X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Επαναστατικός, μεσαίος αερόσακος

Μέσω της κατοχυρωμένης με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας τεχνολογίας, η Hyundai Motor Group ανέπτυξε έναν από τους ελαφρύτερους κεντρικούς πλευρικούς αερόσακους στον κόσμο.

Η ασφάλεια αποτελεί μείζον ζήτημα της αυτοκίνησης, τόσο για την προστασία των επιβαινόντων, όσο και για την προστασία πεζών και δικυκλιστών.

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα, είναι «θωρακισμένα» με έως και 9 αερόσακους: μετωπικούς οδηγού – συνοδηγού, γονάτου οδηγού, πλευρικούς και τύπου κουρτίνας, που καλύπτουν όλα τα πλαϊνά μέρη. Ωστόσο, πάντα υπάρχει περιθώριο για βελτίωση, ακόμα κι αυτών των αυστηρών μέτρων ασφάλειας.

Η Hyundai Motor Group, ανέπτυξε, λοιπόν, έναν νέο κεντρικό πλευρικό αερόσακο, ενισχύοντας περαιτέρω την ασφάλεια των οχημάτων της. Αυτός ο νέος πρόσθετος αερόσακος, βρίσκεται στον χώρο μεταξύ των καθισμάτων οδηγού και συνοδηγού, ώστε να αποτραπεί ο τραυματισμός των κεφαλιών τους. Αν δεν υπάρχει κανένας στο κάθισμα του συνοδηγού, ο αερόσακος θα προστατεύσει τον οδηγό από πλευρική σύγκρουση που θα προέλθει από τη δεξιά πλευρά. Ο κεντρικός, πλευρικός αερόσακος, είναι εγκατεστημένος στο κάθισμα του οδηγού και θα αναπτυχθεί μόλις ανιχνευτεί η σύγκρουση.

Ο αερόσακος αυτός, αναμένεται να μειώσει κατά 80% τους τραυματισμούς στο κεφάλι που προκαλούνται όταν οι επιβάτες συγκρούονται μεταξύ τους, καθώς τώρα αφήνει κενό. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτου, ο ρυθμός δευτερογενών ζημιών που προκλήθηκαν από αυτές τις συγκρούσεις ή από το χτύπημα άλλων αντικειμένων στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, είναι περίπου 45%.

Μάλιστα, ο όμιλος κατοχύρωσε την τεχνολογία αυτή, με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας και έχει τέτοιο μέγεθος ώστε να αντέχει το βάρος του επιβάτη.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι ο ανεξάρτητος οργανισμός δοκιμών πρόσκρουσης Euro NCAP, αναμένεται να συμπεριλάβει τις πλευρικές επιπτώσεις από σύγκρουση στις αρχές του 2020, ώστε να γίνουν ακόμα πιο αυστηρά τα κριτήρια και ο αερόσακος της Hyundai αναμένεται να λειτουργήσει ευνοϊκά σε αυτή την αξιολόγηση.

Ηδη τα μοντέλα τα Hyundai, διακρίνονται με 5 χρόνια ασφάλειας…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ