X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Δοκιμάζεις με εικονική πραγματικότητα πριν αγοράσεις ΙΧ

Η Ford ενσωματώνει την Εικονική Πραγματικότητα (VR) στον τρόπο σχεδίασης των οχημάτων της, και τώρα ξεκινά να διερευνά πώς αυτή η τεχνολογία μπορεί να αλλάξει την εμπειρία αγοράς.

Όλα αλλάζουν, κυριολεκτικά. Αυτά που ζούμε καθημερινά, αναφορικά με την τεχνολογία, με μεταφέρουν σε έναν άλλο κόσμο, αυτόν της εικονικής πραγματικότητας, η έλευση της οποίας προβλέπεται να αλλάξει εκ βάθρων τον τρόπο ζωής μας τις ερχόμενες δεκαετίες

Οι κινηματογραφικές αίθουσες θα προσφέρουν μία βιωματική εμπειρία στο κοινό με ταινίες VR, οι ασθενείς θα κάνουν θεραπεία VR και οι πελάτες θα δοκιμάζουν εικονικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που επιθυμούν. Πρόκειται για μία εντελώς νέα διάσταση στην ιδέα του δειγματισμού ή τη δοκιμή νέων πραγμάτων. Το ίδιο θα ισχύσει και για τα αυτοκίνητα.

Περισσότερο από ποτέ, η Ford ενσωματώνει την Εικονική Πραγματικότητα (VR) στον τρόπο σχεδίασης των οχημάτων της, και τώρα ξεκινά να διερευνά πώς αυτή η τεχνολογία μπορεί να αλλάξει την εμπειρία αγοράς.

Φανταστείτε λοιπόν κάποιον που θέλει να αγοράσει ένα SUV, να βιώνει την εμπειρία οδήγησης στους αμμόλοφους στην έρημο, χωρίς καν να απομακρυνθεί από τον καναπέ του.

Πάντως, η εικονική πραγματικότητα δεν είναι ίδια για όλες και τις καταστάσεις και τα προϊόντα, ειδικά αυτά που προσφέρονται από το διαδίκτυο, που δίνει προτεραιότητα στη δοκιμή έναντι της αγοράς.

Στο χώρο του αυτοκινήτου, η εικονική πραγματικότητα, επειδή το αυτοκίνητο είναι καθαρά συναισθηματικό προϊόν, συνεισφέρει στην πρώτη επαφή του πελάτη με το μοντέλο που τον ενδιαφέρει. Το μαθαίνει καλύτερα, το «οδηγεί» και μπορεί να κάνει επιλογές, οδηγώντας εικονικά και άλλα μοντέλα, ώστε να προχωρήσει στην τελική επιλογή.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ