X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Εντυπωσιακές δοκιμές ασφάλειας για το ηλεκτρικό Polestar 2

Polestar 2 σημαίνει πρωτοπορία και ανάπτυξη νέων τεχνολογιών. Δείτε το πρώτο όχημα που διαθέτοι νέους αερόσακους και στην εσωτερική πλευρά των καθισμάτων.

Το Polestar 2 συνεχίζει τον ρόλο του στην πρωτοπορία της εισαγωγής και ανάπτυξης νέων τεχνολογιών για το Volvo Car Group. Πρόκειται για το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό όχημα που δοκιμάστηκε σε σύγκρουση, το πρώτο που διαθέτει νέα τεχνολογία συστήματος ακουστικής ειδοποίησης οχημάτων (AVAS) και το πρώτο που διαθέτει νέους αερόσακους, εμπρόσθιους και στην εσωτερική πλευρά των καθισμάτων.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Επίσης, η προστασία της μπαταρίας σε περίπτωση σύγκρουσης, είναι ζωτικής σημασίας. Καλά κλεισμένη σε θήκη αλουμινίου για προστασία και ακαμψία, η μπαταρία είναι τοποθετημένη μέσα στη δομή δαπέδου της πλατφόρμας CMA. Αυτή η προσέγγιση όχι μόνο μειώνει τον κίνδυνο ζημιάς και ενισχύει τη δομή του αμαξώματος, αλλά και προστατεύει τους επιβάτες διατηρώντας την μπαταρία ανέπαφη σε περίπτωση σύγκρουσης. Ολόκληρο το πακέτο έχει επίσης ρυθμιστεί για να ακυρώσει ορισμένες συχνότητες δόνησης, ενεργώντας ως αποσβεστήρας για τη μείωση των λεγόμενων θορύβου, δόνησης και σκληρότητας (NVH).

Σε περίπτωση σύγκρουσης, η μπαταρία αποσυνδέεται αυτόματα από το υπόλοιπο όχημα για να διασφαλιστεί ότι δεν υπάρχει «ζωντανή» σύνδεση. Η προστασία της μπαταρίας κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης είναι το κλειδί. Το Polestar 2 διαθέτει το μπλοκ SPOC (Severe Partial Offset Crash) - ένα συμπαγές αλουμίνιο που βρίσκεται στην κάτω άκρη του μπροστινού τείχους προστασίας και στις δύο πλευρές του αυτοκινήτου, σχεδιασμένο για να ελαχιστοποιεί την εισβολή του τροχού και άλλων αντικειμένων στην καμπίνα και προς τη μπαταρία κατά τις μετωπικές συγκρούσεις. Αυξάνοντας την προστασία, απουσία κινητήρα εσωτερικής καύσης, το Polestar 2 διαθέτει επίσης ένα νέο μπροστινό κάτω σύστημα ασφάλειας (FLLP) που προστατεύει τους επιβάτες και την μπαταρία από πιο άμεσες μετωπικές κρούσεις.

Για τη βελτίωση της ασφάλειας σε χαμηλές ταχύτητες, ως προς τους πεζούς, το Polestar 2 διαθέτει μοναδικούς και ειδικά αναπτυγμένους εξωτερικούς ήχους ως μέρος του ακουστικού συστήματος προειδοποίησης. Σχεδιασμένο για να είναι αναγνωρίσιμο, μη ενοχλητικό και με φυσικό ήχο, το Acoustic Vehicle Alert System (AVAS) έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με πολύ συγκεκριμένες παραμέτρους, ώστε να εξασφαλίζει μια άνετη εμπειρία τόσο για τους πεζούς όσο και για τους επιβάτες του οχήματος.

Το Polestar 2 διαθέτει επίσης εσωτερικούς αερόσακους τοποθετημένους στα μπροστινά καθίσματα. Αυτοί οι νέοι αερόσακοι, οι οποίοι είναι στάνταρ, προσθέτουν ένα επιπλέον στρώμα προστασίας για τα εσωτερικά άκρα των εμπρόσθιων επιβατών (κεφάλια, κυρίως) που τώρα προστατεύονται ατομικά και από τις δύο πλευρές, καθώς και από το μπροστινό μέρος.

Το Polestar 2 ξεκινά μια νέα γενιά τεχνολογίας Advanced Driver Assistance System (ADAS), η οποία θα περάσει και σε άλλα μοντέλα του Volvo Car Group. Το Pilot Assist είναι ένα προηγμένο σύστημα υποστήριξης οδηγού που παρέχει επιτάχυνση, φρενάρισμα και υποβοήθηση διεύθυνσης σε ταχύτητα έως και 130 χλμ./ώρα.

Στην τελευταία του μορφή, το Pilot Assist διαθέτει βελτιώσεις βάσει τοποθεσίας που προσαρμόζουν το ποσό της βοήθειας στην επιτάχυνση με βάση την πραγματική θέση του αυτοκινήτου.

Τα συστήματα ανίχνευσης για άλλα οχήματα μπροστά, πίσω και στα τυφλά σημεία του αυτοκινήτου, καθώς και πεζοί και ποδηλάτες μπροστά από το αυτοκίνητο, όλα συνδέονται με τη βοήθεια διεύθυνσης και το αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης (AEB) για να διασφαλιστεί ότι οι αλληλεπιδράσεις μεταξύ άλλων δρόμων οι χρήστες και το Polestar 2 διατηρούνται όσο το δυνατόν πιο ασφαλή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ