X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ερχονται και οι Mercedes-Benz GLΑ250e & CLA250e

Ερχονται και οι Mercedes-Benz GLΑ250e & CLA250e DAIMLER AG

Η τιμή της GLA250e στη χώρα μας ανέρχεται στα 45.316€ (με Λιανική Τιμή προ Φόρων από 34.454€) και της CLA250e στα 47.190 € (ΛΤΠΦ από € 35.884).

Με πάνω από 20 διαφορετικές plug-in hybrid εκδόσεις, οι οποίες είναι διαθέσιμες για παραγγελία και στην Ελλάδα, η Mercedes-Benz αποδεικνύει ότι μπορεί να πετύχει τον στόχο της, το 2030 ένα στα δύο αυτοκίνητα που θα πωλούνται στην Ευρώπη να είναι ηλεκτροκίνητα (είτε αμιγώς ηλεκτρικά, είτε plug-in υβριδικά) και το 2039 να έχει ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα.

Η γερμανική μάρκα με το αστέρι, διαθέτει plug-in υβριδικές εκδόσεις στα compact μοντέλα της: A-Class, A-Class Sedan, B-Class, CLA Coupe, CLA Shooting Brake and GLA. Όλα, διαθέτουν τετρακύλινδρο 1.33 lt βενζινοκινητήρα με ισχύ 118 kW (160 hp) και ηλεκτρικό μοτέρ 75 kW (102hp), που προσφέρουν συνδυαστική απόδοση 160 kW (218 hp) και συνολική μέγιστη ροπή 450 Νm, η οποία είναι εμφανής ήδη από τις χαμηλές στροφές. Τα μοτέρ συνεργάζονται με κιβώτιο ταχυτήτων 8F-DCT 400 H, με χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων (paddles) και στο τιμόνι. Το αποτέλεσμα είναι και η μέση κατανάλωση να πέφτει πολύ χαμηλά και κατά συνέπεια οι ρύποι, ενώ ηλεκτρικά μπορεί να κινηθεί ακόμα και με ταχύτητα έως 140 χλμ./ώρα.

Τον ίδιο συνδυασμό υβριδική λειτουργίας, φέρουν δύο ακόμα μοντέλα. Οι GLA 250e και CLA 250 e Coupe, έχουν μέση κατανάλωση 1,7-1,3 λίτρων/100 χλμ. και 0,9-1,3 λίτρα /100 χλμ., αντίστοιχα, εκπέμποντας μόλις 38-30 γρ./χλμ. και 30-22 γρ./χλμ., αντίστοιχα, διοξείδιο του άνθρακα. Αμφότερα, η ηλεκτρική αυτονομία είναι 56-63 χλμ. για την GLA 250 e και 61-69 χλμ. για την CLA 250 e Coupe.

Υπολογίζεται ότι, το 90% των καθημερινών μετακινήσεων, ιδιαίτερα στην πόλη μπορούν να πραγματοποιηθούν χωρίς να ενεργοποιηθεί ο βενζινοκινητήρας, με την προϋπόθεση ότι ο οδηγός φορτίζει τακτικά το αυτοκίνητό του.

Τόσο η GLA 250e όσο και η CLA 250e, φέρουν πλούσιο ψηφιακό εξοπλισμό και συστημάτων ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού, ενώ με Λιανική Τιμή προ Φόρων κάτω από τις 40.000 ευρώ, έχουν μηδενική φορολόγηση για τον εταιρικό χρήστη, μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και μειωμένο τέλος ταξινόμησης για τον πελάτη λιανικής.

Και τα δύο μοντέλα φέρουν τον υποχρεωτικό ήχο προειδοποίησης πεζών σε κίνηση έως 30 χλμ./ώρα. Ο ήχος αλλάζει ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και μπορεί να οριστεί διαφορετικά, ανάλογα με το αν το όχημα επιταχύνει ή επιβραδύνει. Σε ταχύτητες πάνω από 30 χλμ./ώρα το σύστημα απενεργοποιείται εξαιτίας των αεροδυναμικών θορύβων από τον αέρα και τα ελαστικά.

Ερχονται και οι Mercedes-Benz GLΑ250e & CLA250e DAIMLER AG

Ο οδηγός, έχει στη διάθεσή του 6 διαφορετικές χαρτογραφήσεις του κινητήρα, ώστε να επιλέξει το στιλ οδήγησης που επιθυμεί: Individual, Sport, Comfort, Electric, Battery Level, ECO

Individual: ξεχωριστές επιλογές για το στιλ οδήγησης με επεμβάσεις στο σύστημα διεύθυνσης, τις αναρτήσεις, το ESP

Sport: σπορτιφ στιλ οδήγησης με τη λειτουργία του κινητήρα εσωτερικής καύσης και ενισχυμένη αίσθηση boost.

Comfort: ρύθμιση για άνετη και οικονομική οδήγηση. Η επιλογή του κατάλληλου συστήματος οδήγησης (υβριδικού/συμβατικού) γίνεται ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και την απόσταση.

Electric: η οδήγηση σε αυτό το πρόγραμμα είναι δυνατή μόνο σε ταχύτητες έως 140 χλμ./ώρα. Προσφέρει ρυθμιζόμενη ανάκτηση ενέργειας και προσαρμογή του συστήματος υποβοήθησης διατήρησης απόστασης DISTRONIC. Περιορίζει τη μέγιστη ταχύτητα που έχει θέσει ο οδηγός για τα συστήματα TEMPOMAT, Limiter & Active Distance Assist DISTRONIC στη μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα οδήγησης σε ηλεκτρικό στιλ, ενώ η ενεργοποίηση του βενζινοκινητήρα γίνεται με το πάτημα του απτικού πεντάλ γκαζιού (haptic gas pedal) πέρα από το σημείο πίεσης.

Battery Level: Διατήρηση της κατάστασης φόρτισης της μπαταρίας. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα λειτουργεί σαν «αποθηκευτικός χώρος» στην περίπτωση που ο οδηγός επιθυμεί να διατηρήσει τα χιλιόμετρα της ηλεκτρικής αυτονομίας για συγκεκριμένες περιοχές (πχ. για εκ των υστέρων οδήγηση στο κέντρο της πόλης/σε περιοχή με περιβαλλοντικούς περιορισμούς).

ECO: Οδήγηση με ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση. Προσαρμογή των χαρακτηριστικών κύλισης του οχήματος ανάλογα με την κυκλοφορία, με την πλήρη εκμετάλλευση όλων των έξυπνων υβριδικών λειτουργιών. Η επιλογή του κατάλληλου στιλ οδήγησης από το υβριδικό σύστημα εξαρτάται από τις συνθήκες οδήγησης και την απόσταση.

Εξάλλου, διαθέτει και σύστημα ανάκτησης ενέργειας. O ηλεκτροκινήτρας λειτουργεί ως δυναμό κατά το ρολάρισμα και την πέδηση για τη φόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης στη διάρκεια της διαδρομής, ενώ εκκινεί και το σύστημα. Μόλις ο οδηγός πάρει το πόδι του από το πεντάλ γκαζιού κατά τη διάρκεια της πορείας, ενεργοποιείται η ανάκτηση ενέργειας κατά το ρολάρισμα.

Παράλληλα, με το πρόγραμμα οδήγησης «Electric», ο οδηγός μπορεί να επιλέξει χειροκίνητα το επίπεδο της ανάκτησης ενέργειες που επιθυμεί με τη βοήθεια των χειριστηρίων αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι. Όσο μεγαλύτερη η ανάκτηση ενέργειας, τόσο πιο έντονα επιβραδύνει το όχημα κατά την κύλιση και τόσο περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια καταλήγει στην μπαταρία υψηλής τάσης.

Στα δε προγράμματα: Comfort, Battery level και Eco, είναι ενεργοποιημένο το αυτόματο πρόγραμμα ανάκτησης, το οποίο χρησιμοποιεί το ραντάρ του αυτοκινήτου που ελέγχει την απόσταση από προπορευόμενα οχήματα. Το ραντάρ ενεργεί αυτόματα και βοηθά στην επιβράδυνση του οχήματος, όταν αυτό είναι απαραίτητο.

Τώρα, η μπαταρία ιόντων λιθίου, με συνολική χωρητικότητα 15,6 kWh μπορεί να φορτιστεί εξωτερικά είτε με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) είτε με συνεχές ρεύμα (DC) προαιρετικά. Σε ένα wallbox 7,4 kW (AC), και με το προαιρετικό σύστημα οχήματος εναλλασσόμενου ρεύματος (OBC – On-Board Charger) έως και 7,4 kW, η φόρτιση από 10 έως 100% SoC (State of Charge) διαρκεί περίπου 1 ώρα 45 λεπτά. Χρησιμοποιώντας ταχυφορτιστή DC έως 24 kW και το προαιρετικό σύστημα οχήματος φόρτισης συνεχούς ρεύματος έως 24 kW, χρειάζονται περίπου 25 λεπτά για να περάσει η μπαταρία από 10 έως 80% SoC.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ