X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Δοκιμάζουμε το Honda Jazz που δυνάμωσε…

REPORTER IMAGES

Μπορεί να μην είναι από τα πλέον ισχυρά 1.500άρια μοτέρ της αγοράς, εντούτοις τη δουλειά του την κάνει και με το παραπάνω.

Το νέο μοτέρ βενζίνης 1.5lt – 130hp, που εφοδιάζει το νέο Honda Jazz, αποδεικνύεται ότι χρειαζόταν, διότι μόνο με το 1.300άρι των 102 ίππων, το ιαπωνικό μοντέλο εμφανιζόταν αδύναμο.

Οδήγησα την έκδοση με το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, που έχει καλή κλιμάκωση. Όμως, όταν έχεις συνηθίσει σε εξάρια κιβώτια, κάπου ψάχνεις να βρεις μια έκτη ταχύτητα να βάλεις. Πάντως, ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες, το 5άρι κιβώτιο ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις, ενώ έχει καλή πρώτη, με την επιτάχυνση στα 8,7 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα. Εντάξει, το Jazz δεν το παίρνεις για να έχεις το απόλυτο γκάζι, αλλά το προτιμάς διότι έχει απίστευτους χώρους και χάρη στο πρωτοποριακό Magic Seats, ο πάγκος των πίσω καθισμάτων αναδιπλώνει προς τα πίσω, δημιουργώντας μεγάλο κάθετο χώρο αποθήκευσης, έχει ένα ακόμα χαρακτηριστικό που αναβαθμίζει την ευρυχωρία.

REPORTER IMAGES

Στην ευρυχωρία συνεισφέρει και η τοποθέτηση του ρεζερβουάρ στη μέση του αυτοκινήτου κι έτσι σε ένα αμάξωμα 4 μέτρων, έχεις ανέσεις ενός μοντέλου μικρομεσαίας κατηγορίας.

Για να επιστρέψω στο νέο μοτέρ, που πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6, έχει εργοστασιακά μέση κατανάλωση 5,4 λίτρα στα 100 χλμ., όμως εγώ κινήθηκα με λίγο πάνω από τα 6,4 λίτρα, που και πάλι καλά είναι, ενώ για τα τέλη κυκλοφορίας θα πρέπει να υπολογίζετε τα 124 γρ./χλμ. εκπομπές CO2.

Οδηγικά, είναι καλοστημένο στον δρόμο, με καλό τιμόνι και καλά φρένα, ενώ κινείται επιδέξια στην πόλη και στο αυτοκινητόδρομο παρουσιάζει καλή αεροδυναμική.

Αξίζει να σημειώσω, ότι το Jazz προσφέρεται και με αυτόματο κιβώτιο CVT, διότι υπάρχουν πάρα πολλοί που το προτιμούν. Το Jazz, εφοδιάζεται και με σύστημα City-Brake Active, που βοηθά στην αποφυγή ή μείωση των επιπτώσεων συγκρούσεων με χαμηλή ταχύτητα…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ