Δεν είναι μόνο το SUV της Dacia επιτυχημένο
Η ανοδική πορεία των πωλήσεων για όλα τα μοντέλα της Dacia, κάνει τους ιθύνοντες της εταιρείας ιδιαίτερα αισιόδοξους για το μέλλον, αφού τα μέχρι τώρα δεδομένα είναι εντυπωσιακά.
Κατά το 1ο εξάμηνο του 2023, η Dacia συνέχισε να υλοποιεί τη στρατηγική της αλλά και να χτίζει τη δυναμική των πωλήσεών της, με άξονα τα 4 βασικά της μοντέλα. Αυτά διαθέτουν πλέον τις νέες εκδόσεις Extreme, που σημειώνουν ήδη επιτυχία, με τις παραγγελίες λίγων μηνών να ξεπερνούν τις 45.000 μονάδες. Αυτό επιβεβαιώνει το γεγονός ότι οι πελάτες έχουν ανταποκριθεί ιδιαίτερα θετικά στο νέο positioning της μάρκας.
Οι επιδόσεις των τεσσάρων βασικών της μοντέλων σε επίπεδο πωλήσεων, είναι πραγματικά εντυπωσιακές. Εκείνες του Dacia Sandero, αυξήθηκαν κατά 24% μέσα σε ένα χρόνο, φτάνοντας τις 138.978 μονάδες. Το Sandero έχει εδραιωθεί ως το best seller στην κατηγορία του, στις ευρωπαϊκές λιανικές πωλήσεις από το 2017. Αντίστοιχα, οι πωλήσεις του SUV Duster αυξήθηκαν κατά 13%, σε σύγκριση με το 1ο εξάμηνο του 2022, φθάνοντας τις 111.891 μονάδες.
Με τον τρόπο αυτό, το μοντέλο διατήρησε τη θέση του στο βάθρο των λιανικών πωλήσεων της κατηγορίας των SUV στην ευρωπαϊκή αγορά. Τα 50.569 αυτοκίνητα που πούλησε το Dacia Jogger το πρώτο εξάμηνο του 2023, ανέβασαν το συνολικό αριθμό σε 100.000, από την μέρα που παρουσιάστηκε.
Τέλος, οι πωλήσεις του ηλεκτρικού Spring, που διατίθεται, πλέον, και στην ελληνική αγορά, σημείωσαν μέσα σε ένα χρόνο, αύξηση της τάξεως του 38%, φτάνοντας τις 27.438 μονάδες. Οι πωλήσεις της Dacia αυξήθηκαν κατά 29,5% στην ευρωπαϊκή αγορά επιβατικών, η οποία συνολικά σημείωσε άνοδο της τάξεως του 17,5%.
Το μερίδιο της Dacia έφτασε το 4,5%, νούμερο που αντιπροσωπεύει μία αύξηση 0,4% σε σύγκριση με το αντίστοιχο 1ο εξάμηνο του 2022. Στις πωλήσεις λιανικής η Dacia ισχυροποίησε τη θέση της, μεταξύ των 3 πρώτων της Ευρώπης: αυτό επιβεβαιώνεται και από το γεγονός ότι η μάρκα σκαρφάλωσε για πρώτη φορά στην 2η θέση, επιτυγχάνοντας μερίδιο αγοράς 8,4%.