Έρχεται η νέα BMW X2 xDrive25e
Μετά την BMW X1 xDrive25e, έρχεται εντός του Ιουλίου και η μεγαλύτερη, αντίστοιχη υβριδική έκδοση της Χ2.
Η νέα BMW X2 xDrive25e, υπόσχεται μέση κατανάλωση βενζίνης 1,9 λίτρα/100 χλμ., μέση κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας 13,7 kWh/100 χλμ., εκπέμπει 43 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα και χαρίζει ηλεκτρική αυτονομία έως 57 χλμ..
Κι όλα αυτά, έχοντας έναν συνδυασμό κινητήρα βενζίνης 1.5L - 92 kW/125 hp που μεταδίδει την κίνηση στον μπροστινό άξονα μέσω 6τάχυτου κιβωτίου Steptronic και ηλεκτρικού μοτέρ ισχύος 70 kW/95 hp, που μεταδίδει τη ροπή στον πίσω άξονα, με συνέπεια να δημιουργούνται και συνθήκες τετρακίνησης AWD.
Συνολικά, η ισχύς των δύο μοτέρ, είναι 162 kW/220 hp και η μέγιστη συνδυασμένη ροπή 385 Nm, αρκετά ικανή για να επιταχύνει στο αυτοκίνητο στα 0-100 χλμ./ώρα σε 6.,8 δευτ. με τελική ταχύτητα 195 χλμ./ώρα.
Σχεδιαστικά, με νέος μπροστινό μέρος, φέρει προβολείς LED με ενσωματωμένη λειτουργία φωτισμού αντίξοων καιρικών συνθηκών, με συνέπεια να μην υπάρχουν προβολείς ομίχλης. Επίσης, μπροστά υπάρχουν μαύρα, high-gloss σχεδιαστικά στοιχεία.
Η φόρτιση της μπαταρίας, με ακαθάριστο ενεργειακό περιεχόμενο 10,0 kWh, γίνεται ή από απλή πρίζα, είτε από επιτοίχιος φορτιστής BMW i Wallbox είτε μέσω της κάρτας φόρτισης BMW Charging Card, που επιτρέπει την πρόσβαση σε περισσότερους από 320.000 δημόσιους σταθμούς φόρτισης σε όλο τον κόσμο.
Μία πλήρως αποφορτισμένη μπαταρία υψηλής τάσης μπορεί να επαναφορτιστεί 100% σε μία οικιακή ηλεκτρική πρίζα μέσα σε πέντε ώρες, με το 80% της συνολικής της χωρητικότητας να επιτυγχάνεται μετά από 3,8 ώρες. Σε επιτοίχιο φορτιστή BMW i Wallbox, χρειάζονται περίπου 3,2 ώρες (το 80% σε 2,4 ώρες).
Ο ευφυής έλεγχος του plug-in υβριδικού συστήματος εγγυάται όχι μόνο μία ‘on demand’ μεταφορά ισχύος στους εμπρός και πίσω τροχούς, αλλά μία εξαιρετικά αποδοτική συνεργασία θερμικού κινητήρα και ηλεκτροκινητήρα. Πάντως, ο οδηγός μπορεί να επηρεάσει το πρόγραμμα λειτουργίας με τη βοήθεια του διακόπτη eDrive στην κεντρική κονσόλα. Εναλλακτικά, αντί της στάνταρ ρύθμισης AUTO eDRIVE, μπορεί να ενεργοποιηθεί το MAX eDrive mode, με το οποίο η νέα BMW X2 xDrive25e αναπτύσσει τελική ταχύτητα έως 135 χλμ./ώρα αποκλειστικά μέσω του ηλεκτροκινητήρα. Το SAVE BATTERY mode επιτρέπει τη διατήρηση του επιπέδου φόρτισης της μπαταρίας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ή την αύξηση αυτής μέσω ανάκτησης ενέργειας. Με αυτό τον τρόπο, μπορεί να γίνει οικονομία στη χρήση ενέργειας για να αξιοποιηθεί αργότερα στο πρόγραμμα αμιγούς ηλεκτροκίνησης σε αστικές περιοχές.
Επίσης, παρά την ύπαρξη του υβριδικού συστήματος, ο ωφέλιμος αποθηκευτικός χώρος παραμένει ακριβώς ίδιος με τη συμβατική έκδοση, στα 410 λίτρα, ενώ στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται η ηχητική προειδοποίηση προστασίας πεζών, ζάντες αλουμινίου 17ιντσών, διζωνικός, αυτόματος έλεγχος κλιματισμού και στάνταρ air condition (A/C), που ελέγχεται και απομακρυσμένα με ένα Smartphone μέσω του BMW Connected.