X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Έπεσαν οι υπογραφές για την επέκταση κατά 70 χιλιόμετρα της Ιονίας Οδού μέχρι την Κακαβιά

Χρήστος Σταϊκούρας- Υπουργός Μεταφορών ΥΠ. ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

Η επέκταση της Ιονίας Οδού μέχρι την Κακαβιά, θα συμβάλλει στην Εθνική ανάπτυξη, δήλωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας.

Ο κ. Σταϊκούρας, κατά τη διάρκεια της ομιλίας, του περιέγραψε τα οφέλη της κατασκευής του νέου αυτοκινητόδρομου, μήκους περίπου 70 χιλιομέτρων, ο οποίος αποτελεί τη φυσική απόληξη της Ιόνιας Οδού και τον δυτικότερο κάθετο άξονα της Εγνατίας Οδού. Όπως είπε “αποτελεί ένα έργο διασυνοριακής σημασίας, καθώς ουσιαστικά επεκτείνει και συνδέει τους δύο αυτοκινητόδρομους που διατρέχουν σήμερα τη Δυτική και τη Βόρεια Ελλάδα, φτάνοντας μέχρι τα ελληνοαλβανικά σύνορα”.

Χρήστος Σταϊκούρας- Υπουργός Μεταφορών ΥΠ. ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε πως “με τον αυτοκινητόδρομο Ιωάννινα – Κακαβιά, η Ήπειρος θα αποκτήσει μια νέα υποδομή, η οποία θα συμβάλλει στην περιφερειακή και την εθνική ανάπτυξη και θα ενισχύσει την κοινωνική συνοχή, ανάμεσα σε πολλές περιοχές της Δυτικής και της Βόρειας Ελλάδας. Θα προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες για καλύτερη ποιότητα ζωής στους πολίτες και θα βελτιώσει το επίπεδο οδικής ασφάλειας σε μια δύσκολη διαδρομή, η οποία συγκεντρώνει υψηλό κυκλοφοριακό φόρτο”.

Πρόκειται για ένα έργο υψηλών τεχνικών απαιτήσεων, το οποίο αποτελείται από δύο υπο-τμήματα, και περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, 12 Ανισόπεδους Κόμβους, 5 Γέφυρες, 1 Σήραγγα, και 5 Άνω και 25 Κάτω Διαβάσεις. Ο προϋπολογισμός του έργου αγγίζει τα 310 εκ. ευρώ και εντάχθηκε στο Πρόγραμμα “Μεταφορές 2021-2027”, του Νέου ΕΣΠΑ. Με τον τρόπο αυτό, υπενθυμίζεται, ακόμη μια φορά, η καθοριστική συμβολή της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην κατασκευή ενός σύγχρονου δικτύου αυτοκινητοδρόμων στην Ελλάδα.

Στιγμιότυπο από την τελετή για την υπογραφή της σύμβασης για την επέκταση της Ιονίας Οδού ΥΠ. ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

Ο κ. Σταϊκούρας δεν παρέλειψε να κάνει έναν απολογισμό, αναφέροντας όλα όσα υλοποιήθηκαν μέσα στο 2024. Συγκεκριμένα:

• Το Μετρό Θεσσαλονίκης, ένα από τα πιο εμβληματικά έργα της τελευταίας δεκαετίας, παραδόθηκε.

• Ο οδικός άξονας Άκτιο – Αμβρακία παραδόθηκε.

• Σημαντικό τμήμα του Ε65, ενιαία από τη Λαμία μέχρι την Καλαμπάκα, παραδόθηκε.

• Ο οδικός άξονας Καλλονή – Σίγρι στη Λέσβο παραδόθηκε.

• Η μεταβίβαση της Αττικής Οδού ολοκληρώθηκε.

• Το έργο ύδρευσης Πρέβεζας, Άρτας και Λευκάδας υπεγράφη.

• Η σύμβαση κατασκευής 17 σχολικών μονάδων στην Κεντρική Μακεδονία υπεγράφη.

• Η κατασκευή του οδικού άξονα Μπράλος – Άμφισσα ξεκίνησε.

• Και τώρα υπογράφτηκε η σύμβαση του οδικού άξονα Ιωάννινα – Κακαβιά.

TAGS ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ