ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Επέστρεψε ανανεωμένο το Fiat 500X

Επέστρεψε ανανεωμένο το Fiat 500X

Το μεσαίου μεγέθους SUV της Fiat, απέκτησε νέο σχεδιασμό, ακόμα πιο προηγμένη τεχνολογία και νέους κινητήρες.

Κι εκεί που ο ανταγωνισμός φουντώνει και όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν να παρουσιάσουν ολοκαίνουργια μοντέλα, η Fiat αποφάσισε να παραμείνει στο "παιχνίδι" φρεσκάροντας αρχικά το 500X, το οποίο βέβαια είναι αρκετά ισορροπημένο μοντέλο.

Σχεδιαστικά, ξεχωρίζει χάρη στα νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED. Διαθέσιμη για τα φωτιστικά σώματα είναι και η επιλογή της τεχνολογίας Full LED, ενός συστήματος που εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Magneti Marelli. Τα φώτα τεχνολογίας Full LED εκτός από τον ιδιαίτερα δυναμικό σχεδιασμό εξασφαλίζουν και 20% μεγαλύτερη απόδοση φωτεινότητας σε σχέση με την τεχνολογία Xenon που χρησιμοποιούσε το προηγούμενο μοντέλο. Στο εσωτερικό, διατηρείται το ιδιαίτερο ιταλικό στιλ με πολλαπλές επιλογές εξατομίκευσης, όπως για παράδειγμα η επιλογή ανάμεσα σε διάφορες επενδύσεις για τα καθίσματα, τις πόρτες, κτλ.

Επίσης, παραμένουν στη γκάμα οι ξεχωριστές εκδόσεις, Urban με νέου σχεδιασμού εμπρός και πίσω προφυλακτήρες καθώς και οι Cross και City Cross με νέες ποδιές που ενισχύουν ακόμα περισσότερο τον περιπετειώδη χαρακτήρα τους.

Επέστρεψε ανανεωμένο το Fiat 500X

Σε επίπεδο εργονομίας, ο νέος πίνακας οργάνων επιτρέπει την ακόμα πιο εύκολη ανάγνωση των πληροφοριών, ενώ το επανασχεδιασμένο τιμόνι με τη νέα δερμάτινη επένδυση προσφέρει καλύτερο και πιο άνετο κράτημα, καθώς και άμεση πρόσβαση στις λειτουργίες του ηχοσυστήματος.

Σε επίπεδο κινητήρων, για πρώτη φορά με το νέο 500Χ παρουσιάζεται η νέα γενιά 3κύλινδρων (1.000 κ.εκ.) και 4κύλινδρων (1.300 κ.εκ.) turbo κινητήρων βενζίνης της Fiat με κορυφαία απόδοση (120 και 150 ίππους αντίστοιχα), εξαιρετική οικονομία καυσίμου, αλλά και χαμηλά επίπεδα θορύβου. Οι κινητήρες Firefly είναι προδιαγραφών Euro 6/D-TEMP και εφοδιάζονται με φίλτρο μικροσωματιδίων. Ο πρώτος συνδυάζεται με 6άρι κιβώτιο μηχανικό και ο δεύτερος με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT των 6 σχέσεων. Και στις δύο περιπτώσεις η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς. Τη γκάμα των κινητήρων βενζίνης συμπληρώνει ο ανανεωμένος 1.6 E-Torq με τους 110 ίππους, προδιαγραφών Euro 6/D-TEMP, οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο.

Το μοντέλο είναι διαθέσιμο και με τον κινητήρα turbo πετρελαίου τεχνολογίας MultiJet II, 1.6 lt – 120 hp, προδιαγραφών Euro 6/D-TEMP.

Επέστρεψε ανανεωμένο το Fiat 500X

Κατά την εξέλιξη τους ολοκληρώθηκαν περισσότερες από 75.000 ώρες δοκιμών σε προσομοιωτή, καθώς και 60.000 ώρες εξέλιξης με πραγματικά οχήματα που κάλυψαν 5 εκατομμύρια χλμ. σε όλο τον κόσμο, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί κορυφαίο επίπεδο αντοχής και αξιοπιστίας.

Σε επίπεδο εξοπλισμού, φέρει σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας (Traffic Sign Recognition), το οποίο ενημερώνει τον οδηγό ώστε να προσαρμόσει κατάλληλα την ταχύτητα του οχήματος (Speed Advisor) και σύστημα διόρθωσης πορείας (Lane Assist), το οποίο διορθώνει την πορεία του οχήματος αν αυτό ακούσια αλλάξει λωρίδα. Παράλληλα διαθέσιμα είναι συστήματα όπως το επόπτευσης τυφλού σημείου (Blind Spot Alert), το ενεργό σύστημα διατήρησης ασφαλούς απόστασης (Safety Distance Manager), καθώς και το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος (Autonomous Emergency Brake).

Διαθέτει και σύστημα πολυμέσων Uconnect με οθόνη αφής 7 ιντσών. Το ανανεωμένο Fiat 500X θα βρίσκεται στις εκθέσεις από τα τέλη Σεπτεμβρίου 2018, με τιμές που ξεκινούν από τις 16.900 ευρώ...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ