ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Εντυπωσιακά sled test για την ασφάλεια του Focus

Εντυπωσιακά sled test για την ασφάλεια του Focus

Νέα εγκατάσταση δοκιμών με τεστ επιτάχυνσης (sled test) επέτρεψε την ταχύτερη και αποτελεσματικότερη βελτίωση της ασφάλειας του νέου Focus.

Το Focus πριν από μερικούς μήνες απέσπασε 5 αστέρια για την ασφάλειά του από τον ανεξάρτητο οργανισμό δοκιμών Euro NCAP, ένα από τα πρώτα μοντέλα που λαμβάνει την υψηλότερη βαθμολογία μέχρι στιγμής, στο πλαίσιο των νέων, αυστηρότερων πρωτόκολλων δοκιμών.

Το Focus εξελίχθηκε στη νέα εγκατάσταση δοκιμών της Ford αξίας 15,5 εκατ. ευρώ στην Κολωνία, για περαιτέρω βελτίωση της ασφάλειας, έχοντας την πλουσιότερη γκάμα συστημάτων υποστήριξης οδηγού από οποιοδήποτε μοντέλο Ford μέχρι σήμερα, χρησιμοποιώντας τρία ραντάρ, δύο κάμερες και 12 αισθητήρες υπερήχων, με στόχο μία πιο άνετη, λιγότερο απαιτητική και ασφαλέστερη οδήγηση. Επιπλέον, η προηγμένη δομή αμαξώματος και ένας κλωβός ασφαλείας από ατσάλια υπερυψηλής αντοχής είναι σχεδιασμένα για να προστατεύουν τους επιβάτες σε περίπτωση ατυχήματος.

Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά που βοηθούν τους οδηγούς, είναι:

  • Adaptive Cruise Control με Stop & Go , Speed Sign Recognition και Lane-Centring για άνετη οδήγηση σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας

  • Adaptive Front Lighting System της Ford με νέα Predictive curve light και Sign-based light βασισμένα σε κάμερα που προσαρμόζουν εκ των προτέρων τα σχέδια φωτισμού των προβολέων για βελτιωμένη ορατότητα στο σκοτάδι, παρακολουθώντας στροφές στο δρόμο και πινακίδες για πρώτη φορά στη βιομηχανία

  • Η πρώτη οθόνη Head-up display της Ford που προσφέρεται στην Ευρώπη που βοηθά τους οδηγούς να έχουν το βλέμμα στραμμένο στο δρόμο, προβάλλοντας χρήσιμες πληροφορίες στο οπτικό τους πεδίο

  • Pre-Collision Assist με Pedestrian και Cyclist Detection (ανίχνευση πεζού & δικυκλιστή), που μπορεί να ανιχνεύει άτομα πάνω ή δίπλα στο δρόμο, ή ενδέχεται να διασχίζουν το δρόμο στην πορεία του αυτοκινήτου. Το σύστημα αυτόματα εφαρμόζει πίεση πέδησης εάν ανιχνεύσει πιθανότητα σύγκρουσης και ο οδηγός δεν αντιδράσει στις προειδοποιήσεις.

  • Evasive Steering Assist, χρησιμοποιεί ραντάρ και μία κάμερα για την ανίχνευση αργά κινούμενων ή σταματημένων οχημάτων στην εμπρόσθια πορεία και υποστηρίζει τους ελιγμούς διεύθυνσης ώστε να μπορούν οι οδηγοί να αποφύγουν ένα όχημα σε περίπτωση επικείμενης σύγκρουσης

  • Wrong Way Alert , που διατίθεται πρώτα για πελάτες σε Γερμανία, Αυστρία και Ελβετία, χρησιμοποιεί κάμερα τοποθετημένη στο παρμπρίζ και πληροφορίες από το σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου για να προειδοποιεί τους οδηγούς με οπτικά ή ηχητικά σήματα όταν παραβιαστούν οι δύο πινακίδες μονόδρομης εισόδου σε αυτοκινητόδρομο

  • Blind Spot Information System με Cross Traffic Alert της Ford, που προειδοποιεί οδηγούς οι οποίοι εξέρχονται με όπισθεν από ένα χώρο στάθμευσης για τη διέλευση οχημάτων πίσω τους, ενώ μπορεί για πρώτη φορά να χρησιμοποιήσει και πίεση πέδησης για την αποφυγή ή τη μείωση των επιπτώσεων μιας σύγκρουσης, εάν ο οδηγός δεν αντιδράσει στις προειδοποιήσεις

  • Post-Collision Braking, βοηθά στη μείωση των επιπτώσεων μιας ενδεχόμενης δευτερεύουσας σύγκρουσης, εφαρμόζοντας αυτόματα μέτρια πίεση πέδησης, όταν ανιχνευτεί περιστατικό αρχικής σύγκρουσης. Η επιβράδυνση του οχήματος μπορεί να περιορίσει τους τραυματισμούς των επιβατών και τη ζημιά στο όχημα.

  • Μία 40% αύξηση στην ικανότητα απόσβεσης φορτίου πρόσκρουσης σε μία εμπρόσθια σύγκρουση συγκριτικά με του προηγούμενου Focus, χάρη σε μία δομή αμαξώματος που αποτελείται από 33% ατσάλι υψηλής αντοχής και ατσάλι βορίου με σκλήρυνση υπό πίεση

  • Αερόσακοι οδηγού και συνοδηγού, εμπρός πλευρικοί, εμπρός / πίσω πλευρικοί προστασίας κεφαλής (τύπου κουρτίνας)

  • Λειτουργία eCall για μοντέλα Focus με τεχνολογία ενσωματωμένου μόντεμ FordPass, που αυτόματα καλεί τις υπηρεσίες επείγουσας ανάγκης σε περίπτωση σοβαρού ατυχήματος, και επιτρέπει στους επιβάτες να συνδέοντα άμεσα με το κέντρο κλήσεων έκτακτης ανάγκης πιέζοντας ένα μπουτόν SOS στην κονσόλα οροφής

Δείτε τις δοκιμές πρόσκρουσης με υδραυλικό σύστημα προώθησης που επιταχύνει το αμάξωμα με δύναμη ώθησης που αντιστοιχεί σε 250 τόνους, προσομοιώνοντας φορτία 80G όπως παράγονται σε πραγματικές συνθήκες σύγκρουσης.

Κάμερες που καταγράφουν μέχρι 1.000 καρέ το δευτερόλεπτο επιτρέπουν στους μηχανικούς να παρατηρούν προσεκτικά τον συγχρονισμό του αερόσακου και των συστημάτων συγκράτησης των καθισμάτων. Η τελευταία γενιά ανδρείκελων δοκιμών παρέχουν δεδομένα από 70 εξαιρετικά ευαίσθητους αισθητήρες σε βασικές ανατομικές θέσεις, ανάμεσα στους οποίους 15 επιταχυνσιόμετρα μόνο στο κεφάλι.

Το νέο Focus κυκλοφορεί τώρα σε όλη την Ευρώπη ως 5θυρο hatchback, wagon και σε μία ολοκληρωμένη γκάμα εκδόσεων που περιλαμβάνει τα κομψά Focus Trend και Titanium, το σπορ Focus ST-Line, και το πολυτελές Focus Vignale. Το πρώτο Focus Active crossover θα διατίθεται αργότερα μέσα στη χρονιά.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ