X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ένα Wrangler τόσο σκληρό όσο δείχνει και τόσο ισχυρό που δεν του φαίνεται

Η υπερβολή σε όλο της το μεγαλείο. Ολοι γνωρίζουν, ότι το Jeep Wrangler ανέκαθεν εφοδιαζόταν με ισχυρά μοτέρ, ενώ πάντα αποτελούσε επιλογή για off road και lifestyle καταστάσεις.

Όμως, το να τοποθετείς ένα πανίσχυρο μοτέρ, κάτω από το καπό, προκειμένου να βάλεις φωτιά στην άσφαλτο, μόνο σε αμερικανικές ταινίες μπορείς να το δεις.

Υστερα από 30 χρόνια, από τότε που οι λάτρεις των θηριωδών μοτέρ, Αμερικανοί, έβαλαν σε ένα Jeep CJ έναν 5λιτρο V8 κινητήρα βενζίνης (με το γαλόνι, παρακαλώ, η κατανάλωση) απόδοσης 125 ίππων και 298Nm ροπής, ήρθε ξανά η ιδέα να μπει ένα V8 σύνολο στο Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept.

Ελα όμως που αυτό το μοτέρ 6,4 λίτρων, αποδίδει 450 ίππους με 610Nm ροπής; Που να το πιάσεις και που να το σταματήσεις τώρα, με κάτω από 5 δευτ. επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα. Παράλληλα το μοντέλο εφοδιάζεται με άξονες Dana 44, κιβώτιο με σχέσεις υποπολλαπλασιασμού, διαφορικά με ηλεκτρονικό κλείδωμα, αλλά και κιτ αύξησης της απόστασης από το έδαφος της Mopar, κατά 5 εκ.

Το Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept έχει τη δυνατότητα να… βουτά μέχρι 94 εκ. βάθος, ενώ εντυπωσιακές είναι και οι γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής (51,6 μοίρες, 29,5 και 40,1 μοίρες, αντίστοιχα).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ