ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Επαναστατικός αντι-θόρυβος, εξουδετερώνει το θόρυβο στην καμπίνα

Επαναστατικός αντι-θόρυβος, εξουδετερώνει το θόρυβο στην καμπίνα

Ο θόρυβος που περνά στην καμπίνα κατά την κύλιση του αυτοκινήτου, είναι ορισμένες φορές ενοχλητικός, ειδικά αν η ηχομόνωση δεν είναι σε υψηλό επίπεδο.

Οι ανωμαλίες του οδοστρώματος, αλλά και η ίδια η λειτουργία του οχήματος, παράγουν θορύβους και οι εταιρείες για να αντιμετωπίσουν αυτούς τους θορύβους εφαρμόζουν συμβατικές, παθητικές μεθόδους (NVH), που, ωστόσο, αυξάνουν σημαντικά το βάρος του οχήματος με περαιτέρω αρνητικές επιπτώσεις στην οικονομία καυσίμου και τα επίπεδα εκπομπών CO2.

Απέναντι σε αυτούς τους θορύβους έρχεται ένας επαναστατικός αντι-θόρυβος να τους εξουδετερώσει. Αναπτύχθηκε από τη HARMAN, βασισμένη στην τεχνολογία ακύρωσης θορύβου HALOsonic.

Το νέο Σύστημα Ελέγχου Ενεργού Θορύβου (Active Noise Noise Control - RANC) της Hyundai Motor Company (HMC) αυξάνει την οδηγική απόλαυση μειώνοντας τον ανεπιθύμητο θόρυβο κατά 50% και το Genesis GV80 SUV, είναι το πρώτο όχημα που διαθέτει αυτή τη πρωτοποριακή τεχνολογία ακύρωσης θορύβου.

Επαναστατικός αντι-θόρυβος, εξουδετερώνει το θόρυβο στην καμπίνα

Το πώς δουλεύει τώρα. Ο επεξεργαστής ελέγχου RANC χρησιμοποιεί σήματα αναφοράς που λαμβάνονται από τους αισθητήρες που τοποθετούνται στρατηγικά κατά μήκος της ανάρτησης και του πλαισίου, για να προβλέψει τον θόρυβο που μεταφέρεται στην καμπίνα και να παράγει ένα κύμα αντι-θορύβου σε πραγματικό χρόνο.

Ο υπολογισμός του χρόνου και η ταχύτητα μεταφοράς σήματος, βελτιστοποιούνται ώστε να επιτρέπουν την ανάλυση του παρεμβατικού θορύβου και της δημιουργίας αντι-θορύβου μέσα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου, εμποδίζοντας έτσι το θόρυβο να φθάσει στα αυτιά των επιβατών.

Μάλιστα, τα μικρόφωνα σφάλματος παρακολουθούν συνεχώς την απόδοση του συστήματος σε κάθε θέση καθίσματος για να εξασφαλίσουν μια πιο ευχάριστη βόλτα για όλους τους επιβάτες του οχήματος…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ