Δες που είναι οι 12 νέες κάμερες για τις λεωφορειολωρίδες - Πρόστιμο 200 ευρώ για τους παραβάτες
Ο ΟΑΣΑ σε συνεργασία με την Τροχαία, προχώρησε στην εγκατάσταση 12 νέων καμερών ελέγχου της κυκλοφορίας στις λεωφορειολωρίδες, οι οποίες έχουν ήδη ξεκινήσει και “κόβουν πρόστιμα”.
Ο κορεσμός των δρόμων από οχήματα έχει οδηγήσει το κυκλοφοριακό να είναι πραγματικά μια από τις δυσκολότερες εξισώσεις που μπορεί να αντιμετωπίσει όποιος επιχειρεί να μετακινηθεί στην πρωτεύουσα. Οι οδηγοί αντιμετωπίζουν ένα φαινομενικά ατελείωτο μποτιλιάρισμα τους δρόμους τις περισσότερες ώρες της ημέρας και αυτό τους φέρνει μπροστά στην “ανάγκη” να παρανομούν.
Η παρανομία έγκειται στο ότι χρησιμοποιούν τις λεωφορειολωρίδες για να κινηθούν λίγο πιο γρήγορα και να φτάσουν στον προορισμό τους- κάτι που όμως προκαλεί μια σειρά από άλλα προβλήματα, με σημαντικότερο αυτό της διατάραξης των ωραρίων εξυπηρέτησης των μέσων μαζικής μεταφοράς. Με άλλα λόγια, καθυστερούν τα αστικά λεωφορεία και το τραμ, “αποσυντονίζοντας” τη συχνότητα των δρομολογίων.
Για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα αυτό, η πολιτεία κινείται προς την κατεύθυνση της επιβολής του νόμου με τεχνικά μέσα, αυξάνοντας κατά 12 τις κάμερες που λειτουργούν στην Αθήνα, προκειμένου να είναι πιο αποτελεσματικός ο έλεγχος και η αποτροπή της χρήσης των λεωφορειολωρίδων από τους οδηγούς των Ι.Χ.
Σύμφωνα με την ενημέρωση της Τροχαίας, οι κάμερες αυτές λειτουργούν καθημερινά, τις ώρες που οι συγκοινωνίες εξυπηρετούν το κοινό αλλά και το Σάββατο από τις 06:00 έως τις 16:00. Οι νέες κάμερες, έχουν τοποθετηθεί σε διάφορα σημεία των Λεφ. Βασιλίσσης Σοφίας (5), Κηφισίας (1), Μεσογείων (3) και Αλεξάνδρας (3) και φωτογραφίζουν κυριολεκτικά τους παραβάτες.
Στη συνέχεια, μετά τη διασταύρωση των στοιχείων, η κλήση για την πληρωμή του προστίμου των 200 ευρώ, αποστέλλεται στη διεύθυνση του ιδιοκτήτη του οχήματος. Στη φωτογραφία, εμφανίζεται η ταχύτητα κίνησης, το σημείο που καταγράφτηκε η παράβαση, η ημερομηνία και η ώρα.
Θυμίζουμε πως για την περίπτωση που κάποιο όχημα είναι παρκαρισμένο σε λεωφορειολωρίδα (Αποκλειστική Λωρίδα Λεωφορείων), από τον ΚΟΚ εκτός του προστίμου των 200 ευρώ, προβλέπεται η αφαίρεση των πινακίδων αλλά και η απομάκρυνσή του από το σημείο με γερανό- κάτι που σημαίνει πως τα έξοδα για την ανάκτησή του αυξάνονται κατακόρυφα.