Εξηλεκτρίζεται το νέο Golf με πέντε νέες εκδόσεις
Θα κυκλοφορήσουν εντός του 2020 με ισχύ από 110 έως 245 ίππους, σε εκδόσεις eTSI, eHybrid και GTE.
Το Golf 8 είναι εδώ, "ενωμένο δυνατό", όπως έλεγε ένα πολιτικό σύνθημα της δεκαετίας του 80. Ενωμένο, διότι πέραν από τις αμιγώς συμβατικές εκδόσεις, σύντομα θα εμπλουτιστεί με τρεις ήπιες υβριδικές εκδόσεις και δύο plug-in υβριδικές.
Πέραν των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της νέας οικογένειας αμαξωμάτων ID, η Volkswagen προωθεί την ηλεκτροκίνηση και σε άλλα της μοντέλα, ενώ ξεκινά ένα εντελώς νέο φάσμα καινοτόμων υβριδικών συστημάτων κίνησης για την καθιερωμένη γκάμα μοντέλων της. Μαζί, λοιπόν, με το νέο, πλήρως ηλεκτρικό ID.3, για το οποίο θα υπάρχουν τρία διαφορετικά μεγέθη μπαταρίας, η Volkswagen θα προσφέρει τα εξής υβριδικά Golf:
GOLF eTSI ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΠΙΑ ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 48 V
Ήδη έχουν λανσαριστεί στην αγορά, τόσο το νέο Golf 1.0 eTSI με 110 ίππους (81 kW), όσο και το Golf 1.5 eTSI με τους 150 ίππους (110 kW), έχοντας την πρώτη ήπια υβριδική μονάδα 48V. Και οι δύο κινητήρες είναι αποδοτικοί, ενώ χάρη στην ύπαρξη της υβριδικής τεχνολογίας, έχουν ηλεκτρική λειτουργία στις χαμηλές στροφές και μικρότερη μέση κατανάλωση. Μια περαιτέρω ήπια υβριδική έκδοση 48V θα προστεθεί εντός του 2020. Στον βασικό εξοπλισμό, περιλαμβάνει το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων (DSG). Όλα τα μοντέλα Golf eTSI θα είναι διαθέσιμα για παραγγελία στις εκδόσεις εξοπλισμού Life, Style και R-Line.
Στην Ελλάδα, είναι διαθέσιμο μόνο το Golf 1.5 eTSI, με τιμή από 25.050 ευρώ.
ΔΥΟ ΝΕΕΣ ΥΒΡΙΔΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ PLUG-IN
Δύο νέα υβριδικά μοντέλα plug-in θα κυκλοφορήσουν επίσης τις επόμενες ημέρες: το Golf eHybrid και το Golf GTE. Αυτά τα Golf είναι εξοπλισμένα με μια μπαταρία ιόντων λιθίου που φορτίζεται από πρίζα, με ενεργειακή χωρητικότητα που έχει αυξηθεί κατά 50%, σε 13 kWh, σε σύγκριση με το plug-in υβριδικό μοντέλο της προηγούμενης γενιάς Golf 7. Τα δύο plug-in υβριδικά μοντέλα τροφοδοτούνται είτε από τον ηλεκτροκινητήρα, είτε από τον βενζινοκινητήρα TSI ή και από τις δύο μονάδες μαζί.
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης του νέου Golf eHybrid παράγει ισχύ 204 ίππους (150 kW). Με τις ισχύουσες μετρήσεις κατανάλωσης NEDC, έχει κατανάλωση καυσίμου 1,2 λίτρα / 100 χλμ., (-0,7 λίτρα από πριν), κατανάλωση ενέργειας μόνο 11,0 kWh / 100 χλμ. (-1,1 kWh από το προηγούμενο), ηλεκτρική εμβέλεια έως και 80 χιλιόμετρα και συνδυασμένη αυτονομία 870 χιλιόμετρα. Πάντως, με τον νέο τύπο μετρήσεων WLTP, που είναι ρεαλιστικός, τα νούμερα αυτά θα αναπροσαρμοστούν αρκετά προς τα κάτω.
Το πιο ισχυρό, θα είναι το Golf GTE, με τον κινητήρα να αποδίδει 245 ίππους (180 kW), όσους και το προηγούμενο Golf GTI, αλλά έχει ηλεκτρική αυτονομία έως και 62 χιλιόμετρα με κατανάλωση ενέργειας 12,4 kWh και συνδυασμένη εμβέλεια 745 χιλιόμετρα (μετρήσεις NEDC).