X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ετσι λειτουργεί το ηλεκτρικό, αγωνιστικό CUPRA e-Racer

XAVI BONILLA

Ενα τρισδιάστατο κινούμενο σχέδιο μας οδηγεί βαθιά μέσα στο CUPRA e-Racer, το πρώτο πλήρες ηλεκτρικό, αγωνιστικό αυτοκίνητο στον κόσμο.

Ενα τρισδιάστατο κινούμενο σχέδιο μας οδηγεί βαθιά μέσα στο CUPRA e-Racer, το πρώτο πλήρες ηλεκτρικό, αγωνιστικό αυτοκίνητο στον κόσμο. Με ένα χρόνο πριν από το ντεμπούτο του, εξετάζουμε τα κύρια στοιχεία του:

- Μπαταρία 450 κιλών, στον πυρήνα: Αποτελεί το ένα τρίτο του συνολικού βάρους του οχήματος και ήταν πρόκληση για την ανάπτυξη αυτού του μοντέλου. Η μπαταρία καθορίζει ολόκληρο το σχέδιο και τη θέση των υπόλοιπων στοιχείων. Βρίσκεται όσο το δυνατόν χαμηλότερα, έτσι ώστε το κέντρο βάρους να είναι πιο κοντά στο έδαφος και να ενισχύει τη δυναμική του αυτοκινήτου. Αποτελείται από 23 πάνελ με συνολικά 6.072 μπαταρίες, που παράγουν την ίδια ισχύ με 9.000 κινητά τηλέφωνα που συνδέονται ταυτόχρονα.

XAVI BONILLA

- Τέσσερις «πράσινοι» κινητήρες: Αυτοί είναι τοποθετημένοι στον πίσω άξονα και αποδίδουν 680 ίππους. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι λιγότερο περίπλοκος, πιο αποδοτικός και απαιτεί λιγότερη συντήρηση. Το CUPRA e-Racer έχει μία μόνο ταχύτητα που χαρίζει επιτάχυνση, από 0-100 χλμ. / ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 270 χλμ. / ώρα.

- Δεν χάνεται ενέργεια - μετασχηματίζεται: Αυτό το αυτοκίνητο διαθέτει ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας που αξιοποιεί την ενέργεια από το φρενάρισμα και την επιβράδυνση. Το τιμόνι του CUPRA e-Racer διαθέτει πίνακα απεικόνισης που ο οδηγός και οι μηχανικοί μπορούν να παρακολουθούν και να μεταφέρουν μια πλήρη γκάμα δεδομένων απόδοσης οχημάτων σε πραγματικό χρόνο, ενώ οδηγούν, για αποτελεσματική διαχείριση ενέργειας.

- Έλεγχος θερμοκρασίας: Στην πίστα, η τεχνική ομάδα και ο ίδιος ο οδηγός πρέπει να γνωρίζουν πώς να διαχειρίζονται τη θερμοκρασία των εξαρτημάτων. Αυτό το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με ένα σύστημα ψύξης, το οποίο παρέχει ψύξη σε περίπου 20 λεπτά. Υπάρχουν τρία ανεξάρτητα κυκλώματα ψύξης, καθώς κάθε στοιχείο έχει διαφορετικά όρια θερμοκρασίας: το όριο της μπαταρίας είναι 60 ° C, οι μετατροπείς 90 ° C και οι κινητήρες 120 ° C".

- Αγωνιστική εκμετάλλευση: Οι μηχανικοί και οι τεχνικοί της CUPRA συνεχίζουν να εργάζονται για να αξιοποιήσουν στο έπακρο το αυτοκίνητο. Αυτό το όχημα παράγει πολλή ενέργεια και θέλουν να το χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά και να επιτύχουν καλούς χρόνους. Υπό αυτή την έννοια, ανεξάρτητα από το αν το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρικό ή κινητήρα καύσης, ο στόχος είναι ο ίδιος: να είναι ο ταχύτερος και να διασχίσει τη γραμμή τερματισμού στην πρώτη θέση. Το CUPRA e-Racer θα τρέξει σε αγώνες αυτοκινήτων τουρισμού, το 2020...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ