X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Δοκιμή: Audi Q2 1.6 TDI

Στο μεγάλο "baby boom" των μικρών Crossovers, όπου η Mercedes-Benz GLA τείνει προς την άνεση, το MINI Countryman προς το hip και το Jeep Renegade προς το off-road, η Audi τοποθέτησε το χαρακτήρα του Q2 στη σπορ, "οδηγοκεντρική" πλευρά.

Το καθιστά εμφανές το χαμηλό του ύψος (1,508 μ.), η κεκλιμένη προς τα πίσω οροφή -που παραπέμπει σε coupe- κι η αεροτομή της απόληξής της, η μεγάλη μάσκα και το πολυγωνικό σχέδιο του αμαξώματος, η όχι μεγαλύτερη των 14,5 εκατ. απόσταση από το έδαφος, κι η αίσθηση ότι το εμπρός μέρος είναι χαμηλότερο του πίσω.

Παράλληλα, το Q2 έχει αισθητά σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, που το κάνει εντυπωσιακά συγκροτημένο στη στροφή και ακριβέστατο στις αλλαγές κατεύθυνσης - χωρίς αυτά να θυσιάζουν την ποιότητα κύλισης ή την άνεση, αν εξαιρέσουμε μια ξερή αίσθηση των πίσω τροχών στις εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου.

Παρά τον σπορ σχεδιασμό και τις μικρότερες διαστάσεις από τον ανταγωνισμό, με μήκος 4,191 μ. αλλά με μεγάλο μεταξόνιο 2,6 μέτρων, το Q2 δεν δυσκολεύει την ευρυχωρία των επιβατών, και το χαμηλό πίσω ύψος αντισταθμίζεται με το χαμηλό δάπεδο, ενώ προσφέρει 405 λίτρα αποσκευών - που είναι μια πολύ καλή τιμή.

Με τον -αναβαθμισμένο- πετρελαιοκινητήρα 1.6 TDI, 116 ίππων και 250 Nm ροπής, το Q2 είναι αρκετά ζωηρό μετά την αρχική ραθυμία ως τις 1.800 σ.α.λ., και η ροπή έπειτα εμφανίζεται προοδευτικά.

Με το ταχύτατο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic, στη ρύθμιση άνεσης και οικονομίας D (υπάρχει και η σπορ S), το Q2 καταναλώνει κοντά στα 7,0 λίτρα/100χλμ.

Interior AUDI AG

Το εσωτερικό δεν έχει μεγάλες διαφορές από το Α3. Έχει ωραίες διχρωμίες, και προαιρετικά το Virtual Cockpit με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3’’…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ