ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ερχεται στην Ευρώπη το νέο Renault Arkana

VERSION RS LINE
VERSION RS LINE TOUTE UTILISATION DE L'IMAGE SANS AUTORISATION DE RENAULT EST STRICTEMENT INTERDITE. CONTACT : [email protected]

Αναμένεται να κυκλοφορήσει το πρώτο εξάμηνο του 2021, εξοπλισμένο με υβριδικά σύνολα E-TECH Hybrid 140hp και 1.3 TCe 140 και TCe 160 12V.

Ο κύβος ερρίφθη για την άφιξη ενός ακόμη μοντέλου στην Ευρώπη, από τη Renault. Η γαλλική εταιρεία σκεφτόταν από καιρό να λανσάρει το Arkana και στη γηραιά ήπειρο, πέραν της Ασίας, και, τελικά, έλαβε την απόφαση να το έχει διαθέσιμο, ίσως βλέποντας ότι τόσο η σχεδίαση του μοντέλου, όσο και ο εμπλουτισμός του με υβριδικά σύνολα κίνησης, μπορούν να έχουν εμπορικό αποτέλεσμα.

Το μοντέλο βασίζεται σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα, που ήδη χρησιμοποιούν τα νέα Clio και Captur. Ωστόσο, με διαστάσεις 4,568 μ. μήκος, 1,571 μ. ύψος και 2,720 μ. μεταξόνιο, ανήκει στην κατηγορία των μεσαίων οχημάτων, εν προκειμένω SUV Coupe, καθώς αυτό είναι το σχέδιο που έχουν δώσει οι μηχανικοί της μάρκας.

Αναμένεται, λοιπόν, να ξεχωρίζει πολύ, ανάμεσα στα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας Renault, έχοντας πλήρεις προβολείς LED, ψηφιακό πίνακα οργάνων 4.2, 7 ή 10.2 ιντσών, ανάλογα την έκδοση, έγχρωμη οθόνη αφής 7 ή 9.3 ιντσών, επίσης ανάλογα την έκδοση, σε ένα καθαρά οδηγοκεντρικό κόκπιτ, χώρο για 5 επιβάτες και 513 λίτρα όγκου αποσκευών.

VERSION RS LINE
VERSION RS LINE TOUTE UTILISATION DE L'IMAGE SANS AUTORISATION DE RENAULT EST STRICTEMENT INTERDITE. CONTACT : [email protected]

Τώρα, αυτό που επίσης ενδιαφέρει, είναι ότι θα λανσαριστεί αρχικά με δύο ήπιας υβριδικής τεχνολογίας εκδόσεις, με κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe - 140 και 160 ίππων, που θα συνδυάζονται με μια μπαταρία/γεννήτρια 12V, προκειμένου να μειωθεί η κατανάλωση και να περιοριστούν οι ρύποι. Λίγο αργότερα, θα πλαισιωθεί και με μία full υβριδική έκδοση, E-TECH hybrid, όμοια με του υβριδικού Clio, που αναμένεται τον Οκτώβριο στην Ελλάδα.

Σε αυτή την έκδοση, υπάρχει ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας 1.6 lt, ειδικά διασκευασμένος, που συνοδεύεται από δύο ηλεκτρικούς κινητήρες - ένας από τους οποίους είναι ο τύπος HSG (γεννήτρια εκκίνησης υψηλής τάσης) - και από ένα καινοτόμο κιβώτιο ταχυτήτων με μικρότερο συμπλέκτη.

Το αναγεννητικό σύστημα λειτουργεί με δύο τρόπους: Όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι του από το πεντάλ γκαζιού και το όχημα βρίσκεται στο «Drive», ο κύριος ηλεκτρικός κινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια που ανακτά την κινητική ενέργεια που παράγεται από την επιβράδυνση και την μετατρέπει σε ηλεκτρική ενέργεια που αποστέλλεται πίσω στη μπαταρία. Για την ανάκτηση περισσότερης ενέργειας, ο επιλογέας ταχυτήτων μπορεί να τεθεί σε λειτουργία «Brake» (Β). Στην περίπτωση αυτή, το αυτοκίνητο επιβραδύνεται πολύ πιο γρήγορα.

Ερχεται στην Ευρώπη το νέο Renault Arkana

Σύμφωνα με τις έρευνες, στην καθημερινή οδήγηση μπορεί πάνω από 80% να κυκλοφορεί αμιγώς ηλεκτρικά στην πόλη, μειώνοντας σημαντικό το εκπεμπόμενο διοξείδιο του άνθρακα, ενώ όταν λειτουργεί με το καύσιμο, συνδυαστικά, μπορεί να περιορίσει την κατανάλωση σε πάνω από 40%. Μάλιστα, ο οδηγός μπορεί μέσω του επιλογέα MULTI-SENSE, να διαλέξει τον τρόπο οδήγησης, μέσα από προγράμματα: My Sense για καθημερινή οδήγηση, Eco για χαμηλότερη κατανάλωση και Sport με συνδυαστική ισχύ όλων των μοτέρ.

Καταλήγοντας, θα εφοδιάζεται με όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού, που διαθέτει η Renault: Active emergency braking system, Blind spot warning, Traffic sign recognition with excess speed warning, Lane departure warning and lane guard system, κάμερα 360 μοιρών, Rear Cross Traffic, αισθητήρες παρκαρίσματος και Easy Park Assist, ενώ σε επίπεδο συνδεσιμότητας, θα φέρει το σύστημα Renault EASY LINK.

Θα λανσαριστεί και σε πιο σπορτίφ έκδοση R.S. Line.

Το μοντέλο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Νοτίου Κορέας, μαζί με το Renault Samsung Motors XM3 και αναμένεται στην αγορά το πρώτο μισό του 2021.

Ερχεται στην Ευρώπη το νέο Renault Arkana
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ