X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Έτσι είναι το νέο Civic Type R

JOHNWYCHERLEY

Βασισμένο πάνω στο ολοκαίνουργιο Honda Civic, η έκδοση Type R έχει περισσότερα σπορ χαρακτηριστικά. Ένα τετράθυρο μοντέλο που σου προκαλεί χαρά και ευχαρίστηση οδηγώντας το.

Βασισμένο πάνω στο ολοκαίνουργιο Honda Civic, η έκδοση Type R ασφαλώς και έχει περισσότερα σπορ χαρακτηριστικά. Ένα τετράθυρο μοντέλο που δεν σου προκαλεί μόνο χαρά μόλις το βλέπεις αλλά και ευχαρίστηση οδηγώντας το.

Το Type R εξελίχθηκε παράλληλα με το νέο τετράθυρο Civic hatchback, και συνεχίζει την κληρονομιά της οικογένειας μοντέλων hatchback υψηλών επιδόσεων της Honda, συνδυάζοντας τη γνήσια δυναμική της εμπρόσθιας κίνησης (FWD) με εντυπωσιακή σχεδίαση και μελετημένη αεροδυναμική.

Το νέο βολάν μονής μάζας σε συνδυασμό με το ‘στρωτό’ εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο μειώνει την αδράνεια του συμπλέκτη κατά 25% και συνδυάζεται με μικρότερη τελική σχέση μετάδοσης κατά 7% για βελτιωμένη απόκριση κατά την επιτάχυνση.

Το δε ελαφρύ, άκαμπτο αμάξωμα – προϊόν καινοτόμων, νέων τεχνικών σχεδιασμού και κατασκευής – συμπληρώνει το χαμηλότερο κέντρο βάρους και το νέο, προηγμένο σύστημα ανάρτησης, συμβάλλοντας στη δυναμική συμπεριφορά του οχήματος.

Επίσης, το προηγμένο σύστημα εμπρός ανάρτησης με γόνατα διπλού άξονα - Dual-Axis Strut μειώνει τη ροπή διεύθυνσης κατά την επιτάχυνση, βελτιώνει το στρίψιμο στο όριο και την αίσθηση του τιμονιού. Η νέα πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων του Type R βελτιώνει την οδηγική άνεση και την ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες.

Το σύστημα διεύθυνσης – κρεμαγιέρα με δύο πινιόν, μεταβλητού λόγου και με ηλεκτρική υποβοήθηση (Dual-Pinion Variable-Ratio Electric Power Steering) είναι νέο στο Type R, παρόμοιο με αυτό του στάνταρ Civic, αλλά με βελτιστοποιημένο μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού για να επιτυγχάνεται πιο άμεση απόκριση και αίσθημα ασφάλειας στις υψηλές ταχύτητες.

Η μέγιστη ισχύς από τον βελτιστοποιημένο και πιο πολιτισμένο κινητήρα 2.0 lt VTEC TURBO είναι 320 hp στις 6.500 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή 400 Nm από 2.500 σ.α.λ. έως τις 4.500 σ.α.λ. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 5,7 δεύτερα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 272 χλμ./ώρα, που σημαίνει ότι είναι το πιο γρήγορο, και με την καλύτερη επιτάχυνση μοντέλο στην κατηγορία του. Επίσης, είναι το ταχύτερο Type R που έχει περάσει ποτέ από το Nürburgring Nordschleife με χρόνο γύρου 7: 43.8.

Το 2017 Type R διαθέτει μεγαλύτερη σειρά προγραμμάτων οδήγησης, προσθέτοντας μία ρύθμιση ‘Comfort’ στο στάνταρ ‘Sport’ και στο ‘+R’ mode που προορίζεται για την αγωνιστική πίστα. Όλα προσαρμόζουν την ενδοτικότητα της ανάρτησης, τη γεωμετρία διεύθυνσης και την απόκριση του γκαζιού του αυτοκινήτου, ανάλογα με τις απαιτήσεις (on demand)…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ