ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ερχεται το νέο Audi A3 Sportback και με φυσικό αέριο

Static photo
Color: glacier white
Static photo Color: glacier white AUDI AG

Κινητήρας 1,5 TFSI με 131 ίππους, διπλού καυσίμου, φυσικού αέριου και βενζίνης, δοκιμασμένος σε άλλα μοντέλα του ομίλου VW.

Αρχές του 2021 θα έρθει στην Ελλάδα η έκδοση διπλού καυσίμου, φυσικού αερίου – βενζίνης, το νέου Audi Α3. Πρόκειται για την έκδοση A3 Sportback 30 g-tron, το οποίο έχει παράδοση από το 2014.

Τώρα, η νέα έκδοση εφοδιάζεται με τετρακύλινδρο κινητήρα 1.5 TFSI με 131 ίππους (96 kW) και παράγει ροπή 200 Nm μεταξύ 1.400-4.000 σ.α.λ. Η λειτουργία με καύσιμο το CNG, που έχει καλύτερη συμπεριφορά στη διαδικασία καύσης σε σχέση με τη βενζίνη, επιτρέπει υψηλότερη σχέση συμπίεσης, συγκριτικά με την αντίστοιχη του κινητήρα 1.5 TFSI - 150 hp (110 kW), κάτι που βελτιώνει τον ενεργειακό βαθμό απόδοσης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το A3 Sportback 30 g-tron επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 9,7 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 211 χλμ./ώρα. Με πλήρεις τις δεξαμενές αερίου, το αυτοκίνητο έχει αυτονομία έως και 445 χιλιόμετρα, ενώ αν δεν προλάβει να ανεφοδιαστεί, υπάρχει και το εφεδρικό ρεζερβουάρ βενζίνης με καθαρό ωφέλιμο όγκο 9 λίτρων, τοποθετημένο μπροστά από τον πίσω άξονα. Η ισχύς μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων S tronic, 7 σχέσεων.

Cockpit
Color: glacier white
Cockpit Color: glacier white AUDI AG

Ο κινητήρας ξεκινά πάντα σε λειτουργία CNG, ψεκάζοντας μικρές μόνο ποσότητες βενζίνης σε σπάνιες συνθήκες λειτουργίας. Για παράδειγμα, όταν η πίεση στις δεξαμενές αερίου πέσει κάτω από ένα ορισμένο όριο, το οποίο ποικίλλει ανάλογα με την τρέχουσα κατάσταση οδήγησης, ο κινητήρας μεταβαίνει σε λειτουργία βενζίνης. Ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται αυτή τη διαδικασία αλλαγής. Η στάθμη καυσίμου στις δεξαμενές και η κατανάλωση στον αντίστοιχο τρόπο λειτουργίας εμφανίζονται στο ψηφιακό ταμπλό οργάνων. Οι δύο λαιμοί πλήρωσης βενζίνης και φυσικού αερίου βρίσκονται κάτω από ένα κοινό κάλυμμα καυσίμου.

Οι τρεις δεξαμενές CNG, τοποθετημένες κάθετα προς την κατεύθυνση κίνησης, βρίσκονται στο πίσω μέρος του Audi A3 Sportback 30 g-tron. Μία από αυτές είναι ένας στενός χαλύβδινος κύλινδρος, χωρητικότητας περίπου 4 κιλών αερίου, τοποθετημένος μπροστά από τη δεξαμενή βενζίνης. Δύο μεγάλες δεξαμενές, καθεμία από τις οποίες μπορεί να χωρέσει περίπου 7 κιλά CNG, βρίσκονται κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών. Είναι κατασκευασμένες από συνθετικές ίνες και ζυγίζουν μόλις 26 κιλά η καθεμία.

Το Audi A3 Sportback 30 g-tron προσφέρει χαμηλό κόστος κίνησης και θετικό ισοζύγιο εκπομπής ρύπων. Λόγω της υψηλής περιεκτικότητας του φυσικού αερίου σε υδρογόνο, ένα αυτοκίνητο που κινείται με CNG εκπέμπει περίπου 20% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα από ένα συγκρίσιμο μοντέλο βενζίνης.

Drivetrain
Drivetrain AUDI AG

Το νέο Audi A3 Sportback 30 g-tron είναι εξοπλισμένο με πολλές τεχνολογίες από μεγαλύτερες κατηγορίες μοντέλων, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 280 λίτρα.

Στο βασικό εξοπλισμό του Audi A3 Sportback 30 g-tron, περιλαμβάνονται προβολείς LED, ψηφιακό ταμπλό οργάνων, οθόνη αφής 10,1 ιντσών, πολυλειτουργικό δερμάτινο τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού Audi pre sense front, lane departure warning, swerve assist and turn assist. Μερικές από τις προαιρετικές επιλογές εξοπλισμού είναι προβολείς matrix LED με ψηφιακά φώτα ημέρας, αυτόματος κλιματισμός τριών ζωνών, head-up οθόνη, σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα, πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή και adaptive cruise assist, το οποίο υποστηρίζει τον οδηγό με διαμήκη και πλευρική καθοδήγηση. Τρεις εξωτερικές και τρεις εσωτερικές γραμμές εξοπλισμού, οι οποίες μπορούν να συνδυαστούν ελεύθερα, παρέχουν υψηλό επίπεδο εξατομίκευσης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ