Ford: Τι αποκαλύπτει ο Έλληνας σχεδιαστής του νέου Puma, Γιώργος Σαριδάκης
Οι παραγγελίες για το νέο Ford Puma στην Ελλάδα, έχουν ξεκινήσει καθώς αναμένεται η άφιξή του σε λίγες ημέρες.
Το νέο μοντέλο, φιλοτέχνησε η ομάδα του Έλληνα σχεδιαστή, Γιώργου Σαριδάκη, Director, Interior and Exterior Design, Ford of Europe, ο οποίος επισημαίνει ότι «η όλη ιδέα κατέληξε στην ανάγκη να δημιουργηθεί ένα πρακτικό όχημα. Αλλά ταυτόχρονα ένα αυτοκίνητο που έπρεπε να ξεχωρίζει με το εμβληματικό προσωπείο του. Αυτό που κάνει το αυτοκίνητο να ξεχωρίζει είναι το γεγονός ότι διαθέτει δυνατές αναλογίες. Είναι 55 χιλιοστά πιο φαρδύ από ένα Fiesta, για παράδειγμα.»
Για την Ford η πρόκληση με το νέο Puma ήταν να δημιουργήσει ένα όμορφο αυτοκίνητο, πρακτικό και ευρύχωρο crossover εμπνευσμένο από τα μοντέλα της κατηγορίας SUV. Ξεχωρίζει το εμπρός μέρος, στο οποίο δεσπόζουν τα ψηλά τοποθετημένα φωτιστικά σώματα, τα οποία διαθέτουν ένα εκφραστικό και τολμηρό σχήμα που μοιάζει με κανό και τα τονισμένα τόξα των τροχών, οι οποίοι βρίσκονται μετατοπισμένοι στα άκρα του αμαξώματος.
Η βασική πηγή έμπνευσης στο σχεδιασμό του εσωτερικού του νέου Ford Puma προήλθε από τον τρόπο που διαμορφώνει κανείς τη διακόσμηση του σπιτιού του, προσδοκώντας σε ένα καλύτερο αποτέλεσμα, σε επίπεδο αισθητικής και πρακτικότητας.
Η Ford, χάρη στον ευφυή και πρωτοποριακό σχεδιασμό της, κατάφερε στο νέο Puma να αξιοποιήσει ιδανικά το χώρο φόρτωσης χωρητικότητας 456 λίτρων. Έτσι δημιουργήθηκε το MegaBox, ένας έξτρα αποθηκευτικός χώρος 80 λίτρων στο κάτω μέρος, με πλάτος, μήκος και βάθος 763, 752 και 305 χλστ. αντίστοιχα, ο οποίος είναι επενδεδυμένος με αδιάβροχο υλικό που επιτρέπει όχι μόνο το πλύσιμό του και την απομάκρυνση τυχών ακαθαρσιών, αλλά και την αποστράγγιση του νερού μέσα από μία ειδικά σχεδιασμένη οπή που βρίσκεται στο κάτω μέρος.
Ο χώρος φόρτωσης του νέου Ford Puma έχει ωφέλιμο ύψος κοντά στο 1 μέτρο, ενώ με τη δεύτερη σειρά καθισμάτων αναδιπλωμένη, είναι εφικτή η αποθήκευση ενός κουτιού μήκους 112 εκ., πλάτους 97 εκ. και ύψους 43 εκ., έχοντας τρεις διαφορετικές θέσεις του πατώματος του χώρου φόρτωσης.
Μια ακόμα έξυπνη σχεδιαστική ιδέα είναι η διάταξη της ενσωματωμένης στην πίσω πόρτα εταζέρας, η οποία «απομακρύνεται» ενόσω αυτή ανοίγει διευκολύνοντας τη φόρτωση, εκφόρτωση και μεταφορά μεγάλων αντικειμένων.
Δείτε τι απαντά ο Ελληνας σχεδιαστής στα βασικά ερωτήματα: