Στην Ελλάδα και η plug-in υβριδική έκδοση του νέου Audi Α3 Sportback
Η έκδοση 40 TFSI e, αποτελεί μια ακόμη πρόταση για εταιρικό αυτοκίνητο, χάρη στην ευνοϊκή φορολογική πολιτική.
Μία ακόμα plug-in υβριδική έκδοση είναι διαθέσιμη στη χώρα μας. Πρόκειται για το νέο Audi A3 Sportback 40 TFSI e, στην έκδοση με συνδυασμένη ισχύ 204 ίππους, διότι διατίθεται και με 245 ίππους, αλλά όχι στην Ελλάδα, προς το παρόν.
Το best-seller της Audi μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά -χωρίς εκπομπές ρύπων, προσφέροντας αυτονομία έως 78 χιλιόμετρα, με τις προτεινόμενες τιμές λιανικής να ξεκινούν από 42.670 ευρώ και προ φόρων από 32.436 ευρώ, κάτι που σημαίνει ότι απαλλάσσει τους εταιρικούς χρήστες από φορολογία.
Οι plug-in υβριδικές εκδόσεις του A3 έχουν τις ίδιες εξωτερικές διαστάσεις με τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου (μήκος 4,34μ., πλάτος 1,82μ., ύψος 1,46μ.), με τη θύρα φόρτισης να βρίσκεται στο φτερό εμπρός από τον οδηγό.
Ο γνωστός 1.4 TFSI κινητήρας βενζίνης του ομίλου VW, με ισχύ 150 ίππους (110 kW) και ροπή 250 Nm,συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 80 kW (109 ίππων) και ροπής 330 Nm, με αποτέλεσμα η συνδυασμένη ισχύς να φθάνει τους 204 ίππους και η ροπή τα 350 Nm. Η επιπλέον ιπποδύναμη (+41 ίπποι) και ροπή (+50 Nm) του πιο ισχυρού A3 Sportback 45 TFSI e, που διαθέτει το ίδιο κινητήριο σύστημα, οφείλεται αποκλειστικά στο διαφορετικό λογισμικό που ελέγχει την απόδοση του ηλεκτροκινητήρα. Και στις δύο περιπτώσεις, ο ηλεκτροκινητήρας αποτελεί ενιαία συμπαγή μονάδα με το 6-τάχυτο κιβώτιο S tronic.
Το A3 Sportback 40 TFSI e επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δευτ, με τελική ταχύτητα 227 χλμ./ώρα. Η μπαταρία ιόντων λιθίου 13,0 kWh βρίσκεται κάτω από το αμάξωμα, στο πίσω μέρος, ενώ κινούμενο μόνο ηλεκτρικά, το A3 Sportback 40 TFSI e έχει τελική ταχύτητα 140 χλμ./ώρα.
Στον εξοπλισμό, το στάνταρ Audi drive select επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει δυναμική συμπεριφορά και προτιμήσεις χρήσης της ηλεκτρικής ενέργειας του μοντέλου μέσω διαφορετικών προφίλ, ενώ ο μετρητής εμφανίζει ανά πάσα στιγμή τη διαθέσιμη ισχύ, την κατάσταση του κινητήριου συστήματος, την ανάκτηση ενέργειας, την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας και την αυτονομία, στον πίνακα ψηφιακών οργάνων ή στο προαιρετικό Audi virtual cockpit.