ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

EICMA 2018: Οι νέες Honda στο Μιλάνο

EICMA 2018: Οι νέες Honda στο Μιλάνο

Δύο νέες μοτοσικλέτες και τρεις εκτενώς ανανεωμένες, όλες στα μεσαία κυβικά, παρουσίασε στην πρεμιέρα της -μεγαλύτερης στην Ευρώπη- έκθεσης μοτοσικλέτας EICMA 2018 στο Μιλάνο η Honda.

H CB650R είναι η νέα προσθήκη στην οικογένεια «Neo Sports Café» και παράλληλα η CBR650R υιοθετεί το στιλ της CBR1000RR Fireblade. Την ίδια στιγμή, με μια σειρά σημαντικών αναβαθμίσεων και αισθητικών παρεμβάσεων, για τη CB500X ενισχύθηκε η «adventure» ταυτότητα, για τη CBR500R η σπορ πτυχή της και για την CB500F η roadster πλευρά της.

CB650R: ΤO "NEO SPORTS CAFE"

Μετά από τις τρεις «γυμνές» μοτοσικλέτες του 2018 -CB1000R, CB300R και CB125R- τώρα η ιαπωνική εταιρεία έφερε τη φιλοσοφία "Neo Sports Cafe" και στα μεσαία κυβικά, συνδυάζοντας μινιμαλιστικά το cafe racer με μία εξαιρετικά συμπαγή "τραπεζοειδή φόρμα". Κυριαρχεί ο LED δακτύλιος του στρογγυλού προβολέα και το ανάγλυφο ρεζερβουάρ καυσίμου.

EICMA 2018: Οι νέες Honda στο Μιλάνο

Εδώ ο κινητήρας είναι εν σειρά τετρακύλινδρος, με 5 τοις εκατό καλύτερη απόδοση -συνολικά 94 ίππων- και με τα συστήματα Honda Selectable Torque Control, Traction Control. Συμπληρώνεται από ανάποδο πιρούνι Showa 41 χιλ. "Separate Function", από τετραπίστονες, ακτινικές εμπρός δαγκάνες, από συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης και από ψηφιακά όργανα με οθόνη TFT.

CBR650R: ΜΕ ΓΟΝΙΔΙΑ ΤΗΣ FIREBLADE

Η μικρότερη -μεσαίου βάρους- αδελφή της CBR100RR έχει πλήρες "κοστούμι" fairing εμπνευσμένο από την τελευταία και επιπλέον πολύ κοντή ουρά και στενό, διπλό προβολέα LED. Παράλληλα με τη σχεδίαση έχει γίνει πιο «αθλητική» και η θέση οδήγησης, με τη μετακίνηση κατά 30 χιλ. πιο μπροστά των clip on και των μαρπσιέ προς τα πίσω και ψηλότερα.

EICMA 2018: Οι νέες Honda στο Μιλάνο

Με την αύξηση τη ισχύος του γνωστού εν σειρά τετρακύλινδρου κινητήρα κατά 5 τοις εκατό στις ψηλές στροφές και την αύξηση του ρυθμού περιστροφής κατά 1.000 σ.α.λ., συνολικά στις 12.000, μαζί με τη μείωση του βάρους κατά 6 κιλά, έχουν επωφεληθεί και οι επιδόσεις.

CB500F, CBR500R ΚΑΙ CB500X: ΜΕ ΚΟΙΝΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Οι σημαντικά ανανεωμένες εκδοχές των τριών μοτοσικλετών με τον εξαιρετικά δημοφιλή και επιτυχημένο δικύλινδρο (parallel twin) κινητήρα των 500 κ.εκ. της Honda επωφελούνται από την αύξηση κατά 4 τοις εκατό της ισχύος και της ροπής μεταξύ τριών και επτά χιλιάδων στροφών. Έχει αλλάξει, για να επιτευχθούν τα παραπάνω, ο χρονισμός των βαλβίδων και το τελικό της εξάτμισης. Η ισχύς του φτάνει τους 47 ίππους.

EICMA 2018: Οι νέες Honda στο Μιλάνο

Και τα τρία μοντέλα του 2019 έχουν νέα πίσω ανάρτηση, συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης, φώτα full LED, εκσυγχρονισμένα όργανα LCD με ένδειξη σχέσης κιβωτίου και ανεβάσματος, και νέο σιγαστήρα με δύο απολήξεις για πιο πλούσιο ήχο.

EICMA 2018: Οι νέες Honda στο Μιλάνο

Οι "adventure" αναβαθμίσεις της CB500X, με σκοπό να πάει παρπέρα από το street adventure χαρακτήρα που είχε, αφορούν στο νέο εμπρός τροχό 19 ιντσών (από 17'' που ήταν), τη μακρύτερη διαδρομή του πιρονιού και της πίσω ανάρτησης, την πιο λεπτή σέλα, τη μεγαλύτερη γωνία περιστροφής τιμονιού και το πιο στιβαρό fairing, που βελτιώνει την προστασία από τον αέρα.

EICMA 2018: Οι νέες Honda στο Μιλάνο

Αντίστοιχα, το CB500F roadster έχει πιο ζωηρό στυλ, με πιο «αιχμηρό» ρύγχος και πλαϊνά πάνελ που δένουν αρμονικά με το ρεζερβουάρ καυσίμου, ενώ η CBR500R έχει επίσης επιρροές από την Fireblade και πιο σπορ θέση οδήγησης, με πλήρως ανασχεδιασμένο fairing και νέα ουρά.

HONDA @ EICMA: ΑΛΛΕΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ

Πέραν των παραπάνω, στη μεγάλη έκθεση του Μιλάνου η ιαπωνική εταιρεία έχει αναβαθμίσει για το '19 το σύστημα «Απόλυτος Έλεγχος Επόμενου Σταδίου» (Next Stage Total Control) με αλλαγές στο πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων και στόχο τις βέλτιστες επιδόσεις στην πίστα. Γι’ αυτό, τα HSTC και ABS έχουν τροποποιηθεί, και η χαρτογράφηση μέγιστης ισχύος έχει βελτιωθεί σύμφωνα με στοιχεία από το πρόγραμμα HRC MotoGP. Οι λειτουργίες Honda Selectable Torque Control και Wheelie Control είναι τώρα ανεξάρτητες, όπως επιβεβαιώνει και η ένδειξη ‘W’ στον πίνακα οργάνων.

Παράλληλα, η Honda για το 2019 παρουσίασε νέους χρωματισμούς για την «SUV-μοτοσικλέτα» X-ADV, την CB1000R και για τη ναυαρχιδα GL1800 Gold Wing, μεταξύ άλλων, ενώ ανακοίνωσε και την προθήκη στο σκούτερ SH300i του συστήματος Honda Selectable Torque Control, μαζί με μια «smart» Top Box-Μπαγκαζιέρα, που μάλιστα συνδέεται με το σύστημα του τηλεχειρισμού.

Τέλος, η ναυαρχίδα «Neo Sports Café» της Honda απέκτησε τώρα και την έκδοση CB1000R+ με μία πλούσια σειρά εργοστασιακών αξεσουάρ - όπως θερμαινόμενα γκριπ, αλουμινένια φτερά, ψηλή ζελατίνα, μονόσελο, μάσκα ψυγείου με λογότυπο CB1000R και quickshifter…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ