ΔΟΚΙΜΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

Δοκιμάζουμε το SUV της Honda που κλείνει την ψαλίδα από τα premium

Honda CR-V S24AutoDOK
Honda CR-V S24AutoDOK K.BOIDANIS

Το Honda CR-V e:HEV με το δίλιτρο υβριδικό μηχανικό σύνολο, την τετρακίνηση και τους 184 ίππους, είναι το SUV που όλοι όσοι έχουν οικογενειακά βάρη, ονειρεύονται να έχουν στο γκαράζ τους.

Το νέο μεγάλο SUV της Honda, είναι εδώ με όλα εκείνα τα στοιχεία που κάνουν ξεχωριστά τα μοντέλα του περίφημου Ιάπωνα κατασκευαστή. Τα προκάτοχα μοντέλα είχαν πάει καλά σε πωλήσεις, έχοντας μάλιστα και πολύ καλές κριτικές σε όλους τους κρίσιμους τομείς. Με το νέο HondaCR-V η κατηγορία των SUV δείχνει να κερδίζει έδαφος σε όλους όσοι παραδοσιακά επιμένουν να ζητούν την υψηλή απόδοση ιπποδύναμης από τον κινητήρα.

Honda CR-V S24AutoDOK
Honda CR-V S24AutoDOK K.BOIDANIS

Ως εξέλιξη των πολύ ικανών προγόνων, το HondaCR-V παραμένει πολύ γοητευτικό για τον οδηγό του αλλά και για τους επιβάτες. Η διάθεση για απόλυτη ασφάλεια στο δρόμο και μόνο, που ήταν ξεκάθαρος στόχος για τους ανθρώπους της Honda, πέραν των διαστάσεων και της απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος, τονίζεται και από τη θέση του οδηγού, που βρίσκεται αισθητά πιο χαμηλά.

Οι εξαιρετικοί χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές είναι αναμφίβολα ένα ατού που «πετυχαίνει κέντρο» στο θυμικό του οικογενειάρχη. Από εκεί και πέρα όμως, την «καρδιά» του οδηγού την κερδίζει η συμπεριφορά του αυτοκινήτου που είναι ασφαλής και προβλέψιμη με πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Η ανάρτηση του CR-V αποτελείται από γόνατα MacPherson μπροστά και η πίσω ανάρτηση έχει διάταξη πολλαπλών συνδέσμων.

Honda CR-V S24AutoDOK
Honda CR-V S24AutoDOK K.BOIDANIS

Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι τέτοια που προάγεται η οδηγική άνεση αλλά και η ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες. Το νέο CR-V προσφέρει ευελιξία, καλύτερη πληροφόρηση και απόκριση στις υψηλότερες ταχύτητες. Το CR-V συνοδεύεται από μία πλήρη γκάμα εξοπλισμού ασφάλειας σχεδιασμένο να βοηθά τον οδηγό να αποφεύγει ή να μετριάζει τις επιπτώσεις μιας σύγκρουσης, αλλά και να προστατεύει τους επιβάτες όταν αυτή είναι αναπόφευκτη.

Τα συστήματα της Honda παραμένουν στο οπλοστάσιο της ασφάλειας του CR-V και στο δρόμο το CR-V είναι αρκετά ενδιαφέρον καθώς η απόκριση του κινητήρα είναι θαυμάσια σε όλες τις περιπτώσεις. Το υβριδικό σύστημα λειτουργεί υπέροχα εξασφαλίζοντας την πλέον πολιτισμένη συμπεριφορά και την έλλειψη των κραδασμών, ενώ ταυτόχρονα “συμπιέζει” τις απαιτήσεις του αυτοκινήτου για καύσιμο, στα επίπεδα της κατηγορίας των supermini.

Honda CR-V S24AutoDOK
Honda CR-V S24AutoDOK HONDA

Και μιλάμε για τον οδηγό που μπορεί να “εγείρει” κάθε είδους απαίτηση, με το σύνολο να παραμένει σε κάθε περίπτωση απολαυστικό. Η αίσθηση του αυξημένου βάρους δεν κρύβεται, ιδιαίτερα όταν μιλάμε για χαλαρούς ρυθμούς, χωρίς ιδιαίτερη πίεση για τον κινητήρα και φυσικά χωρίς την επιλογή Sport από τα διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης.

Η ύπαρξη της τετρακίνησης ίσως υπό συνθήκες να κάνει τη διαφορά αλλά σε γενικές γραμμές το αυτοκίνητο είναι αυτό που περιμένεις από ένα καλοφτιαγμένο SUV. Πολιτισμένο και σίγουρο, εμπνέει ασφάλεια και σιγουριά στον οδηγό. Το κοντρόλ από την ανάρτηση στις τάσεις του αμαξώματος παραπέμπει σε καλά ρυθμισμένο επιβατικό με γνώμονα την άνεση, που όμως δεν θα βρεθεί εκτός περιοχής δράσης όταν ο οδηγός πιέσει σε δρόμους με στροφές.

Honda CR-V S24AutoDOK
Honda CR-V S24AutoDOK K.BOIDANIS

Ούτως ή άλλως, το μέγεθος του αμαξώματος με το μεταξόνιο των 2,7 μέτρων, δεν θα μπορούσε να συμβάλλει σε μια διαφορετική συνολική εικόνα. Με βάρος που φλερτάρει με τους 2 τόνους έχοντας και μόνο τον οδηγό του μέσα, το CR-V δε βολεύεται σε στενούς επαρχιακούς δρόμους. Θα ανταποκριθεί θαυμάσια όμως στον ανοιχτό δρόμο, πατώντας αρκετά «ανοιχτά», κρατώντας τους επιβάτες άνετους και χαλαρούς.

Σε ότι έχει να κάνει με την ποιότητα που απολαμβάνουν όλοι οι επιβαίνοντες, είναι εξαιρετική και μοιάζει να αποτελεί θεμέλιο λίθο όλης της κατασκευής. Για την εξυπηρέτηση των επιβατών ο χώρος αποσκευών είναι 587 λίτρα με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους. Με όλα τα παραπάνω και με δεδομένα πληρέστατο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, το νέο CR-V εύλογα κοστίζει αρκετά.

Honda CR-V S24AutoDOK
Honda CR-V S24AutoDOK K.BOIDANIS

Για να είμαστε ειλικρινείς, για να το δει κανείς ως ευκαιρία και μονόδρομο, θα πρέπει να είναι φανατικός της Honda (ή απλά να επιλέγει τη χρήση αυτοκινήτου μέσω χρονομίσθωσης), γιατί μπορεί να δικαιολογείται η τιμή με βάση τα ποιοτικά χαρακτηριστικά και τη συνολική εικόνα του μοντέλου, το βάζει όμως στα δύσκολα μονοπάτια των premium προτάσεων, στις οποίες τα δεδομένα είναι λίγο διαφορετικά.

Honda CR-V S24AutoDOK
Honda CR-V S24AutoDOK K.BOIDANIS

Τεχνικά Χαρακτηριστικά – Honda CR-V e:HEV 2.0 i-MMD 184 PS AWD

Κινητήρας (κ.εκ.): 1.993 και δύο ηλεκτροκινητήρες

Ισχύς (ίπποι/ σ.α.λ.): 184/ 6.100

Ροπή (Nm/ σ.α.λ.): 335/ 4.500

Μετάδοση: Στους τέσσερις τροχούς

Κιβώτιο: Αυτόματο

Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δευτερόλεπτα): 9,4”

Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 187

Μέση κατανάλωση εργοστασιακή (λίτρα/100 χλμ.): 6,6

Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ): 151

Διαστάσεις ΜxΠxΥ (χιλιοστά): 4.706x1.866x1.684

Μεταξόνιο (χιλιοστά): 2.700

Βάρος (κιλά): 1.806

Χώρος αποσκευών (λίτρα): 587

Τιμή: Από 57.900 ευρώ (AWD Elegance)

TAGS ΔΟΚΙΜΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ HONDA HONDA CR-V ΔΟΚΙΜΗ TEST DRIVE SUV
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ