X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

Cubicle: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης είναι το τρίτο project της πολυσυζητημένης SP Automotive

SP AUTOMOTIVE CUBICLE

Το πιο «ταπεινό» από την τριπλέτα των εντυπωσιακών παρουσιάσεων της Spyros Panopoulos Automotive, αντιδιαμετρικό από τα Chaos και Zion, είναι το διθέσιο ηλεκτρικό citycar με την ονομασία Cubicle, που θα αποδίδει ως και 260 ίππους και θα κοστίζει περί τις 28.000 Ευρώ.

To Cubicle της SP Automotive, όπως και το Zion, βρίσκονται ακόμα στο στάδιο της εξέλιξης, αλλά η εταιρεία του Σπύρου Πανόπουλου έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα ψηφιακά του σχέδια τα οποία δεν έτυχαν της δέουσας προσοχής δεδομένου του μεγάλου ντόρου που έχει προκαλέσει το Chaos. Πρόκειται για ένα μινιμαλιστικό ηλεκτρικό πόλης, με όχι τόσο μικρό μήκος (4,1 μέτρα), δύο θέσεις και αυτονομία της τάξεως των 300 χιλιομέτρων.

Chaos: Είναι αληθινό τελικά ή το χωρίζει ένα χάος από την πραγματικότητα;

Ένα από τα σχεδιαστικά στοιχεία που διακρίνουν το Cubicle είναι το διάφανο αμάξωμά του, με μεγάλες περιμετρικές γυάλινες επιφάνειες και πανοραμική οροφή. Ένα ακόμη είναι οι καλυμμένοι τροχοί (20 ιντσών), και ένα τρίτο η λιτή, οριζόντια γραμμή του πίσω φωτιστικού σώματος που καλύπτει όλο το πλάτος του πίσω μέρους. Το οποίο, επίσης, περιλαμβάνει και διαχύτη κάτω από τον προφυλακτήρα.

SP AUTOMOTIVE CUBICLE

Η SP Automotive περιγράφει το Cubicle περισσότερο ως gadget για ένα πράσινο μέλλον, παρά ως αυτοκίνητο με τη στενή έννοια του όρου. Όταν ξεκινήσει η παραγωγή του -καθώς σε λίγους μήνες θα ολοκληρωθεί η εξέλιξή του- θα γίνει το πρώτο ελληνικής κατασκευής, μαζικής παραγωγής (περίπου 10 χιλιάδων αντιτύπων ετησίως) ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Η εταιρεία του Σπύρου Πανόπουλου δεν αναφέρει τη χωρητικότητα της μπαταρίας ιόντων-λιθίου, αλλά καθορίζει την αυτονομία που θα προσφέρει στα 308 χιλιόμετρα, και την κατανάλωση στις 16 kWh/100km. Η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα θα αγγίζει τους 260 hp και η ροπή τα 310 Nm - έτσι, το Cubicle θα επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 6,4 δευτερόλεπτα, και θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 km/h τελικής ταχύτητας.

SP AUTOMOTIVE CUBICLE

Το μήκος των 4,130 μέτρων παραπέμπει σε ένα αρκετά ευρύχωρο διθέσιο, δεδομένου ότι είναι μεγαλύτερο από ένα μίνι αυτοκίνητο πόλης, Σε αυτό θα συμβάλλει και το μεταξόνιο των 2,580 μέτρων, το πλάτος των 1,765 μ. και το αυξημένο ύψος, που φτάνει στα 1,675 μέτρα.

SP AUTOMOTIVE CUBICLE
TAGS ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ CHAOS
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ