X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Εκρηξη αδρεναλίνης από τη Hyundai

Το ταχύτερο Hyundai που έχει κατασκευάσει η κορεατική μάρκα, έρχεται φουριόζο με 275 ίππους που αποδίδει ο τετρακύλινδρος, Turbo κινητήρας βενζίνης 2.0 T-GDIT, με τη ροπή να αγγίζει τα 353 Nm.

H Hyundai ήδη έχει περάσει σε νέα εποχή και το επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο παρουσιάζοντας το i30N, το οποίο αναβλύζει από την αστείρευτη πηγή αγωνιστικής εμπειρίας και τεχνογνωσίας, που είναι το παγκόσμιο πρωτάθλημα Ράλι (WRC). Βαμμένο στο ίδιο χρώμα -Performance Blue- του rallycar i30 WRC, εγκαινιάζει νέα σελίδα για τη μάρκα: των αυτοκινήτων επιδόσεων για το δρόμο με το γράμμα Ν.

Το Ν παραπέμπει στη Namyang (παγκόσμιο κέντρο έρευνας και εξέλιξης της Hyundai στην Κορέα), στο παλιό κλασικό Nurburgring την «πράσινη κόλαση» των 22 χιλιομέτρων, εκεί όπου το i30N συμπλήρωσε 10 χιλιάδες χιλιόμετρα δοκιμών, αλλά κι ένα σικέιν της πίστας - δύο διαδοχικές στροφές.

Με την κίνηση στους εμπρός τροχούς και 6άρι μηχανικό κιβώτιο, το i30N επιστρατεύει ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση (ECS), Launch Control και σημαντικά αναβαθμισμένης στιβαρότητας σασί για να μειώνει τις κλίσεις και τα ολισθήματα, ενώ προσφέρει και επιλογή πλήρους απενεργοποίησης του ESP.

Με 5 modes ρυθμίσεων: Eco, Normal, Sport, N και N Custom και... αθλητική περιβολή (μεγάλοι αεραγωγοί, κόκκινο σιρίτι στο κάτω χείλος, πίσω πτέρυγα, διπλή απόληξη της εξάτμισης, ελαστικά υψηλών επιδόσεων και μπάκετ καθίσματα, το i30N αποτελεί ατραξιόν της Hyundai…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ