Διακρίσεις και ρεκόρ στο Pikes Peak για το Ioniq 5 N
Τα επιτεύγματα των τριών Ioniq 5 N στο Pikes Peak υπογραμμίζουν την αφοσίωση του τμήματος Ν της Hyundai στην συνεχή εξέλιξη των δυνατοτήτων των ηλεκτρικών οχημάτων υψηλών επιδόσεων
Τα Ioniq 5 N της Hyundai Motor Company ολοκλήρωσαν επιτυχώς τον θρυλικό αγώνα Broadmoor Pikes Peak International Hill Climb (PPIHC) στα τέλη Ιουνίου, σημειώνοντας ρεκόρ στις κατηγορίες SUV/Crossover Electric Modified και Production ξεπερνώντας για μια ακόμη φορά τις προσδοκίες των υψηλών επιδόσεων ηλεκτρικών (EV) οχημάτων.
Η Hyundai Motor συμμετείχε στο φετινό PPIHC με δύο Ioniq 5 N TA (Time Attack) Specs και ένα Ioniq 5 N παραγωγής. Και τα τρία μοντέλα διαγωνίσθηκαν σε μια εξαιρετικά απαιτητική διαδρομή 12,42 μιλίων (20 km) φθάνοντας πάνω από τα 4.700 πόδια (1.438 μέτρα) στην κορυφή του Pikes Peak, με 156 στροφές, απρόβλεπτες καιρικές συνθήκες και μεγάλο υψόμετρο που μπορεί να επηρεάσουν τόσο τους οδηγούς όσο και τα οχήματα.
Το Ioniq 5 N TA Spec, με οδηγό τον Ντάνι Σόρντο, (οδηγός της Hyundai Μotorsport World Rally Team), τερμάτισε τον αγώνα σε 09:30.852 και κατέκτησε την κορυφή της κατηγορίας exhibition class. Το δεύτερο Ioniq 5 N TA Spec με οδηγό τον Ράντι Πομπστ, τερμάτισε τον αγώνα σε 09:55.551.
Το Ioniq 5 N TA Spec έχει σχεδιαστεί χωρίς σημαντικές τροποποιήσεις με σκοπό να τονίσει τα πλεονεκτήματα του Ioniq 5 N παραγωγής. Εκτός από κάποιες μικρές ρυθμίσεις στο λογισμικό για τη μέγιστη αύξηση της απόδοσης του κινητήρα και ορισμένες αλλαγές εξαρτημάτων υψηλών επιδόσεων, συμπεριλαμβανομένων νέων αμορτισέρ, φρένων προδιαγραφών μηχανοκίνητου αθλητισμού και ελαστικών, το TA Spec διατηρεί τα περισσότερα από τα χαρακτηριστικά που προσφέρει το Ioniq 5 N παραγωγής.
Το Ioniq 5 N παραγωγής συμμετείχε με οδηγό τον Ρον Ζάρας, έναν πρωτοεμφανιζόμενο οδηγό στο PPIHC αλλά γνωστή προσωπικότητα του αυτοκινητιστικού τύπου. Ο Ζάρας τερμάτισε με χρόνο 10:49.267, επιδεικνύοντας τις κορυφαίες δυνατότητες του Ioniq 5 N χωρίς τροποποιήσεις. Η εξαιρετική επίδοση του Ioniq 5 N στο Pikes Peak υπογραμμίζει την αφοσίωση της Hyundai N στη συνεχή ανάπτυξη των τεχνολογιών του και την προώθηση των υψηλών επιδόσεών του.
Η Hyundai N δεσμεύεται να επεκτείνει τις δυνατότητες των ηλεκτρικών (EV) οχημάτων υψηλών επιδόσεων, όχι μόνο με το Ioniq 5 N παραγωγής, αλλά και με άλλες εκδόσεις, όπως το Ioniq 5 N eN1 Cup Car και το Ioniq 5 N TA Spec. Η Hyundai N θα συνεχίσει να λανσάρει μοντέλα ειδικών προδιαγραφών για να διευρύνει τον ορίζοντα των ηλεκτρικών (EV) motorsports οχημάτων.
Η Hyundai Motor αγωνίστηκε για πρώτη φορά στο PPIHC το 1992. Ο Ροντ Μίλεν οδηγώντας ένα Hyundai Scoupe κέρδισε το 2-Wheel Drive Showroom Stock με χρόνο 13:21.17. Μια άλλη σημαντική στιγμή στην ιστορία του Pikes Peak της Hyundai ήταν το 2012 όταν ένα Hyundai Genesis Coupe, που οδηγούσε ο Ρις Μίλεν, σημείωσε ρεκόρ διαδρομής 9:46.164.