Δοκιμάστηκε το ηλεκτρικό αγωνιστικό Veloster N ETCR
Πριν μερικές ημέρες παρουσιάστηκε επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, το Veloster N ETCR.
Πριν μερικές ημέρες παρουσιάστηκε επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, το Veloster N ETCR, το πρώτο ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο της Hyundai, το οποίο θα λάβει μέρος στο πρωτάθλημα πίστα με ηλεκτρικά αυτοκίνητα το 2020. Χθες, πραγματοποίησε τις πρώτες του δοκιμές στην πίστα της Ουγγαρίας.
Το όχημα αξιοποιεί την τεχνογνωσία της Hyundai Motorsport και ακολουθεί την επιτυχημένη πορεία των i30 N TCR και Veloster N TCR. Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στο Alzenau της Γερμανίας, το Veloster N ETCR είναι πλήρως ηλεκτρικό, με πίσω κίνηση και mid-mounted κινητήρα, ώστε να συμβαδίζει με τους κανονισμούς του ETCR.
Το Veloster N ETCR θα αποτελέσει ιδανική προσθήκη στην συνεχή προσπάθεια της κορεατικής μάρκας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, στο WRC με το i20 και στο Customer Racing μαζί με τα i20 R5, i30 N TCR και Veloster N TCR...
Το Veloster N ETCR έχει 4,6 μ. Μήκος, 1,970 μ. Πλάτος, μεταξόνιο 2,7 μ. Και ζυγίζει 1700 κιλά. Διαθέτει 4 ηλεκτρικά μοτέρ, δύο σε κάθε τροχό πίσω και μπαταρία 800 V 65kWh. Η κίνηση μεταδίδεται μέσω μιας σχέσης στο κιβώτιο ταχυτήτων, στον πίσω άξονα. Η ανάρτηση μπροστά αποτελείται από γόνατα McPherson, με διπλά ψαλίδια πίσω, ενώ το σύστημα διεύθυνσης είναι ηλεκτρικό...