X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Έρευνα της FORD για τις αντιδράσεις των οδηγών

Look at the two images above for around ten seconds and the chances are that you will notice a small yet significant change. * But if you are a driver who also cycles, the chances are you will have spotted that difference more quickly. LOOK AT THE TWO IMAGES ABOVE FOR AROUND TEN SECONDS AND THE CHANCES ARE THAT YOU WILL NOTICE A SMALL YET SIGNIFICANT CHANGE. * BUT IF YOU ARE A DRIVER WHO ALSO CYCLES, THE CHANCES ARE YOU WILL HAVE SPOTTED THAT DIFFERENCE MORE QUICKLY.

Οι οδηγοί αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν και ποδήλατο, έχουν καλύτερες αντιδράσεις στο δρόμο.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι «ποδηλάτες» οδηγοί αυτοκινήτων εντοπίζουν ταχύτερα μικρές αλλά σημαντικές αλλαγές στα κυκλοφοριακά δρώμενα.

Είναι αλήθεια, όσο κι αν φαίνεται παράδοξο, ότι όσοι οδηγούν δίκυκλο και αυτοκίνητο, όταν βρίσκονται στο αυτοκίνητο δείχνουν μεγαλύτερη ευαισθησία στον δρόμο, ακριβώς επειδή γνωρίζουν τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν οι δικυκλιστές στο δρόμο, από τους οδηγούς αυτοκινήτων, χωρίς να παραγνωρίζουμε το γεγονός ότι πολλοί μοτοσικλετιστές δεν έχουν την καλύτερη δυνατή συμπεριφορά, καθώς κάνουν «σφήνες».

Μια έρευνα που διεξήχθη για λογαριασμό της Ford, έφερε νέα στοιχεία, αναφορικά με τη συμπεριφορά των χρηστών του δρόμου.

Μάλιστα, η Ford ενσωματώνει στο πρόγραμμα εκπαίδευσης νεαρών οδηγών Ford Driving Skills for Life την καμπάνια «Share The Road», που προάγει την αρμονική συνύπαρξη μεταξύ των χρηστών του δρόμου.

Τώρα, παρατηρώντας για 10 δευτερόλεπτα τις δύο φωτογραφίες, το πιθανότερο είναι να μπορείτε να εντοπίσετε μία μικρή αλλά σημαντική διαφορά. Αν όμως είστε οδηγός αυτοκινήτου που χρησιμοποιεί και ποδήλατο, οι πιθανότητες να βρείτε ταχύτερα τη διαφορά είναι περισσότερες!

Μπορεί, τελικά, να είναι απλά θέμα χιλιοστών του δευτερολέπτου – όμως η ταχύτητα με την οποία γίνεται αντιληπτό ένα συμβάν στο δρόμο, μπορεί να επηρεάσει το χρόνο αντίδρασης και τι θα συμβεί στη συνέχεια.

Look at the two images above for around ten seconds and the chances are that you will notice a small yet significant change. * But if you are a driver who also cycles, the chances are you will have spotted that difference more quickly. LOOK AT THE TWO IMAGES ABOVE FOR AROUND TEN SECONDS AND THE CHANCES ARE THAT YOU WILL NOTICE A SMALL YET SIGNIFICANT CHANGE. * BUT IF YOU ARE A DRIVER WHO ALSO CYCLES, THE CHANCES ARE YOU WILL HAVE SPOTTED THAT DIFFERENCE MORE QUICKLY.

Για τις ανάγκες της έρευνας «Share The Road», η Ford ζήτησε από 2.000 άτομα σε Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία και Μ. Βρετανία, να παρατηρήσουν ζεύγη φαινομενικά ίδιων φωτογραφιών που απεικονίζουν διάφορες καταστάσεις στο οδικό δίκτυο. Σε μερικές περιπτώσεις, υπήρχαν μικροδιαφορές, με οδικά σήματα, αυτοκίνητα, ποδήλατα και πεζούς να εμφανίζονται στη μία φωτογραφία, αλλά όχι στην άλλη. Σε κάθε σενάριο, οι «ποδηλάτες» οδηγοί, εντόπιζαν ταχύτερα τη διαφορά.

Οι δικυκλιστές αναγνώριζαν τη διαφορά στις δύο φωτογραφίες σε λιγότερο από δέκα δευτερόλεπτα (9,25 δευτ.), ενώ οι υπόλοιποι χρειάζονταν κατά μέσο όρο πάνω από ένα επιπλέον δευτερόλεπτο (10,68 δευτ.). Η πρώτη ομάδα είχε επίσης 3% μεγαλύτερη επιτυχία στη διαπίστωση για το αν, τελικά, υπήρχε διαφορά.

Η καμπάνια της Ford, υπογραμμίζει την πεποίθηση της εταιρείας ότι η ασφαλής χρήση ποδηλάτου, κυρίως σε σύντομες διαδρομές, αποβαίνει προς όφελος όλων.

Με την ενσωμάτωση της εκπαιδευτικής ενότητας «Share The Road» στο Ford DSFL, οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να βιώσουν το “WheelSwap”, μία επαναστατική εμπειρία εικονικής πραγματικότητας, μέσα από την οποία οδηγοί και αναβάτες μπορούν να αντιλαμβάνονται τις συνέπειες μιας οδήγησης που αδιαφορεί για τους άλλους χρήστες των δρόμων. Πέρυσι, το 78% των συμμετεχόντων στο Ford DSFL δήλωσε ότι θα άλλαζε τη συμπεριφορά του στο δρόμο μετά την εμπειρία του «WheelSwap».

Οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα διδάσκονται επίσης το «Dutch Reach», μία τεχνική που μπορεί να βοηθήσει τους οδηγούς να μην χτυπούν άθελά τους ποδηλάτες ανοίγοντας την πόρτα του αυτοκινήτου, να εκπαιδεύονται στην αναγνώριση τυφλού σημείου του ποδηλάτη αλλά και να μαθαίνουν από πρώτο χέρι πώς να διατηρούν μία ασφαλή απόσταση κατά την προσπέραση ποδηλάτων. Η νομοθεσία διαφέρει στις διάφορες Ευρωπαϊκές χώρες, αλλά, καλό είναι οι οδηγοί να αφήνουν μία απόσταση έως 1,5 m όταν προσπερνούν ποδηλάτες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι περισσότεροι από 3.800 νέοι, ηλικίας 18-24 ετών, χάνουν κάθε χρόνο τη ζωή τους στους ευρωπαϊκούς δρόμους, αποτελώντας τη μεγαλύτερη μεμονωμένη αιτία θανάτου σε αυτή την ηλικιακή ομάδα. Και ενώ ο συνολικός αριθμός θανάτων από τροχαία ατυχήματα μειώνεται, το ποσοστό θανατηφόρων ατυχημάτων με θύματα ποδηλάτες, αυξάνεται.

Για την ιστορία, στη δεξιά φωτογραφία, η διάβαση πεζών στα αριστερά της φωτογραφίας δείχνει μία αντίστροφη μέτρηση…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ