X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΓΟΡΑ

Φρένο στους Κινέζους επιχειρεί να βάλει η Ε.Ε. με δασμούς έως και 35% στα ηλεκτρικά τους

Charging KLM

Από την ψηφοφορία των κρατών- μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, παρά τη μεγάλη αποχή, προέκυψε η απόφαση για αύξηση των δασμών εισαγωγής των Κινέζικων ηλεκτρικών μοντέλων, από το 10% που ήταν μέχρι σήμερα, έως και το 35,3%.

Η επιβολή αυτή των επιπρόσθετων δασμών στη φορολογία εισαγωγής από την Κίνα ηλεκτρικών οχημάτων, έρχεται ως προϊόν ζύμωσης μετά τη σχετική πρόταση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, στην προσπάθεια που γίνεται να “αναχαιτιστεί” το κύμα των σημαντικά φθηνότερων προτάσεων που έχουν Κινέζικη προέλευση, σε σχέση με τα αντίστοιχα και δυνητικώς ανταγωνιστικά, Ευρωπαϊκά.

Charging port K.BOIDANIS


Υπέρ της αύξησης των δασμών, ψήφισαν μόλις 10 από τις 27 χώρες, με 12 να απέχουν από την ψηφοφορία και 5 να ψηφίζουν κατά. Οι αναλυτές υπογραμμίζουν πως αυτό δείχνει και την έλλειψη ενότητας που διέπει τις λειτουργίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μια και όπως προκύπτει από τέτοιου είδους ψηφίσματα, δεν είναι ίδια τα συμφέροντα όλων των κρατών- μελών.

Η Κομισιόν πλέον έχει στα χέρια της την “καυτή πατάτα” για το αν θα επιβληθούν τελικά οι πρόσθετοι δασμοί στους φόρους εισαγωγής των ηλεκτρικών οχημάτων Κινέζικης προέλευσης. Η Ελλάδα ήταν ανάμεσα στις 12 χώρες που απείχαν, καθώς η κινητικότητα της αγοράς του αυτοκινήτου, εξαρτάται σε μεγάλο ποσοστό από την εμπορική δραστηριότητα των Κινέζικων εταιρειών.

Mercedes-Benz EQA 250+ S24Auto K. BOIDANIS


Αντίστοιχα, χαρακτηριστική περίπτωση είναι και της Σουηδίας, για την οποία παραδοσιακά η Volvo ήταν το “βαρύ πυροβολικό” της στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας και τώρα ανήκει στον Κινέζικο Όμιλο Geely (στα προϊόντα του οποίου θα επιβληθούν δασμοί ύψους 19,9%). Καθώς όμως οι εγκαταστάσεις της Volvo στη Σουηδία εξακολουθούν και λειτουργούν απασχολώντας αρκετά μεγάλο αριθμό εργαζόμενων, το θέμα εξελίσσεται σε βαθύτατα κοινωνικό.

Για την ιστορία, οι 10 χώρες που ήταν υπέρ της επιβολής δασμών, ήταν οι Γαλλία, Ιταλία, Ολλανδία, Πολωνία, Δανία, Ιρλανδία, Βουλγαρία, Εσθονία, Λιθουανία και Λετονία. Οι 12 χώρες που απείχαν, μαζί με Ελλάδα και Σουηδία ήταν οι Βέλγιο, Τσεχια, Ισπανία, Κροατία, Κύπρος, Λουξεμβούργο, Αυστρία, Πορτογαλία, Ρουμανία και Φινλανδία., ενώ οι 5 που καταψήφισαν ήταν οι Γερμανία, Ουγγαρία, Μάλτα, Σλοβακία και Σλοβενία.

TAGS ΑΓΟΡΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ SUV ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ