Επιθετική πολιτική ηλεκτρικών της κινεζικής BYD στην Ευρώπη
Και στο παρελθόν είχε γίνει προσπάθεια εισόδου Κινέζων κατασκευαστών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, ωστόσο δεν καρποφόρησαν. Η BYD ετοιμάζει επιθετική πολιτική ηλεκτρικών.
Η αιτία ήταν ότι η Ευρώπη θεσπίζει ολοένα και πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων (Euro 6d, τώρα), με τους Κινέζους κατασκευαστές να προτιμούν αντί να επενδύσουν στα εργοστάσιά τους προκειμένου να φτιάξουν κινητήρες που να πληρούν αυτές τις προδιαγραφές, να πωλούν τους υπάρχοντες κινητήρες στην εγχώρια αγορά τους, η οποία είναι ιδιαίτερα μεγάλη.
Ωστόσο, η παγκοσμιοποίηση, αλλά και η ραγδαία εξέλιξη στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων, με την Ευρώπη να φιλοδοξεί να έχει πιο καθαρό περιβάλλον, οδηγεί μια εκ των κορυφαίων κινεζικών εταιρειών, την ΒΥD να "εισβάλλει" ακόμα περισσότερο στη Γηραιά Ήπειρο.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι η εταιρεία ήδη έχει παρουσία στην Ευρώπη με τα eBus και eCoach, ωστόσο τώρα θα εισάγει, αρχής γενομένης από τη Νορβηγία που έχει πάνω από τις μισές πωλήσεις ηλεκτρικά, το αμιγώς ηλεκτρικό SUV Tang EV600, στη δεύτερη γενιά του, ενώ μακροπρόθεσμα σχεδιάζει την εισαγωγή των νέων σειρών BYD LCV και eTruck, με φορτηγά 7,9 και 19 τόνων καθώς και ηλεκτρικών λεωφορείων eBuses.
Όσον αφορά στο ηλεκτρικό Tang EV600, διαθέτει αυτονομία 520 χιλιομέτρων (κύκλος δοκιμών NEDC). Πιθανότατα, ανάλογα την εξέλιξη, το μοντέλο να εισαχθεί και στην Ελλάδα.