X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: Η Alpine "άφωνη" με την αγωνιστική τεχνική του Αλόνσο

ALPINE F1 MEDIA

Εντυπωσιασμένος από τον τρόπο οδήγησης του Αλόνσο έδειξε ο επικεφαλής της Alpine, Μάρτσιν Μπουντκόφσκι τονίζοντας πως είναι στο χέρι του Ισπανού το πόσα χρόνια θα μείνει ακόμα την Formula 1.

Λίγες μέρες μετά τη δήλωση του Φερνάντο Αλόνσο ότι σήμερα "θα κέρδιζα τον 23χρονο εαυτό μου με το ένα χέρι", ο επικεφαλής της Alpine F1 Μάρτσιν Μπουντκόφσκι δήλωσε "άφωνος" από την οδήγηση του Ισπανού και είπε ότι εξαρτάται από τον ίδιον πόσα χρόνια ακόμα θα μείνει στη Formula 1.

Ο τρόπος με τον οποίο ο Αλόνσο αμύνθηκε στις επιθέσεις του Λιούις Χάμιλτον στο GP Ουγγαρίας στις αρχές του Αυγούστου, ώστε να καθυστερήσει τον Βρετανό και να επιτρέψει στον Εστεμπάν Οκόν με την έτερη Alpine F1 να κερδίσει στη Βουδαπέστη, ήταν μόνο η "κορυφή του παγόβουνου".

Ήδη από το Μπακού και στο Σίλβερστοουν, μετά την αρχική προσαρμογή του (που χρειάστηκε πέντε ως έξι GP), ο Φερνάντο είχε ξεκινήσει να εμφανίζει αυτήν που, στο μεταξύ, ο Ντάνιελ Ρικιάρντο της McLaren χαρακτήρισε ως "κορυφαία αγωνιστική τεχνική από κάθε άλλον οδηγό αυτή τη στιγμή στη Formula".

Τις ημέρες του GP Ουγγαρίας, που έκλεισε τα 40 του χρόνια, ο Αλόνσο είχε πει: "Αυτό που αισθάνομαι ίσως ακούγεται το αντίθετο από ό,τι πιστεύει ο κόσμος, διότι σε αυτό το σπορ και με τα social media ίσως ενίοτε μπερδευόμαστε σχετικά με την ηλικία και την απόδοση που μπορεί να έχει ένας αθλητής. Η F1 δεν είναι ο [ποδηλατικός] Γύρος Γαλλίας, ούτε οι Ολυμπιακοί Αγώνες ή το ποδόσφαιρο, όπου στα 23 σου είσαι στην κορυφή της απόδοσής σου.

Αν έτρεχα τώρα ενάντια στον εαυτό μου όταν ήμουν 23, θα τον κέρδιζα με το ένα χέρι, ξέρετε, δεν είναι το ίδιο. Δεν είναι πως όσο νεότερος είσαι, τόσο ταχύτερος είσαι. Δεν δουλεύει έτσι το χρονόμετρο στο motorsport", συμπλήρωσε ο Φερνάντο.

ALPINE F1 MEDIA

Μπουντκόφσκι: "Με αφήνει άφωνο η τεχνική του"

Τα λόγια του Αλόνσο, αλλά και του Ρικιάρντο, ήρθε τώρα να επιβεβαιώσει και ο επικεφαλής της Alpine F1, Μάρτιν Μπουντκόφσκι: "Έχω δουλέψει με έναν αριθμό οδηγών στα περίπου 20 χρόνια μου στη F1 και [ο Αλόνσο] είναι εξαιρετικά εντυπωσιακός. Είναι εντυπωσιακός στην προσέγγισή του, η οποία είναι πολύ, πολύ επαγγελματική. Το άλλο που με αφήνει άφωνο είναι η αγωνιστική οδηγική του τεχνική. Την είδαμε στον αγώνα Sprint του Σίλβερστοουν και το Μπακού, σε πολλές περιπτώσεις.

Στο Σίλβερστοουν αυτό που έκανε ουσιαστικά ήταν να φτιάξει ένα 'τρενάκι' πίσω του από οδηγούς που είχαν διαθέσιμο DRS: δεν φοβόταν τον [Λανς] Στρολ, αλλά φοβόταν τον [Πιέρ] Γκασλί, και τον εξουδετέρωσε φέρνοντας τον Στρολ σε απόσταση DRS πίσω του. Για μένα είναι εκθαμβωτικό διότι εμείς καθόμαστε στον τοίχο των πιτς, έχουμε όλα τα δεδομένα και βλέπουμε τα πάντα στον αγώνα.

Εκείνος είναι στο αυτοκίνητο και οδηγεί στο όριο, και κάνει σχεδόν τις ίδιες αναλύσεις του αγώνα με τις δικές μας στα πιτς, με ελάχιστα συγκριτικά δεδομένα. Αυτό νομίζω ότι με εντυπωσιάζει πιο πολύ στον Φερνάντο. Φαντάζομαι ότι είναι τα 20 χρόνια εμπειρίας, αλλά δεν υπάρχουν πολλοί που ακόμα και με τόση εμπειρία μπορούν να κάνουν κάτι τέτοιο".

Ο Φερνάντο Αλόνσο ALPINE F1 MEDIA

Το μέλλον του Αλόνσο τη F1

Πόσα χρόνια μετά τα 40ά του γενέθλια μπορεί να μείνει ακόμα ο Αλόνσο στη F1; Είναι ένα ερώτημα που θα βρίσκει πάντα την απάντησή του στην πίστα, εφεξής, όμως τόσο ο Ισπανός όσο και ο Μπουντκόσφκι υποστηρίζουν σήμερα ότι η αποχώρησή του από το σπορ δεν φαντάζει άμεση.

"Υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να δουν νέα ονόματα, νέες ελπίδες, θέλουν να απαλλαχθούν από κάποιους καθιερωμένους που βλέπουν κάθε Σαββατοκύριακο", είπε ο Αλόνσο. "Αλλά εγώ βλέπω τον εαυτό μου να αγωνίζεται για πολύ καιρό ακόμα - αν είναι τη F1, θα είναι σπουδαία. Αν όχι, θα προσπαθήσω να ακολουθήσω κάποιες άλλες προκλήσεις έξω από αυτήν, με την ελπίδα ίσως να γίνω ο πιο ολοκληρωμένος οδηγός αγώνων όλων των εποχών", συμπλήρωσε ο Ισπανός.

Από την πλευρά της Alpine, ο Μπουντκόφκι τόνισε: "Το πόσο καιρό θα συνεχίσει είναι θέμα του Φερνάντο, αλλά δεν νιώθει σαν ένας γέρος που είναι έτοιμος να τα παρατήσει. Είναι διψασμένος, ανυπομονεί για τη νέα χρονιά. Κάθε φορά που είναι στο εργοστάσιο ρωτάει για το νέο αυτοκίνητο.

Το βλέπεις ότι το διασκεδάζει, είναι χαρούμενος που γύρισε στη F1, αλλά προφανώς έχει μεγάλες φιλοδοξίες, όπως κι εμείς. Δουλεύουμε σκληρά για να βελτιωθούμε του χρόνου και είναι ενθουσιασμένος με αυτό. Αν του δώσουμε ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο του χρόνου, δεν νομίζω ότι θα πάει πουθενά τα επόμενα χρόνια, διότι θα θέλει όλο και περισσότερο από αυτό", κατέληξε.

ALPINE F1 MEDIA

Το μονοθέσιο της Alpine του 2022 θα είναι κομβικής σημασίας (και) για το μέλλον του Αλόνσο. Αν η γαλλική ομάδα αξιοποιήσει την ευκαιρία της ριζικής αλλαγής κανονισμών και το κάνει ανταγωνιστικό των κορυφαίων της F1, τότε το κίνητρο του Αλόνσο θα μοιάζει πανίσχυρο. Στην άκρως αντίθετη περίπτωση, ίσως επέλθει η απογοήτευση που βίωνε στη McLaren τα τρία χρόνια πριν τη διετή αποχώρησή του.

Μιλώντας για την Alpine το 2022, ο Αλόνσο είπε: "Δουλεύουμε στο αυτοκίνητο της νέας χρονιάς και κανείς δεν γνωρίζει ακόμα ποια είναι τα δεδομένα, διότι δεν έχεις τίποτα για να τα συγκρίνεις. Είμαστε λίγο ρεαλιστές, αλλά περιμένουμε το Φεβρουάριο διότι θα δούμε πολλές εκπλήξεις όταν αποκαλυφθούν όλα τα μονοθέσια".

Τέλος, παρότι ο Αλόνσο είναι ο τρίτος πιο ακριβοπληρωμένος οδηγός της F1 φέτος, με ετήσιο συμβόλαιο 25 εκατομμυρίων δολαρίων, το οικονομικό ζήτημα δεν αναμένεται να παίξει κανέναν ρόλο για το μέλλον του.

Άλλωστε και ο ίδιος είπε ότι τον περασμένο χειμώνα, που συζητούσε με την Alpine την επικείμενη επιστροφή του στη F1 "δεν διαπραγματεύτηκα και πολύ, και ήμουν χαρούμενος με ό,τι η ομάδα ήταν διατεθειμένη να προσφέρει. Δεν έγινε συζήτηση για την αμοιβή μου, ούτε για τίποτα άλλο. Είμαι εδώ για να αποδίδω και για να βοηθήσω την ομάδα, όχι για να ζητάω πράγματα. Δεν είμαι σε αυτή τη φάση της καριέρας μου".

TAGS FORMULA 1 ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΑΛΟΝΣΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ