X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ερχεται με 200 χλμ. αυτονομίας το πρώτο ηλεκτρικό Honda

HONDA E: THE PERFECT BALANCE OF EFFICIENCY AND PERFORMANCE FOR URBAN COMMUTING HONDA E: THE PERFECT BALANCE OF EFFICIENCY AND PERFORMANCE FOR URBAN COMMUTING

Το Honda e θέτει νέα πρότυπα στις αστικές μετακινήσεις μηδενικών ρύπων.

Οσο πλησιάζουμε προς την παρουσίαση του τελικού μοντέλου παραγωγής, το οποίο δεν θα απέχει πολύ από αυτό που βλέπετε τώρα, τόσο περισσότερα στοιχεία αποκαλύπτει η ιαπωνική μάρκα για το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο, μαζικής παραγωγής.

Το Honda e, θα λανσαριστεί εντός της χρονιάς και οι παραγγελίες γίνονται online!

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Honda, το μοντέλο εφοδιάζεται με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα, που αποδίδει περίπου 150 ίππους (110 kW) και εντυπωσιακή ροπή πάνω από 300Nm. Η μπαταρία 35,5kWh του Honda e φορτίζεται στο 80% σε μόλις 30 λεπτά, χαρίζοντας αυτονομία πάνω από 200 χλμ.

Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς και οι μηχανικοί κατέβαλαν σημαντική προσπάθεια ώστε να πετύχουν ιδανική κατανομή βάρους 50-50 στους δύο άξονες, για ακόμα καλύτερη οδηγική συμπεριφορά. Επίσης, η μπαταρία τοποθετείται χαμηλά, κάτω από το δάπεδο και το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου απέχει περίπου 50 εκατοστά από το έδαφος.

HONDA E: THE PERFECT BALANCE OF EFFICIENCY AND PERFORMANCE FOR URBAN COMMUTING HONDA E: THE PERFECT BALANCE OF EFFICIENCY AND PERFORMANCE FOR URBAN COMMUTING

Διαθέτει κοντούς προβόλους και ευέλικτο σύστημα διεύθυνσης, που εξασφαλίζει ακτίνα στροφής περίπου 4,3 μέτρα, καθώς και ανεξάρτητη ανάρτηση μπροστά και πίσω, με γόνατα McPherson, που σύμφωνα με την εταιρεία υπόσχονται υψηλά επίπεδα άνεσης στο ταξίδι.

Επίσης, διαθέτει ένα σύστημα παρόμοιο με του Nissan Leaf. Με το σύστημα Single Pedal Control, ο οδηγός για να επιταχύνει και να επιβραδύνει χρησιμοποιεί μόνο το πεντάλ του γκαζιού. Πατώντας το, επιταχύνει, ενώ αφήνοντάς το, ενεργοποιείται αυτόματα η αναγεννητική πέδηση (μαζεύει ενέργεια) και το αυτοκίνητο επιβραδύνει. Ετσι, αποφεύγεται η χρήση πολλαπλών πεντάλ. Διαθέτει και “Sport Mod”, που αυξάνει τις επιδόσεις με ταχύτερη απόκριση στο γκάζι.

Καταλήγοντας, κατασκευάζεται από υψηλής αντοχής υλικά, που συνεισφέρουν στη δομική ακαμψία του αμαξώματος και παράλληλα μειώνουν το βάρος...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ