σε σχήμα Χ και φορά μια φουτουριστική στολή και κράνος που μοιάζουν με την προστατευτική ενδυμασία αναβατών superbikes.

Ο Choi οραματίζεται ότι η σύνδεση του ανθρώπινου εγκεφάλου με τον υπολογιστή, θα παρέχει καλύτερη απόδοση από τα «συνηθισμένα» αυτοκινούμενα αυτοκίνητα. Λέει ότι το όχημα μιμείται το σχήμα του ανθρώπινου σώματος, ώστε να προστατεύει αποτελεσματικά τον εγκέφαλο.

O Jaebum "JB" Choi σχεδίασε το Nissan GT-R του 2050
O Jaebum "JB" Choi σχεδίασε το Nissan GT-R του 2050 (C)2018 ALL RIGHTS RESERVED/JAY MCNALLY/MCNALLY MULTI MEDIA


"Προσπάθησα να δημιουργήσω κάτι, σαν να φορούσα αυτοκίνητο. Μια νέα μορφή μηχανής που δεν είναι όχημα για οδήγηση, είναι ο χώρος όπου η μηχανή και ο άνθρωπος γίνονται ένα" εξηγεί ο Choi.

Επίσης, το κράνος σχεδιάστηκε για να εισαχθεί σε μια υποδοχή για κάμερα μπροστινής θέασης που συνεργάζεται με VR. Ένας ειδικός πομπός μετάδοσης σημάτων από τον εγκέφαλο στην μηχανή, θα βοηθούσε τον ανθρώπινο εγκέφαλο να ενεργοποιήσει τα ψηφιακά σήματα.

O Jaebum "JB" Choi σχεδίασε το Nissan GT-R του 2050
O Jaebum "JB" Choi σχεδίασε το Nissan GT-R του 2050 (C)2018 ALL RIGHTS RESERVED/JAY MCNALLY MCNALLY MULTI MEDIA


Ως όχημα που θα οδηγηθεί πιθανότατα τη νύχτα, η ευελιξία του θα αποτελούσε κρίσιμο κομμάτι των υψηλών ηλεκτροκίνητων επιδόσεών του. Ο Choi φαντάζεται ότι οι συμπαγείς μονάδες τροχών/ελαστικών του οχήματος, με θόλους σε σχήμα παραπλήσιο του τετραγώνου, επιτρέπουν στο όχημα να στρίψει 360 μοίρες. Η εξωτερική διάμετρος του ελαστικού είναι 21 ίντσες και ο κύκλος του εσωτερικού τροχού είναι 15 ίντσες. Το μοτίβο των ακτίνων των ζαντών σχεδιάστηκε για να βοηθήσει τον τροχό να κρυώσει γρήγορα, ακόμα και υπό ακραίες συνθήκες πέδησης.

Παράλληλα, το GT-R 2050 διαθέτει ένα ενεργό σπόιλερ για περισσότερη άντωση.

Τι άλλο θα δούμε…

TAGS ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ