ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Φρεσκαρίστηκε το Fiat 500L και έρχεται

Φρεσκαρίστηκε το Fiat 500L και έρχεται

Πέντε χρόνια μετά το λανσάρισμά του, το Fiat 500L ανανεώθηκε. Είναι αλήθεια ότι οι Ιταλοί άργησαν να προβούν σε μια τέτοια κίνηση και την κάνουν τώρα που ο ανταγωνισμός έχει φουντώσει. (φωτογραφίες)

Σχεδιαστικά, στην εξωτερική εμφάνιση δεν έχουν γίνει εντυπωσιακές αλλαγές. Αλλαξαν πάντως οι άνω εμπρός προβολείς που έχουν χρωμιωμένες ενθέσεις και παραμένουν στρογγυλοί, όπως και τα φώτα ημέρας τύπου LED, που σχηματίζουν τα δύο «μηδενικά» του 500.

Νέος και ο εμπρόσθιος προφυλακτήρας, ενώ προστέθηκαν χρωμιωμένη γρίλια χαμηλά κάτω από τη μάσκα και χρωμιωμένη μπάρα στη μάσκα του ψυγείου. Χρώμιο και στο πίσω μέρος, με τα φώτα ομίχλης και πορείας να είναι τοποθετημένα χαμηλότερα στον προφυλακτήρα.

Στην άνετη καμπίνα που χαρακτηρίζεται από μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, υπάρχουν παντού πινελιές που να θυμίζουν το όνομα του μοντέλου, ξεχωρίζει ο ανανεωμένος πίνακας οργάνων με έγχρωμη ψηφιακή οθόνη 3,5 ιντσών, το νέο τιμόνι, το νέο κεντρικό υποβραχιόνιο και ο λεβιές ταχυτήτων που τοποθετήθηκε ψηλότερα για μεγαλύτερη ευκολία οδήγησης.

Φρεσκαρίστηκε το Fiat 500L και έρχεται

Ανάλογα την έκδοση αλλάζει και ο εξοπλισμός σε υφάσματα και συστήματα, όπως και ο χώρος αποσκευών από έκδοση σε έκδοση (455 λίτρα για τις εκδόσεις City και Cross και τα 638 λίτρα για την έκδοση Wagon - 416 λίτρα στην 7θέσια έκδοση).

Στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας προστέθηκε το Autonomous City Brake, το οποίο φρενάρει αυτόματα το 500L σε περίπτωση επικείμενης πιθανής σύγκρουσης σε ταχύτητες κάτω των 30 χλμ./ώρα. Άλλα κύρια στοιχεία του εξοπλισμού είναι ο καθρέφτης εποπτείας του παιδιού (για τους επιβάτες στην πίσω σειρά), οι νέας σχεδίασης προβολείς ημέρας τύπου LED και τα φώτα στάθμευσης που εξασφαλίζουν εξαιρετική ορατότητα.
Εξελιγμένη είναι και η κάμερα οπισθοπορείας, με βελτιωμένη ανάλυση σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας, ενώ κάνουν πρεμιέρα στο μοντέλο τα νέα εξελιγμένα συστήματα ενσωμάτωσης smartphone.

Φρεσκαρίστηκε το Fiat 500L και έρχεται

Κι επειδή αναφέρθηκα στις εκδόσεις, ξεχωρίζει η Cross, με εμφάνιση crossover, νέους προφυλακτήρες και προστατευτική ποδιά. Η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 25 χιλιοστά και το νέο Mode Selector ανήκει στον βασικό εξοπλισμό. Περιστρέφοντας τον διακόπτη που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρεις ρυθμίσεις: Normal, Traction+ και Gravity Control, ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης και τις συνθήκες του δρόμου. “Normal” είναι η ρύθμιση by default που προορίζεται για ένα άνετο και ασφαλές ταξίδι σε κανονικές συνθήκες.

Φρεσκαρίστηκε το Fiat 500L και έρχεται

Η ρύθμιση “Traction+” μπορεί να ενεργοποιηθεί σε ταχύτητες κάτω των 30 χλμ./ώρα, και συμβάλλει στην εκκίνηση σε επιφάνειες με χιόνι, πάγο ή λάσπη, ενώ παράλληλα κατανέμει καλύτερα τη ροπή στον εμπρός άξονα, σταματώντας τον τροχό με τη λιγότερη πρόσφυση και μεταφέροντας τη ροπή στον τροχό με την υψηλότερη πρόσφυση. Στο “Gravity Control” η ταχύτητα διατηρείται σταθερή στις απότομες κατηφόρες, και μπορεί να ενεργοποιηθεί όταν είναι σε λειτουργία η ρύθμιση Traction+. Η επιλεγμένη ρύθμιση εμφανίζεται στην οθόνη TFT.

Η αστική έκδοση Urban, διαθέτει ιδιαίτερο στυλ, ενώ η έκδοση Wagon, που διατίθεται και σε 7-θεσια διαμόρφωση αποτελεί λύση ευρυχωρίας και ευελιξίας.

Σε επίπεδο κινητήρων, στην Ελλάδα θα λανσαριστεί με μοτέρ βενζίνης 1.4 lt - 95 hp και 0.9 lt - 80 ίππους (και έκδοση με φυσικό αέριο CNG) καθώς και με δύο κινητήρες πετρελαίου: 1.3 lt 16V - 95 hp και 1.6 lt 16V - 120 hp.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ