X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1, Πορτογαλία: "Άνω-κάτω" κατατακτήριες για Χάμιλτον και Φερστάπεν

Ο Λιούις Χάμιλτον δίνει συγχαρητήρια στον Βάλτερι Μπότας για την pole position στην Πορτογαλία /1-5-2021 2021 GABRIEL BUOYS/ASSOCIATED PRESS

Ο Λιούις Χάμιλτον και ο Μαξ Φερστάπεν είπαν ότι δεν κατάφεραν ποτέ στο Q3 των δοκιμών κατάταξης στο Πορτιμάο να κάνουν έναν γρήγορο γύρο για να κατακτήσουν την pole position του 3ου φετινού γύρου της Formula 1.

Τόσο ο Λιούις Χάμιλτον της Mercedes όσο και ο Μαξ Φερστάπεν της RB-Honda έδειξαν στη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών στο Πορτιμάο ότι ήταν ικανοί να κερδίσουν την pole position: ο Χάμιλτον πέτυχε τον ταχύτερο γύρο (1:17.968) όλης της ωριαίας διαδικασίας με μέση γόμα στο Q2, ενώ ο Φερστάπεν πέτυχε τον ταχύτερο γύρο του Q3 στην πρώτη του προσπάθεια, πριν αυτή ακυρωθεί επειδή παραβίασε τα όρια της πίστας.

Ο Χάμιλτον μίλησε για πολλές απρόβλεπτες παραμέτρους, και κυρίως για τον άνεμο και τη χαμηλή πρόσφυση της ασφάλτου, που δεν επέτρεψαν στους οδηγούς να έχουν σταθερό γυρολόγιο: "Ήταν δύσκολη διαδικασία για όλους, και πολύ ακατάστατη για μένα. Το Q1 δεν ήταν καλό, στο Q2 είχα μόνο έναν καλό γύρο – για την ακρίβεια σε όλες τις κατατακτήριες δοκιμές είχα μόνο έναν καλό γύρο. Το Q3 ήταν κακό [για μένα]. Ο Βάλτερι έκανε σπουδαία δουλειά, δεδομένων των συνθηκών που συναντήσαμε",τόνισε.

Ο πρωταθλητής συνέχισε: "Η επιλογή μέσης γόμας για το τέλος μάλλον δεν ήταν, τελικά, η σωστή. Ήταν απρόβλεπτα στην πίστα, για αυτό είδατε να κάνουμε όλοι τόσους γύρους. Τα ελαστικά είναι πολύ σκληρά εδώ, δεν δουλεύουν τόσο καλά σε αυτή την επιφάνεια,κι έτσι χρειάστηκε να κάνουμε περισσότερους γύρους για να τα φέρουμε στη σωστή θερμοκρασία.

Εντέλει δεν είχα τόσο καλή πρόσφυση, κι έτσι δεν μπόρεσα και κάνω και της καλύτερη δουλειά. Είναι οι θερμοκρασίες που παίζουν ρόλο, εμφανίζονται ριπές ανέμου, κι αν είσαι άτυχος μπορεί να συναντήσεις ούριους ανέμους σε κάποιες στροφές που δεν θα υπήρχαν φυσιολογικά. Είναι ένας συνδυασμός πραγμάτων, και επίσης κι εγώ δεν είχα τον πιο τακτοποιημένο και τον πιο καλό γύρο. Μόνο έναν στο Q2", κατέληξε.

Από την πλευρά του, ο Φερστάπεν είπε για τη δεύτερη προσπάθειά του στα τελευταία λεπτά των δοκιμών και του Q3: "Σκεφτόμουν ότι μπορούσα ξανά να κάνω τον ίδιο γύρο, της πρώτης προσπάθειας Βγήκα στην πίστα και ήμουν στο δέκατο του γύρου που είχα κάνει. Αλλά στο τελευταίο τμήμα της πίστας έχασα όλο το χρόνο εξαιτίας μιας Aston Martin μπροστά μου. Οπότε ναι, όλα έγιναν άνω κάτω, αλλά έτσι είναι".

Ο Ολλανδός συνέχισε: "Δεν απόλαυσα ούτε έναν γύρο αυτό το διήμερο, μόνο και μόνο λόγω της κατάστασης της πίστας. Ο σχεδιασμός της είναι εκπληκτικός, αλλά η πρόσφυση που συναντάμε δεν είναι καλή, νομίζω. Ξέρω ότι είναι το ίδιο για όλους, αλλά για μένα δεν είναι διασκεδαστικό να οδηγώ έτσι.

Ξεκίνησα τις δοκιμές αρκετά αργά, το αυτοκίνητο δεν είχε ισορροπία. Σταδιακά αρχίσαμε να το βελτιώνουμε, αλλά φτιάχνοντας κάτι χαλούσαμε κάτι άλλο και χάναμε λίγη απόδοση. Δεν ήταν και τόσο ωραίο. Μετά είχα τη στιγμή μου στη στροφή 4, στην πρώτη προσπάθεια στο Q3, αλλά και πάλι ήταν ο ταχύτερος γύρος. Αυτό έδειξε πόσο δύσκολο ήταν να βρεις πρόσφυση σε αυτές τις συνθήκες, διότι η στροφή 4 είναι με πλήρες γκάζι και ξαφνικά το αυτοκίνητο ξεκόλλησε", κατέληξε ο Ολλανδός.

Photocredits: Associated Press / Red Bull Content

TAGS FORMULA 1 GP ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ