ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Εντυπωσιακή παρουσία και με προσφορές η Harley-Davidson

MY18 Softail Shoot - Barcelona. INTERNATIONAL ONLY
MY18 Softail Shoot - Barcelona. INTERNATIONAL ONLY 2017 HARLEY-DAVIDSON MOTOR COMPANY. USAGE: UNLIMITED WORLDWIDE

Δεν είναι μόνο όλα τα νέα μοντέλα της Harley-Davidson που πρόκειται να “τραβήξουν” τα βλέμματα στην Έκθεση Μοτοσικλέτας, αλλά και οι προσφορές με τις θα πλαισιώνονται τα μοντέλα STREET και SPORTSTER. Μέχρι τις 30 Απριλίου, για αγορά οποιουδήποτε καινούργιου μοντέλου Sportster ή Street, υπάρχει όφελος έως €1000.

Τα μοντέλα Sportster στα 1200 κυβικά προσφέρουν σταθερότητα στις στροφές, κλασικό στυλ, ευελιξία και δύναμη. Είναι οι αμερικάνικοι θρύλοι που θα σε κάνουν να ξεχωρίζεις. Η Harley-Davidson απλά σε βοηθά να ζήσεις το όνειρό σου, σήμερα.

STREET ROD

Εντυπωσιακή παρουσία και με προσφορές η Harley-Davidson

Το νέο Harley-Davidson Street Rod βασίστηκε στην πλατφόρμα Street και σχεδιάστηκε για να κυριαρχεί στο αστικό οδικό δίκτυο, προσφέροντας παράλληλα μια μοναδική εμπειρία οδήγησης.

Ο υγρόψυκτος υψηλής απόδοσης κινητήρας Revolution X 750 8V 60° V-Twin του Street Rod, διαθέτει έναν εκκεντροφόρο επί κεφαλής, παράγει 18% μεγαλύτερη ισχύ και 8% περισσότερη ροπή από το Street 750. Η μέγιστη ισχύς αποδίδεται στις 8.750 σ.α.λ., με την μέγιστη ροπή να αποδίδεται στις 4.000 σ.α.λ. Ρυθμίστηκε για εξαιρετική απόδοση μεταξύ 4.000 και 5.000 σ.α.λ., με άφθονη ισχύ στις μεσαίες στροφές που είναι πλήρως αξιοποιήσιμη σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.

Ο μεγαλύτερος κινητήρας συνδυάζεται με πιο κοφτερή γεωμετρία πλαισίου και επιθετική θέση οδήγησης. Αναβαθμίσεις έχουν γίνει επίσης στις αναρτήσεις, τα φρένα και τους τροχούς. Το μπροστινό σύστημα του πλαισίου περιλαμβάνει στιβαρό ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών και ελαφριές βάσεις αλουμινίου. Η γωνία κάστερ μίκρυνε από τις 32° στις 27° για ταχύτερους ελιγμούς. Τα νέα πίσω αμορτισέρ διαθέτουν εξωτερικό δοχείο αζώτου για αύξηση της χωρητικότητας του υγρού και διατήρηση σταθερής απόσβεσης. Η διαδρομή ανέβηκε κατά 31% στα 117 χιλιοστά. Το ψαλίδι έγινε λίγο πιο μακρύ για να τοποθετηθούν τα ψηλότερα αμορτισέρ και απέκτησε πιο σπορ εμφάνιση.

Η σέλα έχει νέο σχήμα και το ύψος της ανέβηκε στα 765 χιλιοστά, προσφέροντας καλύτερη ορατότητα κατά την οδήγηση. Το Street Rod διαθέτει επίσης νέες χυτές μανέτες φρένου και συμπλέκτη, καθώς και μαρσπιέ αλουμινίου. Για πιο σπορ επιδόσεις, η γωνία κλίσης αυξήθηκε από τις 28,5° αριστερά και δεξιά, στις 37,3° δεξιά και 40,2° αριστερά.

Το επίπεδο τιμόνι σε στιλ dragster παρέχει επιθετική θέση οδήγησης. Οι καθρέπτες στα τελειώματα του τιμονιού μπορούν να τοποθετηθούν προς τα πάνω ή προς τα κάτω και διαθέτουν ειδική σχεδίαση που επιτρέπει αναδίπλωση χωρίς να εμποδίζεται ο χειρισμός του τιμονιού από τον αναβάτη.

Το Street Rod είναι εφοδιασμένο με μαύρους αλουμινένιους ακτινωτούς τροχούς 17 ιντσών μπροστά και πίσω και νέα ακτινικά ελαστικά Michelin Scorcher 21 διαστάσεων 120/70 R17V μπροστά και 160/60 R17V πίσω. Διαθέτει επίσης δαγκάνες δύο εμβόλων και δισκόφρενα 300 χιλιοστών, καθώς και σύστημα ABS που παρέχει σίγουρο και ασφαλές φρενάρισμα. Το "έξυπνο" σύστημα συναγερμού της Harley-Davidson ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό της μοτοσικλέτας.

Το Street Rod θα διατίθεται σε τρεις χρωματικές επιλογές: Vivid Black, Charcoal Denim και Olive Gold.

Εξάλλου, το Street Rod συνδυάζει τον αναβαθμισμένο κινητήρα και την εξαιρετική του συμπεριφορά, με μια μεγάλη δόση από Harley-Davidson Dark Custom στιλ. Το φαρδύ κατάμαυρο πιρούνι και οι τριπλές βάσεις συνδυάζονται αρμονικά με τον νέο ανεμοθώρακα speed (στα χρώματα της μοτοσικλέτας εκτός από το μαύρο κέντρο) και προσθέτουν όγκο στο μπροστινό σύστημα. Η νέα ουρά με τον τρυπητό λασπωτήρα σχεδιάστηκαν με τρόπο που να περιορίζεται ο όγκος του πίσω μέρους της μοτοσικλέτας. Το πίσω φως και τα φλας διαθέτουν λυχνίες LED.

IRON 883

Εντυπωσιακή παρουσία και με προσφορές η Harley-Davidson

Η επιθετική εμφάνιση σε νέα ακόμη πιο συγκλονιστική μορφή. Δεν χρειάζεται να γυαλίσετε αυτή τη μοτοσικλέτα, διότι εκφράζει το κίνημα κατά του χρωμίου. Απλά καθίστε στη σέλα και απολαύστε την οδήγηση. Στη διάθεσή σας βρίσκεται ο μαύρος, αμμοβολημένος κινητήρας με τα μαύρα πλαστικά καπάκια εκκεντροφόρων. Μαύρο είναι και το στρογγυλό καπάκι του φίλτρου αέρα. Τα κοφτά φτερά αφήνουν ελεύθερο το μεγαλύτερο μέρος των ελαστικών, ενώ το μαύρο μπροστινό σύστημα με φισούνες, δημιουργεί περισσότερη νοσταλγία παλιάς σχολής, όπως και το κοντό ίσιο τιμόνι, που φέρνει τον αναβάτη σε όρθια επιθετική θέση οδήγησης.

Νιώστε λοιπόν την απλότητα δύο τροχών, ενός τιμονιού και ενός κινητήρα 883 κ.εκ. Evolution που διαθέτει αντικραδασμικό σύστημα και αποδίδει δυνατά και αξιόπιστα για χιλιάδες χιλιόμετρα. Βλέπετε έναν πρωτοπόρο στο λιτό, κατάμαυρο γυμνό στιλ custom. Στα χρόνια που πέρασαν από την πρώτη του εμφάνιση, το Iron 883 έγινε ακόμη καλύτερο. Αναβαθμισμένη ανάρτηση. Σέλα tuck and roll που αντλεί έμπνευση από τις απαρχές των bobbers Μαύροι τροχοί εννέα ακτίνων από κράμα αλουμινίου με μηχανικά επεξεργασμένες λεπτομέρειες. Και κατάμαυρες επιφάνειες από μπροστά μέχρι πίσω. Ο συνδυασμός χαμηλής ανάρτησης μπροστά και πίσω, μαζί με το επίσης χαμηλό μονόσελο, παρέχει άνεση και αυτοπεποίθηση σε κάθε σωματότυπο. Έχετε πλέον, ότι χρειάζεστε. Και τίποτα από όσα δεν χρειάζεστε.

ROADSTER

Εντυπωσιακή παρουσία και με προσφορές η Harley-Davidson
2016 JRDAN PAY

Με ιστορία έξι δεκαετιών, το Harley-Davidson Roadster πάντοτε είχε την ικανότητα να επανεφευρίσκει τον εαυτό του - κι έτσι έκανε και τώρα, με την τελευταία του γενιά, που μπήκε στη σύγχρονη οικογένεια των αμερικανικών Dark Custom.

Το πέτυχε συνδυάζοντας, στο σχέδιό της, το μινιμαλισμό των κλασσικών αγωνιστικών μοτοσικλετών μαζί με τις τάσεις της εποχής μας προς τις γυμνές custom μοτοσικλέτες. «Είναι ένα μίγμα στιλιστικών τάσεων, αλλά με στόχο να φτιαχτεί μια μοτοσικλέτα για τον αναβάτη, μια λεπτεπίλεπτη και ισχυρή Sportster που να συνδέει τον αναβάτη με το δρόμο», όπως εξήγησε επικεφαλής σχεδιασμού Brad Richards.

Έτσι λοιπόν, το τωρινό Roadster παραπέμπει στο προφίλ των Sportster των δεκαετιών του ’50 και ’60 με μικρά ρεζερβουάρ, κοντά φτερά, ελαφριούς τροχούς, αλλά παράλληλα έχει και το γυμνό στιλ και τη λειτουργικότητα του σήμερα. Έτσι, προκύπτει ένα σπορ σχέδιο, στο οποίο συμβάλλει και το μικρό ρεζερβουάρ -12,5 λίτρων-, το χαμηλό χρωμιωμένο τιμόνι, τα κομμένα φτερά των τροχών, οι ειδικές χυτές ζάντες πέντε ακτινών (19 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω) με δύο δισκόφρενα εμπρός, και η αγωνιστικού τύπου -διώροφη- σέλα.

Το διπλό ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο κρύβει μέσα του τον αερόψυκτο δικύλινδρο κινητήρα V-Twin 1.200 κ.εκ., που είναι ροπάτος χαμηλά (95 Nm) και κινεί πανίσχυρα -με καύσιμα- περισσότερα από 250 κιλά, συν τον αναβάτη. Η μπροστινή ανάρτηση αποτελείται από αντεστραμμένο πιρούνι 43 χιλ. και η πίσω από δύο αμορτισέρ, που έχουν σχετικά αυξημένες διαδρομές. Η μπροστινή δεν ρυθμίζεται, ενώ η πίσω έχει ρυθμιζόμενη προφόρτιση.

Ανάμεσα στο χαμηλό τιμόνι και στην «επιθετική» θέση οδήγησης, τα όργανα αποτελούνται από ένα αναλογικό στροφόμετρο, που μέσα του περιέχει μια ψηφιακή οθόνη με ταχύμετρο.

ΟΚΤΩ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ SOFTAIL CUSTOM

Εντυπωσιακή παρουσία και με προσφορές η Harley-Davidson

Η μεγαλύτερη γκάμα μοντέλων που έχει παρουσιαστεί ποτέ από την Harley-Davidson για την 115η επέτειό της, με τις ολοκαίνουριες Fat Boy, Heritage Classic, Low Rider, Softail Slim, Deluxe, Breakout, Fat Bob και Street Bob. Συνδυάζουν τις δυναμικές επιδόσεις της σειράς Dyna, με το απαράμιλλο custom στυλ των Softail. Εχουν πλαίσιο και ψαλίδι χαμηλότερου βάρους και μεγαλύτερης ανθεκτικότητας, καθώς και κορυφαία ανάρτηση μπροστά και πίσω. Στα πλεονεκτήματα του νέου πλαισίου συμπεριλαμβάνονται η μεγαλύτερη γωνία κλίσης για πολλά μοντέλα, η αμεσότερη απόκριση, η μεγαλύτερη επιτάχυνση, η ευελιξία, το μικρότερο βάρος και το ευκολότερο σήκωμα από το πλαϊνό σταντ. Όλα τα μοντέλα Softail του 2018 διαθέτουν τους νέους Milwaukee-Eight 107 (1745 κ.εκ.) και 114 V-Twin (1868 κ.εκ.) - με στάνταρ ABS ο δεύτερος, τους πιο ισχυρούς κινητήρες που έχουν τοποθετηθεί από τη Harley-Davidson σε Big Twin cruisers. Οι κινητήρες Milwaukee-Eight διατηρούν τη θρυλική γωνία 45 μοιρών των κυλίνδρων V-Twin, με φαρδύ πάνω μέρος και στενότερο κάτω μέρος που οφείλεται στον μονό εκκεντροφόρο. Ένα νέο σωληνωτό πλαίσιο από ανθρακονήματα και χάλυβα υψηλής ακαμψίας σχηματίζει τον πυρήνα των Softail του 2018 και συνδυάζεται με ψαλίδι που αυξάνει σημαντικά την ανθεκτικότητα του πλαισίου. Το πλαίσιο είναι 65% πιο άκαμπτο από τις προηγούμενες Softail και παρέχει 34% αύξηση της συνολικής του αντοχής. Η σχεδίασή του επιτρέπει 50% λιγότερα εξαρτήματα και 22% λιγότερες συγκολλήσεις. Υπάρχουν δύο μοναδικά ψαλίδια, ένα για στενότερα πίσω ελαστικά και ένα για φαρδύτερα. Το φαρδύ πλαίσιο είναι ελαφρύτερο κατά 5,89 κιλά (15%), ενώ το στενό πλαίσιο κατά 8,16 κιλά (20%). Το ψαλίδι μεταφέρει την κίνηση του πίσω ελαστικού στο αμορτισέρ που βρίσκεται κάτω από τη σέλα, ενώ παράλληλα διατηρεί τις αυθεντικές κλασικές γραμμές hardtail του πλαισίου.

Τα ολοκαίνουρια μοντέλα Softail είναι κατά 17 κιλά ελαφρύτερα από τα προηγούμενα μοντέλα.

FAT BOY

Η θρυλική Fat Boy, που καθορίζει το στυλ custom για δεκαετίες, ξεπέρασε τον εαυτό της. Τα ανανεωμένα φινιρίσματα σατινέ χρωμίου παρέχουν τολμηρή μυώδη εμφάνιση, τονίζουν τον πανίσχυρο κινητήρα, τη βελτιωμένη συμπεριφορά και το κράτημα. Ξεχωρίζει η επιθετική εμφάνιση steamroller και το κλασικό περίβλημα του προβολέα. Το μπροστινό ελαστικό 160 χιλιοστών είναι το φαρδύτερο που έχει τοποθετηθεί σε μοτοσικλέτα παραγωγής της Harley-Davidson και αγκαλιάζει τον συμπαγή μπροστινό τροχό Lakester. Φέρει στάνταρ ABS, πίσω ελαστικό 240 χιλιοστών και συμπαγή πίσω τροχός Lakester.

HERITAGE CLASSIC

Οι σχεδιαστικές γραμμές συνδέουν το κατάμαυρο στυλ των κλασικών μοντέλων Harley-Davidson της δεκαετίας του '50 με τη σύγχρονη εποχή. Διαθέτει νέο αφαιρούμενο ανεμοθώρακα, νέες σκληρές αδιάβροχες πλαϊνές θήκες με κλειδαριά. ψηλότερες αναρτήσεις και αυξημένη δυνατότητα μεταφοράς συνεπιβάτη και αποσκευών, στάνταρ cruise control και ABS.

LOW RIDER

Εμπνευσμένο από την εποχή των custom chopper της ξένοιαστης δεκαετίας του '70 που γέννησε το πρώτο μοντέλο. Η νέα Low Rider είναι ελαφρύτερη και ταχύτερη με άψογη συμπεριφορά στις στροφές και κράτημα ασύλληπτο για την εποχή εκείνη. Ξεχωρίζουν το Throwback στυλ, τα διπλά όργανα στο ρεζερβουάρ με ταχύμετρο και στροφόμετρο, το γείσο προβολέα και τα γραφικά στο ρεζερβουάρ. Φέρει τροχούς Radiate από κράμα αλουμινίου 19 ιντσών μπροστά και 16 ιντσών πίσω καθώς και 2 σε 2 εξάτμιση Shotgun.

SOFTAIL SLIM

Μόνο με τα πιο βασικά στοιχεία, η Slim αποτίει φόρο τιμής στις μεταπολεμικές custom bobber με τη στενή ουρά, το κομμένο μπροστινό φτερό, τη μονή σέλα και τα ελάχιστα μέρη από χρώμιο. Τα σκουρόχρωμα φινιρίσματα συνδυάζονται με ακτινωτούς τροχούς, τιμόνι Hollywood και ολοκαίνουρια σχεδίαση μπροστινού συστήματος. Εχει χαμηλή σέλα tuck and roll, τολμηρό ομαλό περίβλημα προβολέα και κάλυμμα πιρουνιού.

DELUXE

Μια κλασική μοτοσικλέτα που τραβά τα βλέμματα και ξεχωρίζει όπου κι αν βρεθεί. Η Deluxe διαθέτει άφθονο γυαλιστερό χρώμιο και προσφέρει την ποιότητα οδήγησης μιας υπερσύγχρονης μοτοσικλέτας. Ξεχωρίζει ο άμεσα αναγνωρίσιμος φωτισμός LED μπροστά και πίσω: προβολέας, φώτα πορείας, πίσω φως τύπου Tombstone, και φλας σε μορφή λεπίδας και το τιμόνι pull-back μοναδικής αισθητικής, ενώ διαθέτει στάνταρ ABS.

BREAKOUT

Η Breakout εισάγει τις μακριές, λιτές, μυώδεις μοτοσικλέτες στη σύγχρονη εποχή, με χαρακτηριστικά όπως μεγαλύτερη γωνία κλίσης και ευελιξία που δεν είχατε φανταστεί ποτέ για μια μοτοσικλέτα με έντονο χαρακτήρα ντράγκστερ. Εχει νέο ρεζερβουάρ καυσίμου με χωρητικότητα 13,2 λίτρων και ομαλό πάνω μέρος, μακρύ και φαρδύ μπροστινό σύστημα με πιρούνια διαμέτρου 49 χιλιοστών, γυαλιστερούς πίσω τροχούς 18 ιντσών (ελαστικό 240 mm) και εμπρός τροχούς 21 ιντσών (ελαστικό 130 mm) σε στυλ Gasser από κράμα αλουμινίου με επικάλυψη μαύρης σκόνης. Φέρει επίσης, διακριτικό προβολέα LED Daymaker μοναδικής αισθητικής, ψηφιακή οθόνη οργάνων χαμηλού προφίλ τοποθετημένη στα riser του τιμονιού και στάνταρ ABS.

FAT BOB

Model Year 2018 Campaign
Model Year 2018 Campaign 2017 HARLEY-DAVIDSON MOTOR COMPANY. USAGE: UNLIMITED WORLDWIDE

Πρόσφυση που κολλάει τη μηχανή στην άσφαλτο, ανάρτηση ανεπηρέαστη από λακκούβες, ευελιξία στις στροφές, και κατάμαυρη ασυμβίβαστη εμφάνιση, κάνουν την Fat Bob μια συγκλονιστική μοτοσικλέτα που μόνο η Harley-Davidson θα μπορούσε να κατασκευάσει. Διαθέτει υψηλής απόδοσης εξάτμιση 2-1-2 με custom φινίρισμα, πιο φαρδιά και επιθετικά ελαστικά 150 mm μπροστά και 180 mm, δύο δισκόφρενα στον μπροστινό τροχό, ρεζερβουάρ καυσίμου με χωρητικότητα 13,2 λίτρων και ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών.

STREET BOB

Μια λιτή μοτοσικλέτα με την πολυχρηστικότητα βαθιά στο DNS της. Στάση οδήγησης: δύο γροθιές κόντρα στον άνεμο και κανένα περιττό βάρος. Αυτή είναι η Street Bob. Εχει ρεζερβουάρ καυσίμου με χωρητικότητα 13,2 λίτρων και ομαλό πάνω μέρος, μαύρους ακτινωτούς τροχούς και κοφτά φτερά, ψηφιακή οθόνη οργάνων χαμηλού προφίλ τοποθετημένη στα riser του τιμονιού και το χαμηλότερο MSRP στη γκάμα των Softail.

Καταλήγοντας, τα νέα μοντέλα έχουν μοναδικής αισθητικής προβολείς LED, βελτιωμένη φόρτιση ηλεκτρικού συστήματος - δύο φορές πιο αποδοτική στο ρελαντί, εύκολα ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ (μέθοδος διαφέρει κατά μοντέλο), ειδικό κλειδί ρύθμισης κάτω από τη σέλα (Softail Slim, Street Bob, Low Rider), εξωτερικό ρυθμιστή που λειτουργεί με το χέρι (Fat Bob, Fat Boy, Breakout), ρύθμιση κάτω από τη σέλα (Deluxe, Heritage Classi), νέα όργανα, στάνταρ εξοπλισμό με ανάφλεξη χωρίς κλειδί και συναγερμό, θύρα USB στο τιμόνι και νέα ρεζερβουάρ καυσίμου.

STREET GLIDE SPECIAL

Εντυπωσιακή παρουσία και με προσφορές η Harley-Davidson

Η Harley-Davidson έφερε την εξαιρετικά δημοφιλή Street Glide Special, εφοδιασμένη με τον πανίσχυρο κινητήρα Milwaukee-Eight 107 (1745 κ.εκ.). Διαθέτει σκουρόχρωμα φινιρίσματα από τον προβολέα μέχρι την εξάτμιση και νέους τροχούς 19 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω Talon. Επίσης, υπάρχει μαύρο χρώμα παντού: προστατευτικό κινητήρα, μπροστινό σύστημα, τιμόνι, χειριστήρια, καθρέπτες, όργανα, κονσόλα του ρεζερβουάρ, καπάκια κινητήρα, καπάκι φίλτρου αέρα, σιλανσιέ και προστατευτικά της εξάτμισης, ενώ οι Custom πινελιές που δημιουργούν μια επιθετική μοντέρνα εμφάνιση, όπως οι σκληρές πλαϊνές θήκες που τονίζουν τα μακριά χαμηλά προφίλ και τα βαμμένα εσωτερικά του φέρινγκ. Εξάλλου, η τεχνολογία πίσω ανάρτησης με ρύθμιση στο χέρι, προσφέρει 15% μεγαλύτερο εύρος προφόρτισης ελατηρίου από τα προηγούμενα αμορτισέρ touring χαμηλού προφίλ. Οσον αφορά στον κατάμαυρο κινητήρα, παρέχει ταχύτερη απόκριση στο γκάζι, μεγαλύτερη ισχύ για προσπεράσεις, πιο αυθεντικό ήχο, ομαλότερη οδήγηση και την αίσθηση που περιμένουν οι αναβάτες από έναν κινητήρα Harley-Davidson Touring. Παράγει 10% περισσότερη ροπή και 11% μεγαλύτερη επιτάχυνση. Το μοντέλο διαθέτει συμπλέκτη ολίσθησης με βελτιωμένη υδραυλική λειτουργία, που απαιτεί 7% λιγότερη δύναμη για πάτημα του συμπλέκτη, ενώ το στάνταρ σύστημα BOOM! Box 6.5GT Infotainment με οθόνη αφής διαθέτει ηχεία BOOM! Stage I για βαθύ μπάσο και ισορροπημένο ήχο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ