BMW Group: πάνω από 140.000 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα το 2018
Η BMW πούλησε πάνω από 140.000 ηλεκτρικά και plug in υβριδικά οχήματα το 2018 και αύξησε ραγδαία τις πωλήσεις της.
Επιβεβαιώνοντας τον ηγετικό ρόλο του στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, το BMW Group πούλησε πάνω από 140.000 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα το 2018.
Συνολικά, 142.617 (+38,4%) ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα BMW και MINI παραδόθηκαν σε πελάτες σε όλο τον κόσμο την περσινή χρονιά.
Αυτό και μόνο, καταδεικνύει τη ραγδαία αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών, καθώς η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σκληραίνει τη στάση της ως προς τις εκπομπές ρύπων.
Τώρα, από το 2013 που λανσαρίστηκε το BMW i3, το BMW Group αύξησε ραγδαία τις πωλήσεις ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων του. Σε χώρες που προσφέρουν κατάλληλη υποδομή και νομοθετική υποστήριξη, βλέπουμε πόσο γρήγορα η ηλεκτροκίνηση μπορεί να γίνει κανόνας. Μάλιστα, στον γερμανικό όμιλο θεωρούν ότι μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς θα κυκλοφορούν συνολικά μισό εκατομμύριο ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα του ομίλου, αριθμός που αναμένεται να αυξηθεί καθώς επεκτείνεται η γκάμα των μοντέλων.
Οι πωλήσεις ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων, συγκέντρωσαν το 6% των συνολικών πωλήσεων BMW και MINI το 2018, συγκριτικά με το 4% το 2017.
Η Ευρώπη είναι η μεγαλύτερη περιοχή πωλήσεων του Group για ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα, συγκεντρώνοντας πάνω από 50% το 2018. Με παραδόσεις 75.000 ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων σε Ευρωπαίους πελάτες πέρσι, το BMW Group είναι ηγέτης της αγοράς, με μερίδιο πάνω από 16%. Σε όλο τον κόσμο, το μερίδιο αγοράς του BMW Group είναι πάνω από 9%. Η μεγαλύτερη μεμονωμένη αγορά της εταιρείας, στα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα, είναι αυτή των ΗΠΑ, όπου πουλήθηκαν πάνω από 25.000 ηλεκτροκίνητα BMW και MINI το 2018, συγκεντρώνοντας πάνω από το 7% των συνολικών πωλήσεων του BMW Group στη χώρα αυτή. Η BMW 530e (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 2.3-2,1 λίτρα/100 χλμ., κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας το μικτό κύκλο: 52 – 47 γρ./100χλμ., εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 13,9 – 13,3 γρ./χλμ.) ήταν το πολυτελές plug-in υβριδικό με τις καλύτερες πωλήσεις στις ΗΠΑ.
Η ηλεκτροκίνηση είναι σημαντικός πυλώνας της εταιρικής στρατηγικής Number ONE>NEXT του BMW Group και ένας από τους τέσσερις στρατηγικούς τομείς της εταιρείας που επικεντρώνονται στο και αφορούν Αυτόνομη οδήγηση, Συνδεδεμένα οχήματα, Ηλεκτροκίνηση και Υπηρεσίες/Κοινοχρησία...