Fuel Pass 2: Πότε μπαίνουν τα χρήματα στο λογαριασμό μας
Η αποστολή των αιτήσεων που πληρούν τις προϋποθέσεις προς τα Χρηματοπιστωτικά Ιδρύματα γίνεται το πρωί της επόμενης εργάσιμης ημέρας.
Οι αιτήσεις για το επίδομα βενζίνης μέσω του Fuel Pass 2 έχουν ξεκινήσει από την 1η Αυγούστου. Πότε όμως εμφανίζονται τα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό μας ή στην άυλη ψηφιακή κάρτα στο κινητό μας;
Σύμφωνα με όσα αναγράφονται στο vouchers.gov.gr, η αποστολή των αιτήσεων που πληρούν τις προϋποθέσεις της δράσης προς τα Χρηματοπιστωτικά Ιδρύματα γίνεται το πρωί κάθε εργάσιμης ημέρας. Εξαιρούνται ημέρες επίσημων και τραπεζικών αργιών.
Η πίστωση της ενίσχυσης είτε στην άυλη ψηφιακή κάρτα είτε στον επιλεγμένο τραπεζικό λογαριασμό γίνεται εντός ολίγων ημερών από την ημερομηνία επιτυχούς παραλαβής και επεξεργασίας της αίτησης της/του δικαιούχου από το Χρηματοπιστωτικό Ίδρυμα της επιλογής της/του.
Θυμίζουμε πως στο πρώτο Fuel Pass τα χρήματα έμπαιναν μετά από 3 ημέρες περίπου.
H καταβολή του ποσού γίνεται με δύο μεθόδους:
- Μέσω έκδοσης άυλης ψηφιακής κάρτας (Viva Wallet ή Alpha Bank) που χρησιμοποιείται με κατάλληλο smartphone που υποστηρίζει απαραιτήτως την τεχνολογία ανέπαφων συναλλαγών NFC.
- Μέσω κατάθεσης σε προσωπικό τραπεζικό λογαριασμό που κατέχει ο δικαιούχος ή σε λογαριασμό στον οποίο ο δικαιούχος είναι συνδικαιούχος.
Το ΙΒΑΝ του λογαριασμού θα πρέπει να ανήκει σε μία από τις παρακάτω τράπεζες που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα:
- Viva Wallet
- Alpha Τράπεζα
- Εθνική Τράπεζα της Ελάδος
- Τράπεζα Πειραιώς
- Τράπεζα Eurobank
- Τράπεζα Αττικής
- Παγκρήτια Τράπεζα
- Συνεταιριστική Τράπεζα Χανίων ΣΥΝ.Π.Ε.
- Τράπεζα Ηπείρου
- Τράπεζα Καρδίτσας
- Συνεταιριστική Τράπεζα Θεσσαλίας
- OLYMPUS BANK / Συνεταιριστική Τράπεζα Όλυμπος ΣΥΝ.ΠΕ.
- Συνεταιριστική Τράπεζα Κεντρικής Μακεδονίας
- Optima bank
- Ταμείο Παρακαταθηκών & Δανείων (ΤΠΔ)
Η αίτηση κάθε πολίτη μπορεί να βρίσκεται σε μία από τις ακόλουθες καταστάσεις:
- ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟ
- ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ
- ΥΠΟ ΕΛΕΓΧΟ
- ΠΡΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ
- ΠΡΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ
- ΕΓΚΡΙΘΕΙΣΑ
Για οποιαδήποτε απορία/διευκρίνιση, που αφορά τις καταστάσεις 1, 2, 3 και 4, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με την Υποστήριξη του Προγράμματος στο 210 7000800, ενώ για οποιαδήποτε απορία/διευκρίνιση που αφορά τις καταστάσεις 5 και 6, με το Χρηματοπιστωτικό Ίδρυμα της επιλογής τους.