ΚΑΥΣΙΜΑ

Fuel Pass 2: Πότε μπαίνουν τα χρήματα στο λογαριασμό μας

Fuel Pass 2: Πότε μπαίνουν τα χρήματα στο λογαριασμό μας
Ανεφοδιασμός σε πρατήριο καυσίμων INTIME NEWS

Η αποστολή των αιτήσεων που πληρούν τις προϋποθέσεις προς τα Χρηματοπιστωτικά Ιδρύματα γίνεται το πρωί της επόμενης εργάσιμης ημέρας.

Οι αιτήσεις για το επίδομα βενζίνης μέσω του Fuel Pass 2 έχουν ξεκινήσει από την 1η Αυγούστου. Πότε όμως εμφανίζονται τα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό μας ή στην άυλη ψηφιακή κάρτα στο κινητό μας;

Σύμφωνα με όσα αναγράφονται στο vouchers.gov.gr, η αποστολή των αιτήσεων που πληρούν τις προϋποθέσεις της δράσης προς τα Χρηματοπιστωτικά Ιδρύματα γίνεται το πρωί κάθε εργάσιμης ημέρας. Εξαιρούνται ημέρες επίσημων και τραπεζικών αργιών.

Η πίστωση της ενίσχυσης είτε στην άυλη ψηφιακή κάρτα είτε στον επιλεγμένο τραπεζικό λογαριασμό γίνεται εντός ολίγων ημερών από την ημερομηνία επιτυχούς παραλαβής και επεξεργασίας της αίτησης της/του δικαιούχου από το Χρηματοπιστωτικό Ίδρυμα της επιλογής της/του.

Θυμίζουμε πως στο πρώτο Fuel Pass τα χρήματα έμπαιναν μετά από 3 ημέρες περίπου.

H καταβολή του ποσού γίνεται με δύο μεθόδους:

  1. Μέσω έκδοσης άυλης ψηφιακής κάρτας (Viva Wallet ή Alpha Bank) που χρησιμοποιείται με κατάλληλο smartphone που υποστηρίζει απαραιτήτως την τεχνολογία ανέπαφων συναλλαγών NFC.
  2. Μέσω κατάθεσης σε προσωπικό τραπεζικό λογαριασμό που κατέχει ο δικαιούχος ή σε λογαριασμό στον οποίο ο δικαιούχος είναι συνδικαιούχος.

Το ΙΒΑΝ του λογαριασμού θα πρέπει να ανήκει σε μία από τις παρακάτω τράπεζες που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα:

  • Viva Wallet
  • Alpha Τράπεζα
  • Εθνική Τράπεζα της Ελάδος
  • Τράπεζα Πειραιώς
  • Τράπεζα Eurobank
  • Τράπεζα Αττικής
  • Παγκρήτια Τράπεζα
  • Συνεταιριστική Τράπεζα Χανίων ΣΥΝ.Π.Ε.
  • Τράπεζα Ηπείρου
  • Τράπεζα Καρδίτσας
  • Συνεταιριστική Τράπεζα Θεσσαλίας
  • OLYMPUS BANK / Συνεταιριστική Τράπεζα Όλυμπος ΣΥΝ.ΠΕ.
  • Συνεταιριστική Τράπεζα Κεντρικής Μακεδονίας
  • Optima bank
  • Ταμείο Παρακαταθηκών & Δανείων (ΤΠΔ)

Η αίτηση κάθε πολίτη μπορεί να βρίσκεται σε μία από τις ακόλουθες καταστάσεις:

  • ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟ
  • ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ
  • ΥΠΟ ΕΛΕΓΧΟ
  • ΠΡΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ
  • ΠΡΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ
  • ΕΓΚΡΙΘΕΙΣΑ

Για οποιαδήποτε απορία/διευκρίνιση, που αφορά τις καταστάσεις 1, 2, 3 και 4, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με την Υποστήριξη του Προγράμματος στο 210 7000800, ενώ για οποιαδήποτε απορία/διευκρίνιση που αφορά τις καταστάσεις 5 και 6, με το Χρηματοπιστωτικό Ίδρυμα της επιλογής τους.

TAGS ΚΑΥΣΙΜΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ