X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Έτοιμο το ηλεκτρικό σκούτερ της Seat και το νέο ηλεκτρικό πατίνι

Η Seat παρουσίασε τη δεύτερη έκδοση του ηλεκτρικού πατινιού MÓ eKickScooter 65. Το μείζον βέβαια είναι ότι αποκάλυψε και το πρώτο της ηλεκτρικό σκούτερ, το MÓ eScooter 125.

Η ηλεκτρική κινητικότητα σε όλο της το μεγαλείο. Η Seat, η οποία εξηλεκτρίζεται με υβριδικές εκδόσεις αυτοκινήτων και ηλεκτρικές (Mii, elBorn), μόλις παρουσίασε τη δεύτερη έκδοση του ηλεκτρικού πατινιού MÓ eKickScooter 65. Ωστόσο, το κυριότερο είναι ότι αποκάλυψε και το πρώτο της ηλεκτρικό σκούτερ, το MÓ eScooter 125.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Η λογική της ισπανικής μάρκας, μέλος του ομίλου της VW, είναι να προσφέρει σύνθετες προτάσεις αστικής κινητικότητας, προκειμένου να περιορίσει τις μετακινήσεις, ειδικά με ΙΧ, αλλά και όταν χρησιμοποιείται ΙΧ να γίνεται με τρόπου που να μην ρυπαίνει ή να ρυπαίνει ελάχιστα και με πολύ λιγότερο θόρυβο.

Το SEAT MÓ eScooter 125, είναι η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της μάρκας, για ευκολία μετακίνησης στην πόλη. Καλοσχεδιασμένο κι αεροδυναμικό, διαθέτει στον πίσω τροχό έναν ενσωματωμένο ηλεκτρικό κινητήρα 9kW (peak power) -ίδιας ισχύος με κινητήρα βενζίνης 125 κ.εκ.-, που παράγει ροπή 240Nm.

Το SEAT MÓ eScooter 125, επιταχύνει στα 0-10 χλμ./ώρα σε 3.9 δευτ., αναπτύσσοντας τελική ταχύτητα έως 95 χλμ./ώρα, με αυτονομία κίνησης έως 125 χιλιόμετρα, με μία μόνο φόρτιση της μπαταρίας ιόντων-λιθίου 5.6kWh που σημαίνει ότι, με βάση τα τυπικά επίπεδα καθημερινής χρήσης, το όχημα χρειάζεται φόρτιση μόνο μία φορά την εβδομάδα. Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης, αλλά και να συνδεθεί σε πρίζα οικιακού ρεύματος.

Παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα αλλαγής της μπαταρίας, και με αυτόν τον τρόπο μπορεί να απευθυνθεί, εμπορικά, σε εταιρείες ταχυμεταφορών, για παράδειγμα, που ενδέχεται αν διανύουν περισσότερα χιλιόμετρα, ημερησίως.

Εξάλλου, κάτω από τη σέλα χωρούν δύο κράνη, έχει 2 θύρες USB, ενώ φέρει ψηφιακά όργανα και συνδεσιμότητα, ακόμα και μέσω εφαρμογής στο smartphone.

Η Seat, θα προσφέρει επίσης μία συγκεκριμένη έκδοση του μοντέλου, σε εταιρείες sharing, δηλαδή κοινοχρησίας.

Από την άλλη, το SEAT MÓ eKickScooter 65, διαθέτει εμπρός και πίσω φώτα, πλευρικό/οπίσθιο φλας, μπροστά ηλεκτρονικό φρένο και πίσω ταμπούρο, για αποτελεσματικό φρενάρισμα. Η εμβέλειά έχει αυξηθεί στα 65 χλμ. και η μέγιστη ταχύτητα στα 20 χλμ./ώρα.

Το SEAT MÓ eKickScooter 65 προσφέρει ονομαστική ισχύ 350 W, αρκετή ενέργεια για να αναρριχηθεί σε κλίση έως και 20 μοίρες και τρία στυλ οδήγησης: Eco, Drive και Sport.

Εκτός από το νέο SEAT MÓ eKickScooter 65, η SEAT προσφέρει επίσης το SEAT MÓ eKickScooter 25, με αυτονομία κίνησης 25 χλμ. και τελική ταχύτητα 25 χλμ./ώρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ