X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Έτοιμο το θηριώδες Νissan GT-R Track Edition

© 2017 NISSAN

Ούτε μία, ούτε δύο αλλά τρεις εκδόσεις του GT-R λανσάρει η Nissan. Αυτή τη φορά πρόκειται για την έκδοση Track, η οποία θα πλαισιώσει τις εκδόσεις Premium και Nismo. Η Track θα παρουσιαστεί στην αμερικανική μεγαλούπολη 14-23 Απριλίου.

Το GT-R Track είναι μια σκάλα πάνω από το GT-R Premium, ενώ φέρει στοιχεία από το εμβληματικό GT-R NISMO, έχοντας ισχύ 570 ίππους, έναντι 600 του ΝISMO.

Οι διαφορές σε σχέση με το Premium είναι ότι διαθέτει πρόσθετες ενισχύσεις στο πλαίσιο που του προσδίδουν μεγαλύτερη ακαμψία, ενώ φέρει προηγμένη ανεξάρτητη ανάρτηση σε κάθε τροχό, ειδικά ρυθμισμένη από τη NISMO, ελαστικά προδιαγραφών NISMO, εμπρός ποδιά NISMO, ζάντες 20 ιντσών από κράμα αλουμινίου της NISMO, καθώς και ένα ειδικό ανθρακονημάτινο spoiler πίσω.

© 2017 NISSAN

Όσον αφορά στην καμπίνα, χαρακτηρίζεται από έναν μοναδικό συνδυασμό κόκκινου και μαύρου χρώματος, με καθίσματα υψηλών προδιαγραφών της Recaro.

Αναφορά σε Nissan GT-R χωρίς να γίνει σχόλιο για τον κινητήρα, δεν γίνεται. Ο βραβευμένος 3.8 lt, V6, 24 βαλβίδων twin-turbo κινητήρας βενζίνης, που συναρμολογείται στο χέρι από έναν TAKUMI, αποδίδει όπως ανέφερα 570 ίππους στις 6.800 σ.α.λ. με 633Nm ροπής.

© 2017 NISSAN

Η βελτιωμένη απόδοσή του, είναι το αποτέλεσμα του ακριβέστερου ελέγχου ανάφλεξης-χρονισμού των κυλίνδρων και της επιπλέον πίεσης από τους υπερσυμπιεστές. Το μοτέρ συνδυάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με ομαλότερες αλλαγές και λιγότερο θόρυβο.

Θόρυβο, όμως, ευχάριστο, κάνει ο κινητήρα, με τον ήχο που βγαίνει από την εξάτμιση τιτανίου.

Περισσότερα όταν έρθει η ώρα της πρεμιέρας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ