X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Έρχεται στην Ελλάδα το ηλεκτρικό Kia e-Niro

Το e-Niro, το οποίο παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, είναι το δεύτερο ηλεκτρικό όχημα της Kia μετά το Soul EV, που κι αυτό παρουσιάζεται αυτές τις ημέρες στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Αντζελες.

Στην Ευρώπη θα λανσαριστεί στην αγορά τον Απρίλιο, με την ελληνική εισαγωγική εταιρεία να έχει προγραμματίσει την άφιξή του το καλοκαίρι στη χώρα μας. Στο εσωτερικό του Kia e-Niro, η καμπίνα συνδυάζει ένα μοντέρνο σχεδιασμό με γενναιόδωρο χώρο και τεχνολογίες και διαφοροποιείται από άλλα μοντέλα Niro με μια σειρά από νέα χαρακτηριστικά και στοιχεία σχεδίασης.

Ο σχεδιασμός της κεντρικής κονσόλας αντιπροσωπεύει τη μεγαλύτερη αλλαγή για το e-Niro, με το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που δεν απαιτεί παραδοσιακό λεβιέ ταχυτήτων. Συνεπώς, τοποθετήθηκε περιστροφικός επιλογέας, ενώ στην κονσόλα υπάρχουν διακόπτες για το ηλεκτρονικό χειρόφρενο, τα θερμαινόμενα καθίσματα, το θερμαινόμενο τιμόνι, του επιλογέα τρόπου οδήγησης, τους αισθητήρες στάθμευσης και τη λειτουργία "Auto Hold" συγκράτησης της φρένων του Niro.

Το ταμπλό διαθέτει λαμπερή μπλε ταπετσαρία γύρω από τους αεραγωγούς εξαερισμού, ενώ η κεντρική κονσόλα και ο επιλογέας αλλαγής ταχύτητας φωτίζονται με λεπτό φωτισμό ενός από τα έξι χρώματα - άσπρο, γκρι, χάλκινο, κόκκινο, πράσινο και μπλε. Επίσης, υπάρχει και ασύρματος φορτιστής για τα smartphones είναι εξοπλισμένα με Qi.

Η οθόνη HMI 8 ιντσών HMI (διεπαφή ανθρώπου-αυτοκινήτου) στο κέντρο του ταμπλό προσφέρει μια σειρά από χαρακτηριστικά ειδικά για το νέο ηλεκτρικό όχημα της Kia. Επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να εντοπίζουν τα κοντινά σημεία φόρτισης και να παρακολουθούν το επίπεδο της υπόλοιπης χρέωσης και εμβέλειας. Επιτρέπει επίσης στους ιδιοκτήτες να μετρήσουν το ταξίδι τους και τη μείωση της αυτονομίας από την οδήγηση του e-Niro, σε σύγκριση με ένα βενζινοκίνητο αυτοκίνητο παρόμοιας ισχύος. Το HMI επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να θέσουν κατά προσέγγιση χρόνο αναχώρησης για το επόμενο ταξίδι τους, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να ζεσταθεί σε μια προκαθορισμένη θερμοκρασία πριν ξεκινήσει ο οδηγός. Επίσης, η λειτουργία διαχείρισης φόρτισης διευθύνει έξυπνα τη ροή ηλεκτρικής ενέργειας στη μπαταρία κατά τη φόρτιση, για να διευρύνει τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.

Κι ακόμη, η συστοιχία οργάνων ελέγχου χρωμάτων LCD 7,0 ιντσών δείχνει πληροφορίες κίνησης και φόρτισης της μπαταρίας εν κινήσει. Η οθόνη μετράει επίσης το στυλ οδήγησης όποιον κάθεται στο τιμόνι, αποδίδοντας ένα ποσοστό στο ποσό της «οικονομικής» οδήγησης που διαχειρίζονται σε κάθε ταξίδι.

Όταν το Niro κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2016, η νέα του πλατφόρμα κατασκευάστηκε για να φιλοξενήσει μια σειρά προηγμένων κινητήρων. Εκεί βασίστηκε και το Kia e-Niro, που έχει μεταξόνιο 2,7 μ., που σε συνδυασμό με το πλάτος των 1,805 μ. και το ύψος των 1,570 μ., χαρίζουν πλούσιο χώρο στην καμπίνα, με το μήκος του αυτοκινήτου να αγγίζει τα 4,375 μ. Στον χώρο αποσκευών των 451 λίτρων, υπάρχει ειδικός χώρος αποθήκευσης κάτω από το δάπεδο για το καλώδιο φόρτισης.

Όσον αφορά την αυτονομία, σύμφωνα με το νέο πρότυπο δοκιμών WLTP, μπορεί να κινηθεί για 485 χιλιόμετρα μέχρι να φορτιστεί εκ νέου, έχοντας μπαταρία μεγάλου εύρους ισχύος 64 kWh ισχύος 201 ίππων και 312 χιλιόμετρα με την κανονική (39,2 kWh) μπαταρία.

Το e-Niro, είναι εξοπλισμένο, ως στάνταρ, με την Kia Stability Management (VSM) για μέγιστη ευστάθεια κατά την πέδηση και τις στροφές. Αν το VSM ανιχνεύσει έλλειψη έλξης, χρησιμοποιεί το σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου ευστάθειας (ESC) του αυτοκινήτου και το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης για να βοηθήσει τον οδηγό να διατηρήσει τον έλεγχο.

Άλλα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας που διαθέτει το e-Niro, περιλαμβάνουν προειδοποίηση προειδοποίησης σύγκρουσης με προειδοποίηση υπέρβασης σύγκρουσης (FCA +), έξυπνο σύστημα ελέγχου ταχύτητας Cruise Control (SCC +), σύστημα HBA (High Beam Assist), προειδοποίηση προσοχής οδηγού (DAW) Διατηρήστε σύστημα υποβοήθησης (LKAS)…

\www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ