X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Έρχεται ολοκαίνουργια Skoda Octavia Scout

Η ολοκαίνουργια Skoda Octavia Scout είναι ένα ιδανικό station wagon αυτοκίνητο που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα SUV.

Θα μου πείτε: πάλι γράφεις για αυτοκίνητα station wagon; Αφού στην Ελλάδα δεν έχουν μεγάλη ζήτηση τέτοια αμαξώματα.

Ναι, έχετε δίκιο. Πράγματι δεν έχουν μεγάλη ζήτηση, καθώς είναι κάτω του 0,5%, ωστόσο, κατά τη γνώμη μου, καλό είναι να γνωρίζουμε τις εξελίξεις και τι υπάρχει διαθέσιμο σε αυτού του είδους τα αμαξώματα και τι είναι αυτό που τα ξεχωρίζει στην αγορά.

Στο εξωτερικό, και ειδικά στις βορειοευρωπαϊκές χώρες, όταν κυκλοφορήσεις θα δεις στους δρόμους πάρα πολλά station ή combi, όπως τα λένε πολλοί. Δεν τα επιλέγουν τυχαία, καθώς παρέχουν μεγάλο χώρο αποσκευών και, πλέον, η σχεδίασή τους είναι πολύ πιο ελκυστική από τα παλαιότερα που θύμιζαν αυτοκίνητα τελετών. Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους.

Τα σύγχρονα station, combi ή scout, όπως ονομάζει η Skoda τις υπερυψωμένες εκδόσεις, είναι σχεδιαστικά ένα επιμηκυμένο πεντάθυρο hatchback, με ελκυστικές γραμμές, χωρίς να στερείται τις αρετές των χώρων αποθήκευσης.

IVOHERCIK.COM

Δείτε, για παράδειγμα, την ολοκαίνουργια Skoda Octavia Scout και πείτε μου αν κάνω λάθος. Κοιτάξτε τις ποδιές, εμπρός και κυρίως πίσω, που του χαρίζουν off road look, δείτε την πίσω, ψηλά τοποθετημένη αεροτομή που χαρίζει καλύτερη αεροδυναμική και πιο σπορ προσωπικότητα. Προσθέστε τις περίτεχνες ζάντες, τις ράγες οροφής και το ελαφρώς υπερυψωμένο αμάξωμα, από το έδαφος, και πείτε μου γιατί κάποιος να μην το επιλέξει και να προτιμήσει ένα SUV, που δεν λέω, είναι η τάση της εποχής, αλλά υστερεί σε χώρους.

Βέβαια, δεν είναι εύκολο να βρεις χώρο στάθμευσης, ακόμα και τα πάρκινγκ είναι πιο μικρά σε μήκος. Όμως, υπάρχουν κι αυτοί που έχουν τη δυνατότητα πάρκινγκ.

Για να επιστρέψω στη νέα Skoda Octavia Scout, συνεχίζει την παράδοση των επιτυχημένων παραλλαγών combi, με 1,5 εκ. παραπάνω απόσταση από το έδαφος, σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση, κίνηση στους εμπρός (για πρώτη φορά) ή και στους τέσσερις τροχούς, και αποτελεί μια lifestyle εκδοχή, είτε για οικογενειάρχες είτε για ανθρώπους που αρέσκονται σε δραστηριότητες και θέλουν χώρους, π.χ. για ένα ποδήλατο βουνού, ενώ είναι ικανό ακόμα και για ρυμούλκηση τροχόσπιτου βάρους 2 τόνων.

Όπως και οι άλλες εκδόσεις της Octavia, το Scout έχει μήκος 4,703 μ. και πλάτος 1,829 μ., όντας 1,6 εκ. μεγαλύτερο σε μήκος από την προηγούμενη έκδοση και κατά 1,5 εκ. σε πλάτος, με τη χωρητικότητα να έχει αυξηθεί κατά 30 λίτρα, στα 640 λίτρα.

Κατά παραγγελία, μπορεί να εφοδιαστεί με πρωτοποριακούς προβολείς LED Matrix, που κάνουν το ντεμπούτο τους στην Octavia, ενώ σε επίπεδο κινητήρων θα υπάρχουν πολλές επιλογές πετρελαίου TDI και βενζίνης TSI.

Η αρχή γίνεται στις προσθιοκίνητες εκδόσεις, με το μοτέρ βενζίνης 1.5 TSI – 150 hp (110 kW), ενώ σε πετρέλαιο υπάρχει 2.0 TDI – 115 hp (85kW) καθώς και μια έκδοση e-TEC του 1.5 TSI που συνδυάζεται με ένα DSG 7 ταχυτήτων και ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης. Τα άλλα μοτέρ συνδυάζονται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο.

Στις τετρακίνητες εκδόσεις, θα προσφέρονται μοτέρ 2.0 TSI – 190 hp (140 kW), 2.0 TDI - 150 hp (110 kW) και ένα νέο, 2.0 TDI γενιάς EVO με ισχύ 200 hp (147 kW) και ροπή 400 Nm, καθιστώντας το μοντέλο το πιο ισχυρό Scout της ιστορίας. Τα μοτέρ αυτά θα συνδυάζονται με στάνταρ κιβώτιο DSG 7 ταχυτήτων.

Οσον αφορά τις λεπτομέρειες, εκτός από τις ποδιές αλουμινίου, υπάρχουν πλαστικές επενδύσεις στους θόλους των τροχών, πλαϊνά προστατευτικά, ζάντες 18 ή 19 ιντσών, διαχύτες, ράγες οροφής, ασημί φινίρισμα και στα περιβλήματα των θυρών, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, αναδιπλούμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες και φώτα ομίχλης LED, ενώ στην καμπίνα, ο επανασχεδιασμένος πίνακας οργάνων είναι αρθρωτός και διατεταγμένος σε διαφορετικά επίπεδα, με μεγάλη, ανεξάρτητη κεντρική οθόνη αφής, μεγέθους έως 10 ίντσες. Η κονσόλα είναι διακοσμημένη με λεπτομέρειες χρωμίου, οι οποίες υπάρχουν στις νέες επενδύσεις και τις λαβές της πόρτας, ενώ θα βρούμε και πολλά διακοσμητικά Scout και πεντάλ αλουμινίου.

Στην αγορά θα βγει στις αρχές Ιουλίου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ