Δες τo μοντέλο με το μικρότερο diesel στην κατηγορία που είναι μια πολύ καλή περίπτωση μεταχειρισμένου
Έχοντας μια “αδυναμία” στις “έξυπνες” αγορές, σας παρουσιάζουμε ένα μοντέλο της Hyundai που κυκλοφόρησε αρκετά στη χώρα μας με διάφορες επιλογές κινητήρα αλλά ξεχώριζε κυρίως για μια.
Το i20 είναι ένα ακόμα success story της Hyundai και αυτό είναι αναμφισβήτητο. Η πορεία του μέσα στα χρόνια που είναι στην αγορά, δείχνει πως πρόκειται για ένα εξαιρετικά εστιασμένο μικρό αυτοκίνητο που ακολουθεί (ή δημιουργεί) τις τάσεις της αγοράς, καλύπτοντας με πολύ εμφατικό τρόπο τις ανάγκες ενός μεγάλου κοινού. Ενός κοινού, που είναι ανοιχτό σε νεοτερισμούς και προτάσεις που δυνητικά λειτουργούν προς όφελός του.
Με βάσει την πλειοψηφία των χαρακτηριστικών του, το i20 είναι μια εξαιρετική επιλογή σε κάθε εκδοχή κινητήρα και εξοπλισμού και αν το βρει κανείς. Τώρα που η κατάσταση έχει “ανεβάσει” πάρα πολύ τον πήχη των τιμών στα μοντέλα της συγκεκριμένης κατηγορίας, το μικρό Hyundai μπορεί να εντοπιστεί ως μεταχειρισμένο σε τιμή που φαινομενικά είναι υψηλή αλλά πάντα θα υπάρχει μια "δικαιολογία".
Η καλή κατάσταση του αμαξώματος και του εσωτερικού, σε συνδυασμό με τα αποδεδειγμένα αξιόπιστα μηχανικά μέρη, δημιουργούν ένα σύνολο με το οποίο αξίζει να ασχοληθεί κανείς, ακόμα και αν τα ολικά διανυθέντα χιλιόμετρα είναι φαινομενικά πολλά. Στην προκειμένη περίπτωση, από όλες τις εκδοχές στις οποίες μπορεί να εντοπιστεί το συγκεκριμένο μοντέλο, αυτή που ξεχωρίζουμε είναι η diesel.
Το μοντέλο με τον 3κύλινδρο turbo diesel που αποδίδει 75 ίππους, είναι μια πραγματικά ιδιαίτερη περίπτωση, αφού παρά το ότι βλέπεις ένα μικρό αυτοκίνητο, οι χάρες του το καθιστούν πραγματικό “βουνό” στην υποστήριξη κάθε ανάγκες και ιδιαίτερα εκείνης που έχει να κάνει με την οικονομία στις μετακινήσεις. Για την ιστορία να πούμε πως είναι ο μικρότερος σε χωρητικότητα diesel κινητήρας με κυβισμό μόλις 1.120 κ.εκ. που και αυτό μόνο θετικά “μεταφράζεται σε ότι έχει να κάνει με την επακόλουθη φορολογική αντιμετώπιση.
Μια αναζήτηση στο διαδίκτυο για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, αποκαλύπτει πως οι τιμές στις οποίες “εντοπίζεται” είναι από τις 8 χιλιάδες ευρώ (κυρίως για μοντέλα πριν το 2015) και στα πολύ περιποιημένα “δείγματα” με λίγα χιλιόμετρα, το ταμπελάκι της τιμής γράφει σχεδόν 11.000 ευρώ. Είναι μια πολύ αξιόλογη περίπτωση που αξίζει να κοιτάξει όποιος έχει πολύ ψηλά στις προτεραιότητές του την οικονομία των μετακινήσεων αλλά και την αξιοπιστία σε βάθος χρόνου.