X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Δοκιμάστηκε το ηλεκτρικό αγωνιστικό Veloster N ETCR

Hyundai Motorsport ETCR 20-22 September 2019 Photographer: Austral Worldwide copyright: Hyundai Motorsport GmbH HYUNDAI MOTORSPORT GMBH / AUSTRA

Πριν μερικές ημέρες παρουσιάστηκε επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, το Veloster N ETCR.

Πριν μερικές ημέρες παρουσιάστηκε επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, το Veloster N ETCR, το πρώτο ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο της Hyundai, το οποίο θα λάβει μέρος στο πρωτάθλημα πίστα με ηλεκτρικά αυτοκίνητα το 2020. Χθες, πραγματοποίησε τις πρώτες του δοκιμές στην πίστα της Ουγγαρίας.

Το όχημα αξιοποιεί την τεχνογνωσία της Hyundai Motorsport και ακολουθεί την επιτυχημένη πορεία των i30 N TCR και Veloster N TCR. Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στο Alzenau της Γερμανίας, το Veloster N ETCR είναι πλήρως ηλεκτρικό, με πίσω κίνηση και mid-mounted κινητήρα, ώστε να συμβαδίζει με τους κανονισμούς του ETCR.

Το Veloster N ETCR θα αποτελέσει ιδανική προσθήκη στην συνεχή προσπάθεια της κορεατικής μάρκας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, στο WRC με το i20 και στο Customer Racing μαζί με τα i20 R5, i30 N TCR και Veloster N TCR...

Το Veloster N ETCR έχει 4,6 μ. Μήκος, 1,970 μ. Πλάτος, μεταξόνιο 2,7 μ. Και ζυγίζει 1700 κιλά. Διαθέτει 4 ηλεκτρικά μοτέρ, δύο σε κάθε τροχό πίσω και μπαταρία 800 V 65kWh. Η κίνηση μεταδίδεται μέσω μιας σχέσης στο κιβώτιο ταχυτήτων, στον πίσω άξονα. Η ανάρτηση μπροστά αποτελείται από γόνατα McPherson, με διπλά ψαλίδια πίσω, ενώ το σύστημα διεύθυνσης είναι ηλεκτρικό...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ