X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Εκτενής αναβάθμιση στο Mazda CX-5

Εκτενής αναβάθμιση στο Mazda CX-5 MAZDA

Βελτιώσεις σε κινητήρα και κιβώτια ταχυτήτων, περισσότερη συνδεσιμότητα, υψηλό επίπεδο συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας.

Το πρώτο CX-5 κυκλοφόρησε το 2012 κι ήταν το πρώτο Mazda που ενσωμάτωσε τη σχεδιαστική φιλοσοφία Kodo, αλλά και την τεχνολογία Skyactiv.

Εκτοτε, με συνεχείς αναβαθμίσεις, το CX-5 εξελίχθηκε σε βασικό μοντέλο της Mazda, κατέχοντας περίπου το 35% των ετήσιων πωλήσεων της ιαπωνικής εταιρείας. Μέχρι σήμερα, 490.870 μονάδες έχουν πωληθεί στην Ευρώπη, και συνολικά περίπου 3.190.000 σε 130 χώρες σε όλο τον κόσμο. Μια ακόμα αναβάθμιση έχουμε για το 2021, αλλά και μια νέα έκδοση, με την ονομασία Homura.

Μολονότι σχεδιαστικά δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις στο δυναμικό SUV, εντούτοις προστέθηκαν τεχνολογίες που αποζητούν πλέον οι αγοραστές.

Εκτενής αναβάθμιση στο Mazda CX-5 MAZDA


Σε επίπεδο συστημάτων επικοινωνίας οδηγού-αυτοκινήτου, φέρει το Human Machine Interface/HMI, έχοντας μια ταχύτερη και ευκρινέστερη κεντρική οθόνη 10.25 ιντσών, και ακόμα πιο διαισθητικό έλεγχο μέσω του Commander με διευρυμένη γκάμα δικτυωμένων υπηρεσιών, που λειτουργούν μέσω του τελευταίου MyMazda App. Στην Ελλάδα θα είναι διαθέσιμο από το τέλος του 2021.

Παράλληλα, προστέθηκαν λειτουργίες όπως το εξ αποστάσεως κλείδωμα των θυρών, το σύστημα εύρεσης της θέσης του αυτοκινήτου (Vehicle Finder), ο εξ αποστάσεως προγραμματισμός πολλαπλών προορισμών πλοήγησης, το σύστημα ενημέρωσης για την καλή κατάσταση του αυτοκινήτου (Vehicle Health Report), κλείσιμο ραντεβού για service, οδική βοήθεια και προειδοποίηση κινδύνου (Security Alert).

Βελτιώσεις έγιναν και στον κινητήρα, στην απόκριση του γκαζιού, ενώ έγινε και πιο άμεσο το 6άρι αυτόματο κιβώτιο, προκειμένου να μειωθούν οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Επίσης, διατίθεται και προσθιοκίνητη έκδοση με τον κινητήρα πετρελαίου Skyactiv-D 2.2, απόδοσης 135 kW/184 ίππων.

Στον τομέα της ασφάλειας, εφοδιάζεται με τη σουίτα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης i- Activsense. Το Advanced Smart City Brake Support/Advanced SCBS, βοηθά την αποφυγή συγκρούσεων, εντοπίζοντας μέρα-νύχτα οχήματα και πεζούς μπροστά στο αυτοκίνητο και σταματώντας ή μειώνοντας την ταχύτητα όταν υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης.

Εκτενής αναβάθμιση στο Mazda CX-5 MAZDA


Διαθέτει και Lane-keep Assist, το σύστημα υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας κυκλοφορίας, με παρακολούθηση τυφλών σημείων και ειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας (Rear Cross Traffic Alert).

Στον προαιρετικό εξοπλισμό (στάνταρ σε ανώτερες εκδόσεις), είναι το Mazda Radar Cruise Control (MRCC). Εχει με λειτουργία Stop and Go και συνδυάζεται μόνο με το αυτόματο κιβώτιο. Ουσιαστικά διατηρεί σταθερή ταχύτητα ανάλογα με το προοπορευόμενο όχημα και σταματά μόλις σταματήσει κι εκείνο.

Στάνταρ, είναι το 4κάναλο ABS (4W-ABS) με Ηλεκτρονικό Κατανεμητή Πέδησης (EBD) και Υποβοήθηση Πέδησης, ο Δυναμικός Έλεγχος Ευστάθειας (DSC), το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS), η ειδοποίηση πέδησης έκτακτης ανάγκης (ESS), η υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα (HLA) και η αυτόματη λειτουργία φώτων, που ανάβουν περίπου 30 λεπτά πριν από το ηλιοβασίλεμα.

Καταλήγοντας, η ειδική έκδοσης Homura, προσφέρεται σε ένα μοναδικό μαύρο χρώμα, με εσωτερικές στιλιστικές λεπτομέρειες, ειδικές ταπετσαρίες με κόκκινες εμφανείς ραφές και ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών.

Photo credits: Mazda

TAGS ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ