X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Έτοιμη η πανίσχυρη Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio των 510 ίππων

Το νέο Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio πρόκειται να αποτελέσει το νέο σημείο αναφοράς στην κατηγορία των πολυτελών SUV.

Αναμφίβολα, οι εκδόσεις Quadrifoglio της Alfa Romeo, χαρακτηρίζονται από δυναμισμό σε εμφάνιση και – κυρίως- σε ισχύ. Το πρώτο SUV με τα χαρακτηριστικά Quadrifoglio, είναι η Stelvio, που εφοδιάζεται με κινητήρα βενζίνης 2.9 lt V6 Bi-Turbo, που συνδυάζεται με κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων και αποδίδει 510hp στις 6.500 σ.α.λ., με μέγιστη ροπή 600Nm από 2.500 έως 5.000 σ.α.λ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα και αναπτύσσει τελική ταχύτητα 283 χλμ./ώρα. Επίσης, το νέο οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, έχει αντιδράσεις σε μόλις 150 χιλιοστά του δευτερολέπτου στην λειτουργία Race και για τις αλλαγές υπάρχουν μοχλοί ταχυτήτων από αλουμίνιο στο τιμόνι.

Όσον αφορά στο σύστημα τετρακίνησης, το Q4 μεταφέρει το 100% της ροπής στον πίσω άξονα, ωστόσο μπορεί να μεταφέρει μέχρι και το 50% της ροπής στον εμπρόσθιο άξονα.

Εξάλλου, σε τεχνολογία, όσον αφορά στον χειρισμό, φέρει AlfaChassis Domain Control (CDC) και AlfaActive Torque Vectoring, Alfa DNAPro με Race mode. Εφοδιάζεται και με αποκλειστικές αναρτήσεις AlfaLinkTM, Active Suspension AlfaTM και το πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης στην κατηγορία, έχει ενσωματωμένο σύστημα φρένων (IBS) και δίσκους ανθρακονημάτων-κεραμικών και τέλεια κατανομή βάρους, με ιδανική αναλογία ισχύος προς βάρους (176hp / λίτρο) και λόγος βάρους / ισχύος (3,6 κιλά / ίππο)…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ