X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Επέστρεψε το mini-bike της Honda

Monkey 2018 - Banana Yellow/Ross White MONKEY 2018 - BANANA YELLOW/ROSS WHITE

Πρωτοεμφανίστηκε το 1961 και από τότε, το Honda Monkey έγραψε τη δική του πορεία στους δύο τροχούς. Τώρα, το νέο μοντέλο έχει αερόψυκτο κινητήρα 125 κ.εκ. αποδίδει 9,25 ίππους, ροπή 11Nm και κατανάλωση 1 λίτρο ανά 67 χλμ.

Σχεδιασμένο αρχικά με προδιαγραφές παιδικού παιχνιδιού 49 κ.εκ. για το Tama Tech, ένα ψυχαγωγικό πάρκο στο Τόκιο, σύντομα έγινε τόσο δημοφιλές, ώστε η εταιρία δημιούργησε μία έκδοση δρόμου, που άρχισε να εξάγεται σε ΗΠΑ και Ευρώπη το 1963.

Mε εντυπωσιακό χρωμιωμένο ρεζερβουάρ, σπαστό τιμόνι και τροχούς διαμέτρου 5 ιντσών, χωρίς αναρτήσεις.

Η δημοτικότητά του οφείλεται σε μία χαριτωμένη, αξιαγάπητη σχεδίαση, στις λιλιπούτειες διαστάσεις, και στο πολύ χαμηλό βάρος, που το έκανε άκρως απολαυστικό στην πόλη.

Μέχρι το 1969, οι διαστάσεις των τροχών του είχαν αυξηθεί στις 8 ίντσες και από το 1970 έγινε ακόμα πιο δημοφιλές χάρη στην προσθήκη αποσπώμενου με ταχυσύνδεσμο πιρουνιού, ώστε να χωρά στο πορτμπαγκάζ ενός μικρού αυτοκινήτου.

Ωστόσο, η χρονιά – ορόσημο ήταν το 1978, ανασχεδιασμένο, με ρεζερβουάρ καυσίμου σε σχήμα σταγόνας, και τριτάχυτο κιβώτιο με φυγοκεντρικό συμπλέκτη για χιλιάδες αναβάτες που απέκτησαν την πρώτη τους εμπειρία από μηχανοκίνητο δίτροχο.

Τώρα, το νέο μοντέλο έχει αερόψυκτο κινητήρα 125 κ.εκ. αποδίδει 9,25 ίππους, ροπή 11Nm και κατανάλωση 1 λίτρο ανά 67 χλμ. Διαθέτει ατσάλινο πλαίσιο, μοντέρνο ανεστραμμένο πιρούνι USD, δύο πίσω αμορτισέρ και ελαστικά διαμέτρου 12-ιντσών.

Εχει βάρος με τα υγρά 107 κιλά, μεταξόνιο 1155 χλστ. και ύψος σέλας 775 χλστ., με premium φώτα All-LED. Φέρει ψηφιακό LCD όργανο με ταχύμετρο (που χαιρετά με το άνοιγμα του κεντρικού διακόπτη, διπλό χιλιομετρητή ταξιδιού και δείκτη στάθμης καυσίμου, κλειδί κυματοειδούς κοπής (που επίσης φέρει το έμβλημα Old Wing) κ.α.

Το 2018 Monkey 125 θα διατίθεται σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ