Δοκιμές στους -40C για το ηλεκτρικό Range Rover- Επαναπροσδιορίζει τα υπερπολυτελή SUV
Δόθηκαν στην δημοσιότητα οι πρώτες φωτογραφίες των πρωτοτύπων Range Rover που είναι βαμμένα σε μαύρο χρώμα, το οποίο αναδεικνύει τη νεωτεριστική σχεδιαστική του εμβληματικού SUV.
Το Range Rover Electric θα ανοίξει νέους δρόμους στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, της φινέτσας και των πολυτελών ταξιδιών, με τα πρωτότυπα του νέου SUV, να εξελίσσονται τώρα σε μερικές από τις πιο απαιτητικές τοποθεσίες δοκιμών στον κόσμο. Το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης δοκιμάζεται σε ακραίες θερμοκρασίες, από -40°C στον Αρκτικό Κύκλο, έως +50°C στις καυτές ερήμους της Μέσης Ανατολής.
Οι πρώτες δοκιμές επικεντρώθηκαν στην ικανότητα της μπαταρίας και της Ηλεκτρικής Μονάδας Κίνησης (EDU) –που αποτελούν τα βασικά στοιχεία του αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένων του κιβωτίου ταχυτήτων, του ηλεκτροκινητήρα και των ηλεκτρονικών ισχύος- σε ακραίες θερμοκρασίες υπό το μηδέν που φτάνουν έως και -40°C. Τόσο η μπαταρία όσο και η EDU συναρμολογούνται εσωτερικά από την JLR, κάτι που γίνεται για πρώτη φορά για τη μάρκα.
Οι δοκιμές στις παγωμένες λίμνες της Σουηδίας ανέδειξαν τις δυνατότητες του νέου, αμιγώς ηλεκτρικού συστήματος κίνησης της Range Rover, με το οποίο το αυτοκίνητο θα ξεπεράσει τις ήδη γνωστές επιδόσεις του σε επιφάνειες με χαμηλή πρόσφυση, παραμένοντας ασυναγώνιστο σε όλα τα εδάφη, όλες τις καιρικές συνθήκες και όλες τις επιφάνειες.
Για πρώτη φορά στην ιστορία της Range Rover, ένα νέο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης προσφέρει εξαιρετικά επίπεδα απόδοσης σε παγωμένες ή ολισθηρές επιφάνειες. Αντί για την παραδοσιακή διάταξη ενός συστήματος ελέγχου πρόσφυσης που βασίζεται αποκλειστικά στη μονάδα του ABS, το Range Rover Electric κατανέμει το έργο διαχείρισης της ολίσθησης των τροχών απευθείας σε κάθε μεμονωμένη ηλεκτρική μονάδα κίνησης.
Με τον τρόπο αυτό, μειώνεται ο χρόνος αντίδρασης στη μεταφορά της ροπής ανά τροχό, από περίπου 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου, σε μόλις 1 χιλιοστό του δευτερολέπτου. Το καινοτόμο λογισμικό, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την JLR, επιτρέπει τον ακριβή έλεγχο της ταχύτητας της EDU με στόχο την ακριβή διαχείριση της ολίσθησης των τροχών, μειώνοντας την ανάγκη για παρέμβαση του ABS.
Η πρόσφυση μεγιστοποιείται σε όλες τις επιφάνειες άμεσα και διακριτικά, βελτιώνοντας σημαντικά την οδηγική εμπειρία με την υπογραφή της Range Rover. Αυτό το σύστημα λειτουργεί σε αρμονία με τα συστήματα ελέγχου ευστάθειας και πλαισίου προσφέροντας μια ακόμη πιο εκλεπτυσμένη συνολική οδηγική αίσθηση.